Bekijk deze YouTube-videoquote:Het verhaal
Jason en Lucia hebben altijd geweten dat de kansen tegen hen gestapeld zijn. Maar wanneer een makkelijke buit misloopt, bevinden ze zich in de donkerste kant van de zonnigste plek van Amerika, midden in een criminele samenzwering die zich uitstrekt over de staat Leonida. Ze zijn gedwongen meer dan ooit op elkaar te vertrouwen als ze er levend uit willen komen.
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerste story dlc gelekt
Jankerdquote:Op donderdag 3 september 2026 14:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Eerste keer dat je hem poste was ook al niet grappig.
Overal uitverkocht vriend. Zou ‘m wel bij PlayStation Direct kopen als ie weer komt want bij alle andere winkels is ie ¤100 duurder.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:46 schreef MisterFox het volgende:
Misschien toch goed om een PS5 Pro te kopen op goed geluk? En hopen op 40+ FPS?
Bol heeft ‘m voor ¤1399quote:Op donderdag 3 september 2026 22:38 schreef MisterFox het volgende:
Uitverkocht?!? Paar dagen geleden zag ik overal voorraad.
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komtquote:Op donderdag 3 september 2026 19:46 schreef MisterFox het volgende:
Misschien toch goed om een PS5 Pro te kopen op goed geluk? En hopen op 40+ FPS?
Het gaat me eerder om de graphics en ervaring; hoeveelheid npcs en auto’s, ik noem maar watquote:Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komt
Maar dan nog heeft het geen zin om daarover te blijven huilen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het gaat me eerder om de graphics en ervaring; hoeveelheid npcs en auto’s, ik noem maar wat
En hopen op deze keer wèl een goeie port.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De game is 30 fps op de consoles, heeft weinig nut om daarover te blijven miepen. Als je graag hogere fps wilt spelen moet je gewoon nog even 2 jaar geduld hebben tot die op pc komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |