De verboden vraag.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:39 schreef DrDentz het volgende:
Hadden die mensen deze klachten voor of nadat ze waren gevaccineerd?
Nou begin eens met van A tot Z alles aantonenquote:Op vrijdag 4 september 2026 16:25 schreef n__n het volgende:
[..]
Er volgt altijd wel een dito reactie.
Ik moet van A tot Z alles aantonen en de simpele laat alles aan naar voren geschoven experts over. Dan denk je dus niet zelf.
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
Is het wel post-covid.
Is het geen vaccinatie schade? @:Dr8gonOfLife
Met het vaccin krijg je nl. ook covid geïnjecteerd.
Het domste is dus dat je er feitelijk nooit kan achterkomen of het nu covid zelf was of het vaccin, of ze moeten het niet hebben genomen, maar dat is op zo'n groot aantal gevaccineerden een minimale groep. Daaruit kunnen nooit zo veel post-covid zieken rondlopen.
Vragen.. vragen en nog eens vragen. En de farmaceutische handel laat de kassa rinkelen.Als je niet bent gevaccineerd bent kan het geen vaccinatieschade zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt het lijden van een long-covid patiënt er niet meer of minder op.
Niet verboden, gewoon niet heel relevant.quote:
Ik heb behoorlijk veel spijt dat ik destijds geen screenshots van het coronadashboard heb gemaakt, die ik juist behoorlijk obsessief gevolgd heb. Maar als je wat oude artikelen opzoekt, kun je het zelf ook wel constateren.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou begin eens met van A tot Z alles aantonen
quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:39 schreef DrDentz het volgende:
Hadden die mensen deze klachten voor of nadat ze waren gevaccineerd?
Onzin.quote:
Ja maar volgens mij is niemand van deze personen een "corona-wappie", ze zijn er wel allemaal van overtuigd dat het virus ze genekt heeft. Dus anti-vaxxers hebben geen long-covid.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet verboden, gewoon niet heel relevant.
Als we die stelling voor een seconde serieus nemen, waarom liggen dan niet veel meer gevaccineerden zonder Covid besmetting met "fake" long Covid op bed?
Heel vreemd, maar lijkt het vooral voor te komen onder patiënten die ook daadwerkelijk Covid hebben gehad.
Iedereen kan tijdens een griepepidemie ziek worden, het gaat toch specifiek over 'long COVID' (post viraal syndroom)? Ik ken geen ongevaccineerden met deze 'long COVID'.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:03 schreef Chillegast het volgende:
[..]
[..]
Onzin.
De oud-collega met long covid waar ik het over had werd ziek voordat de eerste vaccins er waren. Zijn twee overleden familieleden ook.
De wetenschap kent deze mensen wel. Er zijn vele long covid patiënten die ziek zijn geworden voordat überhaupt de eerste vaccins er waren. Had jij het over feiten en cijfers? Ga je schamen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:11 schreef n__n het volgende:
[..]
Iedereen kan tijdens een griepepidemie ziek worden, het gaat toch specifiek over 'long COVID' (post viraal syndroom)? Ik ken geen ongevaccineerden met deze 'long COVID'.
Ik ben jouw bagatelliseren van het lijden van postcovid-patiënten spuugzat. Met je experts-tussen-aanhalingstekens, en de corrupte opleiding van medici.quote:<nee>
quote:Ik heb eerder in dit topic naar bronnen verwezen. Daar blijkt ook uit, en dat is op basis van zeer grootschalig onderzoek, dat gevaccineerden een kleiner risico lopen op long covid dan ongevaccineerden. Het risico is nooit nul, maar wel kleiner. Bij ouderen is het effect groter dan bij jongeren. Peer reviewed onderzoek, gepubliceerd, met een enorme hoeveelheid data.
<nee>quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:17 schreef Chillegast het volgende:
[..]
De wetenschap kent deze mensen wel. Er zijn vele long covid patiënten die ziek zijn geworden voordat überhaupt de eerste vaccins er waren. Had jij het over feiten en cijfers? Ga je schamen.
Ik heb eerder in dit topic naar bronnen verwezen. Daar blijkt ook uit, en dat is op basis van zeer grootschalig onderzoek, dat gevaccineerden een kleiner risico lopen op long covid dan ongevaccineerden. Het risico is nooit nul, maar wel kleiner. Bij ouderen is het effect groter dan bij jongeren. Peer reviewed onderzoek, gepubliceerd, met een enorme hoeveelheid data.
Maar daar juich jij wel om toch? Want educatie is allemaal een groot complot en je zou je kinderen nooit naar een Nederlandse school sturen en gewoon thuisonderwijs geven.quote:
Dat stel ik niet, maar sinds ik besef hoe het kinderen indoctrineert vind ik het idee van thuisonderwijs niet meer zo heel verkeerd. Ik heb zelf psychische mishandeling en gaslighting door verschillende basisschoolleraren meegemaakt, dus ik heb van nature al kritische ideeën over het basisonderwijs. Als ik ooit kinderen krijg, zou ik zoveel mogelijk scholen onderzoeken om passend (maar vooral: volwaardig!) onderwijs te vinden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar juich jij wel om toch? Want educatie is allemaal een groot complot en je zou je kinderen nooit naar een Nederlandse school sturen en gewoon thuisonderwijs geven.
Hallo, ik veeg mij het lazarus hier.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben jouw bagatelliseren van het lijden van postcovid-patiënten spuugzat. Met je experts-tussen-aanhalingstekens, en de corrupte opleiding van medici.
Je banaliseren van een euthanasie-traject. Dat mag blijkbaar.
Maar als ik verwijs naar <nee> wordt dat door @:Jippie geveegd.
En jij gaat gewoon maar door.
Het filmpje gezien. Weinig tot niks lijkt het antwoord te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:59 schreef Peppert het volgende:
Wordt er geen wetenschappelijk onderzoek gefinancierd naar de ontwikkeling van behandelingen en medicijnen voor deze mensen? Het zal natuurlijk jaren duren voordat daar daadwerkelijk iets uit voortkomt, maar het kan hun wel hoop geven dat er iets gebeurt en dat er naar oplossingen wordt gezocht.
Ja, sorry, konden sommigen maar naar <nee> worden gebonjourd. Plek zat voor meningen @<nee>quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hallo, ik veeg mij het lazarus hier.
Jij wel ja. Jij bent niet doodziek en bedlederig. En de meesten liggen al meer dan 3-4 jaar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:20 schreef Sjemmert het volgende:
Ik vind het wel heel raar om na 1 jaartje al op te geven als je in de twintig bent.
Waarom ga je er op in en veeg je de reacties van deze mensen?quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij wel ja. Jij bent niet doodziek en bedlederig. En de meesten liggen al meer dan 3-4 jaar.
Man man man.
In dit geval waar het om gaat vroeg hij er al om na een jaar. Dat vind ik wel erg snel voor zo'n jonge gast. Hoop dat de artsen en psychologen hem goed onderzoeken voor ze daar in mee gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij wel ja. Jij bent niet doodziek en bedlederig. En de meesten liggen al meer dan 3-4 jaar.
Man man man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |