Bekijk deze YouTube-videoquote:Het verhaal
Jason en Lucia hebben altijd geweten dat de kansen tegen hen gestapeld zijn. Maar wanneer een makkelijke buit misloopt, bevinden ze zich in de donkerste kant van de zonnigste plek van Amerika, midden in een criminele samenzwering die zich uitstrekt over de staat Leonida. Ze zijn gedwongen meer dan ooit op elkaar te vertrouwen als ze er levend uit willen komen.
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerste story dlc gelekt
Jankerdquote:Op donderdag 3 september 2026 14:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.
Overal uitverkocht vriend. Zou ‘m wel bij PlayStation Direct kopen als ie weer komt want bij alle andere winkels is ie ¤100 duurder.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:46 schreef MisterFox het volgende:
Misschien toch goed om een PS5 Pro te kopen op goed geluk? En hopen op 40+ FPS?
Bol heeft ‘m voor ¤1399quote:Op donderdag 3 september 2026 22:38 schreef MisterFox het volgende:
Uitverkocht?!? Paar dagen geleden zag ik overal voorraad.
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komtquote:Op donderdag 3 september 2026 19:46 schreef MisterFox het volgende:
Misschien toch goed om een PS5 Pro te kopen op goed geluk? En hopen op 40+ FPS?
Het gaat me eerder om de graphics en ervaring; hoeveelheid npcs en auto’s, ik noem maar watquote:Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komt
Maar dan nog heeft het geen zin om daarover te blijven huilen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het gaat me eerder om de graphics en ervaring; hoeveelheid npcs en auto’s, ik noem maar wat
En hopen op deze keer wčl een goeie port.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Games for Windows Live genot.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:55 schreef vosss het volgende:
[..]
En hopen op deze keer wčl een goeie port.
GTA V heb ik nooit op de pc gedaan, maar IV was echt een draak van een port. Dat liep lange tijd voor geen ene flikker op de pc.
Was zeker wel grappig, jij hebt gewoon weinig gevoel voor humor blijkbaar.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.
Waarom hebben we het over games uit 2008?quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:55 schreef vosss het volgende:
[..]
En hopen op deze keer wčl een goeie port.
GTA V heb ik nooit op de pc gedaan, maar IV was echt een draak van een port. Dat liep lange tijd voor geen ene flikker op de pc.
De tering wat een dure shit tegenwoordig.quote:
is een reseller/scalper.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De tering wat een dure shit tegenwoordig.
Ik zag online ook wel best veel extremere reactie van absoluut simpen tot haat. Hopelijk bereiden ze Manni goed voor wat allemaal gaat komen. Zag dat ze haar Instagram account al verwijderd had.quote:
Ik dacht gisteren te zien dat ze 'm weer actief had gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag online ook wel best veel extremere reactie van absoluut simpen tot haat. Hopelijk bereiden ze Manni goed voor wat allemaal gaat komen. Zag dat ze haar Instagram account al verwijderd had.
Ik zag ook veel nepaccounts die waren aangemaakt met al haar oude foto´s die daar op stonden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren te zien dat ze 'm weer actief had gemaakt
Edit: Nee, is weer weg
Ben wel benieuwd hoe Lucia er bij de meeste mensen uit gaat zien gezien alle customisation-opties en de effecten van eten/sporten
En alle @incel & @PSVCL figuren die daarop reageren..quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag ook veel nepaccounts die waren aangemaakt met al haar oude foto´s die daar op stonden.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
En alle @:incel & @:PSVCL figuren die daarop reageren..
Ik kan helaas niet op x zonder een biometrics check waar ik niet aan mee ga werken, maar hij heeft aan die games meegewerkt?quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Van ons Nederlands eigen Obbe Vermeij
Vanaf GTA 3, was technisch directeur bij Rockstar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet op x zonder een biometrics check waar ik niet aan mee ga werken, maar hij heeft aan die games meegewerkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |