Ik hoef geen doosje. Maar als je het doosje wil zou ik wel pre orderen ja. Geen idee hoeveel doosjes ze nog zullen maken bij een grote release als deze. Zou mij niet verbazen als de doosjes wel snel weg zijn in de winkel. Denk dat best wat mensen ook wel een fysiek aandenken willen bij de nieuwe GTA.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:35 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat die een half uur na openingstijd weg zijn![]()
Maar jullie pre-orderen allemaal niet dus?
Dan ga ik hem straks pre-orderen bij Bol.com , dat durf ik wel aan. Thanks!quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoef geen doosje. Maar als je het doosje wil zou ik wel pre orderen ja. Geen idee hoeveel doosjes ze nog zullen maken bij een grote release als deze. Zou mij niet verbazen als de doosjes wel snel weg zijn in de winkel. Denk dat best wat mensen ook wel een fysiek aandenken willen bij de nieuwe GTA.
Zou ik voor de zekerheid doenquote:Op zaterdag 12 september 2026 11:26 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Dan ga ik hem straks pre-orderen bij Bol.com , dat durf ik wel aan. Thanks!
Jawel, ondanks dat die dan alsnog digitaal is wil ik hem wel bij de stapel games hebben en gezien de hype is de kans best aanwezig dat ze straks op zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:35 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat die een half uur na openingstijd weg zijn![]()
Maar jullie pre-orderen allemaal niet dus?
Luke Stephens zou ik pertinent niet naar luisteren, gast is echt een mega grifter. Alles voor de clicks.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:04 schreef Divje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat die Stephen Root met zijn staat van dienst genoeg verstand heeft van NDA's
Want? Komt zo vaak voor dat acteurs hun mond voorbij pratenquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hij zegt dit echt niet zonder dat dit met Rockstar besproken is btw.
Er zijn genoeg andere smaken beschikbaarquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet iets om blij van te worden
Omdat hij zoals hij zelf al aangeeft al meer dan duidelijk is dat hij het isquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Komt zo vaak voor dat acteurs hun mond voorbij praten
For reals?quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:08 schreef Divje het volgende:
Oké een hele rits aan artiesten teased nu GTA VI op hun socials. What's happenin'
FUTURE, Metro Boomin, Yung Lean, Morgan Wallen, Rauw Alejandro en Keith Richardsen meer..
Soundtrack announcement?
Yes, veelal op Instagram met nieuwe artworks. Maar nog niks officieels vanuit Rockstar.quote:
Heel sick, weet je wie ammal nog meerquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes, veelal op Instagram met nieuwe artworks. Maar nog niks officieels vanuit Rockstar.
Degene in m'n post en dan nog CAR7RIEL & Paco Amoroso.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heel sick, weet je wie ammal nog meer
Announce Tyler, the Creatorquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:08 schreef Divje het volgende:
Oké een hele rits aan artiesten teased nu GTA VI op hun socials. What's happenin'
FUTURE, Metro Boomin, Yung Lean, Morgan Wallen, Rauw Alejandro en Keith Richardsen meer..
Soundtrack announcement?
Geil.quote:
Ga je niks over horen tot na de release dat sowiesoquote:
Onacceptabel.quote:Op donderdag 17 september 2026 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga je niks over horen tot na de release dat sowieso
Collector's Edition is al sold out..quote:With 34 original tracks that capture the electric energy of Grand Theft Auto VI's world of Vice City and Leonida, Grand Theft Auto VI: The Album features a genre-defying roster of the most exciting artists in the world. Comes with full album audio CD and booklet in jewel case.
Featuring:
Yung Lean - That's It (feat. Future & Metro Boomin)
Travis Scott - RHYNO (prod. by Guy-Manuel de Homem-Christo)
CA7RIEL & Paco Amoroso, PinkPantheress, Fred again.., & Etienne de Crécy - Sexy Magic
Morgan Wallen - Last Thing You Need
Rauw Alejandro - Macacoa 2000
Keith Richards - Bright Lights, Big City
Gelijk de CD besteldquote:Op donderdag 17 september 2026 14:35 schreef Divje het volgende:
Pre-order nu de physical-disc/vinyl editie van GTA VI The Album
https://www.gtavi-thealbum.com/en-eu
[..]
Collector's Edition is al sold out..
Lekker prijzig.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
Vinyl limited Edition weer beschikbaar...
Niet zo bijzonder voor een vinyl toch? Zeker niet als je denkt dat dit minstens het driedubbele waard is na een jaar.quote:
Uit de meeting van vandaagquote:
quote:GTA 6 is a single-player title and is due to release this November. We will continue to support GTA Online after GTA VI release and beyond.
Een cd van 700mb vs 2 bluraysquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:14 schreef -CRASH- het volgende:
De GTA 6 soundtrack brengen ze uit op vinyl en CD.
Maar een game cd... ho maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |