abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2026 @ 22:21:07 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221727495
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
In dit geval waar het om gaat vroeg hij er al om na een jaar. Dat vind ik wel erg snel voor zo'n jonge gast. Hoop dat de artsen en psychologen hem goed onderzoeken voor ze daar in mee gaan.

Kan jij van vinden wat je wil man.
Ik had een paar jaar terug het norovirus en toen begon ik na 3 dagen al te twijfelen of ik jullie niet beter allemaal vaarwel kon zeggen
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 22:22:17 #102
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221727500
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
In dit geval waar het om gaat vroeg hij er al om na een jaar. Dat vind ik wel erg snel voor zo'n jonge gast. Hoop dat de artsen en psychologen hem goed onderzoeken voor ze daar in mee gaan.

Kan jij van vinden wat je wil man.
Dat is het eindtraject. Daarvoor moet je eerst alles opgeven. Ik bedoelde het niet zo antagonistisch.

Je stapt niet van het voetbalveld in bed om er niet meer uit te komen dat duurt.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 22:29:16 #103
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221727532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:21 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik had een paar jaar terug het norovirus en toen begon ik na 3 dagen al te twijfelen of ik jullie niet beter allemaal vaarwel kon zeggen
Zolang je maar geen afscheids knuffels geeft :{w
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  vrijdag 4 september 2026 @ 22:30:55 #104
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221727538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Zolang je maar geen afscheids knuffels geeft :{w
't Was geen echte ebola maar noro, ik denk een soort zwakkere variant
pi_221727569
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dat is best wel impactvol geweest voor veel jongeren, sowieso als je mensen lang zonder echt contact thuis gaat zetten kan dat schadelijk zijn.
Daarom vraag ik me bij dit soort gevallen af hoeveel procent van de problemen geestelijk zijn.
De medische wereld kan bij uitgebreide onderzoeken aan organen en dergelijke namelijk niks vinden wat de klachten kan veroorzaken.
Daarom zijn de meeste onderzoeken inmiddels ook gestopt
Er bestaat ook long Q-koorts (Q-koortsvermoeidheidssyndroom is de echte naam). Kennelijk kunnen infecties het lichaam behoorlijk overhoop halen.
pi_221727753
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Er bestaat ook long Q-koorts (Q-koortsvermoeidheidssyndroom is de echte naam). Kennelijk kunnen infecties het lichaam behoorlijk overhoop halen.
Jawel, en zeker bij jonge mensen is de kans op volledig herstel heel groot, kan even overheen gaan maar dat gebeurd.
Daarom kan ik niet begrijpen dat je na een jaar al een euthanasie traject ingaat op 22 jarige leeftijd.
Vakman pur sang
pi_221728126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 19:42 schreef Oud_student het volgende:
Een van de oorzaken van long Covid kan zijn (volgens AI)
Aanhoudende viruspersistentie: Er blijven restanten van het coronavirus (zoals het spike-eiwit) of virusdeeltjes achter in bepaalde organen en weefsels, wat zorgt voor aanhoudende schade en prikkeling.

Dit klinkt als neven effect van vaccinatie, maar kan ook liggen aan een te zwak imuunsysteem.

Omdat het onderwerp nog steeds politiek gevoelig is, ondanks dat de wappies in bijna alles gelijk hebben gekregen, wordt er niet echt onderzoek gedaan en gegevens achtergehouden, bijv. hoeveel van de long Covid patienten hebben 1 of meer vaccinaties gehad en om welke leveranciers en batches gaat het :{

De gevolgen van Covid, maar vooral de genomen maatregelen hebben een gigantische impact (gehad) op de geestelijke en lichamelijke gezondheid van veel mensen, met name jongeren en ouderen.
En dan hebben we het nog niet eens over de financieel economische gevolgen.

Corona aanpak: een voorbeeld hoe het niet moet :{
De wappies hebben nergens gelijk in gekregen.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221728367
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 02:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
De wappies hebben nergens gelijk in gekregen.
Dat blijven ze heel hard roepen, en de waarheid komt altijd naar boven in een ander land (waar je vervolgens niet meer van hoort).

On topic:

Ik mag hopen dat er toch wat meer onderzoek en hulp gaat komen, ik heb ook niet het gevoel dat dit een prioriteit is.

[ Bericht 11% gewijzigd door Managarm op 05-09-2026 08:42:16 ]
pi_221728376
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind niemand het gek dat je op je 23ste bij je moeder het al opgeeft dan. Oké je ligt al 2,5jaar te niksen maar je bent jong en je organen en lichaam werkt gewoon, dan moet je toch hoop hebben op beter? Of een revalidatiecentrum opzoeken waar ze je gewoon erdoor helpen.
Er zijn geen revalidatiecentra hiervoor. Sterker nog met deze aandoening gaan forceren maakt mensen alleen maar zieker
pi_221728407
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hetzelfde hier. Ik vraag mij ook af wat er fysiek aan de hand is dat sommige jonge, ogenschijnlijk gezonde mensen, zo heftig reageren op dit griepvirus. Zouden er ook psychosomatische zaken een rol kunnen spelen?
Een coronavirus is geen influenzavirus.

Influenzavirussen zijn griepvirussen.

Coronavirussen zijn geen griepvirussen.

Covid is geen griep.
pi_221728411
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jawel, en zeker bij jonge mensen is de kans op volledig herstel heel groot, kan even overheen gaan maar dat gebeurd.
Daarom kan ik niet begrijpen dat je na een jaar al een euthanasie traject ingaat op 22 jarige leeftijd.
Hoe weet je dat? Er is (nog) geen behandelingsmogelijkheid en mensen spontaan herstellen zijn klein. Bij een andere post infectieus syndroom na een Q koorts infectie zijn de meeste bijna 20 jaar na dato nog ziek.

https://nos.nl/artikel/25(...)-langdurige-q-koorts
  zaterdag 5 september 2026 @ 08:51:20 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221728417
quote:

[..]
Gebeurd. :D

@3rr0r
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221728556
Wat is dit voor kneuzencircus? :')
Vakman pur sang
pi_221728911
quote:

[..]
Er staat niet dat hij na 1 jaar het traject in ging, maar dat het traject een jaar geleden is gestart.

Dat had je ook kunnen bedenken: de pandemie was niet een jaar geleden.

En wat heeft leeftijd hiermee te maken? Als iemand uitzichtloos ondraaglijk lijden ervaart kan ik me heel goed voorstellen dat iemand er voor kiest euthanasie te plegen.
Dat heeft niets met leeftijd te maken.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')