Bekijk deze YouTube-videoquote:Het verhaal
Jason en Lucia hebben altijd geweten dat de kansen tegen hen gestapeld zijn. Maar wanneer een makkelijke buit misloopt, bevinden ze zich in de donkerste kant van de zonnigste plek van Amerika, midden in een criminele samenzwering die zich uitstrekt over de staat Leonida. Ze zijn gedwongen meer dan ooit op elkaar te vertrouwen als ze er levend uit willen komen.
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerste story dlc gelekt
Jankerdquote:Op donderdag 3 september 2026 14:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.
Overal uitverkocht vriend. Zou ‘m wel bij PlayStation Direct kopen als ie weer komt want bij alle andere winkels is ie ¤100 duurder.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:46 schreef MisterFox het volgende:
Misschien toch goed om een PS5 Pro te kopen op goed geluk? En hopen op 40+ FPS?
Bol heeft ‘m voor ¤1399quote:Op donderdag 3 september 2026 22:38 schreef MisterFox het volgende:
Uitverkocht?!? Paar dagen geleden zag ik overal voorraad.
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komtquote:Op donderdag 3 september 2026 19:46 schreef MisterFox het volgende:
Misschien toch goed om een PS5 Pro te kopen op goed geluk? En hopen op 40+ FPS?
Het gaat me eerder om de graphics en ervaring; hoeveelheid npcs en auto’s, ik noem maar watquote:Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komt
Maar dan nog heeft het geen zin om daarover te blijven huilen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het gaat me eerder om de graphics en ervaring; hoeveelheid npcs en auto’s, ik noem maar wat
En hopen op deze keer wèl een goeie port.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Games for Windows Live genot.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:55 schreef vosss het volgende:
[..]
En hopen op deze keer wèl een goeie port.
GTA V heb ik nooit op de pc gedaan, maar IV was echt een draak van een port. Dat liep lange tijd voor geen ene flikker op de pc.
Was zeker wel grappig, jij hebt gewoon weinig gevoel voor humor blijkbaar.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.
Waarom hebben we het over games uit 2008?quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:55 schreef vosss het volgende:
[..]
En hopen op deze keer wèl een goeie port.
GTA V heb ik nooit op de pc gedaan, maar IV was echt een draak van een port. Dat liep lange tijd voor geen ene flikker op de pc.
De tering wat een dure shit tegenwoordig.quote:
is een reseller/scalper.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De tering wat een dure shit tegenwoordig.
Ik zag online ook wel best veel extremere reactie van absoluut simpen tot haat. Hopelijk bereiden ze Manni goed voor wat allemaal gaat komen. Zag dat ze haar Instagram account al verwijderd had.quote:
Ik dacht gisteren te zien dat ze 'm weer actief had gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag online ook wel best veel extremere reactie van absoluut simpen tot haat. Hopelijk bereiden ze Manni goed voor wat allemaal gaat komen. Zag dat ze haar Instagram account al verwijderd had.
Ik zag ook veel nepaccounts die waren aangemaakt met al haar oude foto´s die daar op stonden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren te zien dat ze 'm weer actief had gemaakt
Edit: Nee, is weer weg
Ben wel benieuwd hoe Lucia er bij de meeste mensen uit gaat zien gezien alle customisation-opties en de effecten van eten/sporten
En alle @incel & @PSVCL figuren die daarop reageren..quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag ook veel nepaccounts die waren aangemaakt met al haar oude foto´s die daar op stonden.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
En alle @:incel & @:PSVCL figuren die daarop reageren..
Ik kan helaas niet op x zonder een biometrics check waar ik niet aan mee ga werken, maar hij heeft aan die games meegewerkt?quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Van ons Nederlands eigen Obbe Vermeij
Vanaf GTA 3, was technisch directeur bij Rockstar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet op x zonder een biometrics check waar ik niet aan mee ga werken, maar hij heeft aan die games meegewerkt?
Oh vet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanaf GTA 3, was technisch directeur bij Rockstar.
- Working on gta3, Vice, SA and gta4 was more like a regular job than people imagine.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Van ons Nederlands eigen Obbe Vermeij
Nee hoor, alleen mensen die erin geloofden.quote:Op maandag 7 september 2026 07:31 schreef incel het volgende:
Dus die cyberleek had nooit een werkende build? We zijn allemaal genept man
Wij allemaal? Nee alleen mrnsen zonder een werkend breinquote:Op maandag 7 september 2026 07:31 schreef incel het volgende:
Dus die cyberleek had nooit een werkende build? We zijn allemaal genept man
Maar iets van 200k toch?quote:Op maandag 7 september 2026 11:41 schreef over_hedge het volgende:
cyberleek heeft goede pump and dumb gedaan met zijn coin en zit nu ergens zijn geld te tellen
Maar? Zijn dagen dat ik het niet hebquote:
Zeker maar het is geen geld waar je van kan gaan zitten op een eiland zonder extraditie regelingen en daar je hele leven van kan boeren.quote:Op maandag 7 september 2026 14:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar? Zijn dagen dat ik het niet heb
Als je op Xbox speelt kan je heel makkelijk ff naar Nieuw Zeeland switchen om hem dus bijna een dag eerder te spelen.quote:Official PlayStation Store listings reveal the exact GTA 6 launch times across 63 countries and regions, beginning in New Zealand and progressing through 15 release windows across 19 hours.
Grand Theft Auto VI launches on November 19, 2026, but the digital PlayStation 5 version will not unlock everywhere simultaneously. Sony's regional Store timestamps reveal 15 release windows between 11:00 UTC on November 18 and 06:00 UTC on November 19.
Om vervolgens minimaal drie maanden vast te zitten aan die regio.quote:Op maandag 7 september 2026 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je op Xbox speelt kan je heel makkelijk ff naar Nieuw Zeeland switchen om hem dus bijna een dag eerder te spelen.
https://support.microsoft(...)n-in-microsoft-storequote:If you can't change country or region, it might be for one of these reasons:
You changed the country or region within the last three months.
En? Heb daar echt nog nooit iemand over gehoord op de Xbox. Mensen doen dit heel vaak voor grote releases.quote:Op maandag 7 september 2026 17:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Om vervolgens minimaal drie maanden vast te zitten aan die regio.
[..]
https://support.microsoft(...)n-in-microsoft-store
quote:I've been "in New Zealand" on Xbox since like 2018 and this is the way like 95% of games release. Only some big games do the single global release time and it only really started a few years ago. I played like four CoD campaigns in a row the day before they released in my area.
I just keep the Xbox in NZ then buy games on the Xbox website since the console store is in NZ$.
Is denk scam of zo om views te krijgen. Nu die cyberleek weg is is PS5 emulation on PC het nieuwe ding.quote:Op maandag 7 september 2026 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
GTA V draait nu op PS5 emulator op PC zag ik een filmpje van. GTA 6 draait op dezelfde engine? dus we kunnen straks gewoon lekker GTA6 spelen op pc
tenzij ik gefopt ben
Nee, er is een ps5 emu in vroege ontwikkeling.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:51 schreef incel het volgende:
[..]
Is denk scam of zo om views te krijgen. Nu die cyberleek weg is is PS5 emulation on PC het nieuwe ding.
Volgens mij spelen ze gewoon PC versie op controller met hele slechte settings of zo en passen ze de naam van t programma aan of zo zodat het lijkt alsof het dinges is
Hoezo laten ze dan niet een PS5 exclusive zien?quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, er is een ps5 emu in vroege ontwikkeling.
Echter deze draait nog bijna niks en dat zal ook echt niet snel verbeterd worden. No way dat je binnen korte tijd na launch daar GTA6 op kan spelen. Emu ontwikkeling is altijd langzaam en gestaag.
Jij moet echt minder denken.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:51 schreef incel het volgende:
[..]
Is denk scam of zo om views te krijgen. Nu die cyberleek weg is is PS5 emulation on PC het nieuwe ding.
Volgens mij spelen ze gewoon PC versie op controller met hele slechte settings of zo en passen ze de naam van t programma aan of zo zodat het lijkt alsof het dinges is
Hij kan niet eens denken lijkt welquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:04 schreef incel het volgende:
[..]
Hoezo laten ze dan niet een PS5 exclusive zien?
Plukt wat circlejerk dingen van het internet en gooit het samen in een onsamenhangende post?quote:Op dinsdag 8 september 2026 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij kan niet eens denken lijkt wel
Is het inmiddels al getest door anderen? Kan je de emulator downloaden en de PS5 exclusives zelf spelen op je computer?quote:
Die emulator en de ontwikkeling daarvan staat compleet los van cyberleek en GTA VI beste jongen.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:16 schreef incel het volgende:
[..]
Is het inmiddels al getest door anderen? Kan je de emulator downloaden en de PS5 exclusives zelf spelen op je computer?
Indien het antwoord nee is, dan lijkt het me nu nog gewoon een scam.
Je wil niet weten hoeveel bullshit er rondom GTA6 te vinden is. Het is zo populair, natuurlijk slaat "Jongens we hebben een PS5 emulator die GTA6 kan spelen" aan. Maar zonder enig bewijs, alleen wat videos die ze zelf maken (misschien gewoon met kabel door de muur of zo zodat het net lijkt alsof een PC het speelt) maar ondertussen wel dik geld verdienen met clicks en views zoals je overal ziet bij al het nieuwe "GTA6 nieuws"
Wie heeft het hier over cyberleek? Er zijn duizenden GTA6 scammers actief met neppe dingen om views te farmen.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Die emulator en de ontwikkeling daarvan staat compleet los van cyberleek en GTA VI beste jongen.Zoals ik al zei, minder denken.
quote:Op woensdag 9 september 2026 08:40 schreef incel het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over cyberleek? Er zijn duizenden GTA6 scammers actief met neppe dingen om views te farmen.
Die PS5 emulator shit verkoopt nu natuurlijk als zoete broodjes gezien er nog geen GTA6 PC versie is.
Voor zover ik weet was die PS5 emulator nog jaren weg. En nu opeens kan het of zo 2 maanden voor de release?
Lijkt me sterk.
Jij begon erover door te insinueren dat die emu de nieuwe scam is ná cyberleek.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:51 schreef incel het volgende:
[..]
Nee dta begrijp je verkeerd. Er zijn echt al duizenden GTA6 scams. Nog voor iemand van die cyberleek gehoord had waren er al "Nieuwe leaked beelden" wat gewoon A.I. slop is.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:47 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Jij begon erover door te insinueren dat die emu de nieuwe scam is ná cyberleek.
Maar goed, ijl lekker verder.
quote:
HALLO??????quote:Op woensdag 9 september 2026 08:16 schreef incel het volgende:
[..]
Is het inmiddels al getest door anderen? Kan je de emulator downloaden en de PS5 exclusives zelf spelen op je computer?
Indien het antwoord nee is, dan lijkt het me nu nog gewoon een scam.
Je wil niet weten hoeveel bullshit er rondom GTA6 te vinden is. Het is zo populair, natuurlijk slaat "Jongens we hebben een PS5 emulator die GTA6 kan spelen" aan. Maar zonder enig bewijs, alleen wat videos die ze zelf maken (misschien gewoon met kabel door de muur of zo zodat het net lijkt alsof een PC het speelt) maar ondertussen wel dik geld verdienen met clicks en views zoals je overal ziet bij al het nieuwe "GTA6 nieuws"
https://insider-gaming.co(...)-marketing-campaign/quote:As reported by Eurogamer, voting on the subject narrowly passed at 4-3, following some outspoken criticism about the title, due to the nature of gun violence, drugs, and illegal activity.
Details revealed Rockstar is expected to pay $3m, though it was noted that the city will attempt to negotiate for a higher fee, while it was later stated the benefits received would be "closer to $4m."
The campaign would also see GTA 6 advertised "discreetly," through beach chairs and umbrellas, feature Vice City or the roman numerals VI, for 6, rather than the Grand Theft Auto title.
If fully approved, the campaign will run from October 15 through to the end of the year, and it may not be the only GTA 6 advertising in the area.
Francisco Alvarado, a freelance journalist in Miami, reported a deal is close to being concluded between Rockstar and Miami Dade County, which would see a GTA 6 sign placed on the roof of the Kaseya Center.
Oe, bij gebrek aan disc-versies zullen die strandstoelen en parasols een gewild item zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://insider-gaming.co(...)-marketing-campaign/
quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe, bij gebrek aan disc-versies zullen die strandstoelen en parasols een gewild item zijn.
Crime-spike
Kans is kleinquote:Op vrijdag 11 september 2026 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
zal je bij gta 6 nog een fysieke kaart krijgen als je de game besteld? bij gta 5 was dit nog zo toch?
sadquote:
Ja maar meneer wil het doosjequote:Op vrijdag 11 september 2026 23:20 schreef William_Papadin het volgende:
Uitverkocht bij digitaal? Lijkt me stug
Dat kan idd maar die zullen vanaf 12 nov in de winkel liggen, ik denk dat je hem gewoon bij de mediamarkt zal kunnen kopenquote:Op vrijdag 11 september 2026 23:23 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Ja maar meneer wil het doosjeEn die kunnen wél uitverkocht raken natuurlijk.
Het zou me niks verbazen dat die een half uur na openingstijd weg zijnquote:Op zaterdag 12 september 2026 02:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat kan idd maar die zullen vanaf 12 nov in de winkel liggen, ik denk dat je hem gewoon bij de mediamarkt zal kunnen kopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |