Zijn er niet een paar gepakt omdat ze een school binnen liepen en in het Frans aan de receptie vroegen waar het treinstation was. Als je een mobiel bij je hebt ga je dat niet ergens vragen lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:30 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Kijk misschien wat veel naar hunted. Maar als de figuren telefoon aan hadden konden ze zien wel toestellen er op zelfde zendpaal aanstraalden.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bolle JosGod laat vanuit Afrika gewoon even zijn spierballen zien.
In het voetbal noemt men dat EEN SIGNAAL AFGEVEN
Ik dacht juist dat dit de tegenhang van bolle jos zou zijn. Jan had toch samengewerkt met Bolle Josquote:Op dinsdag 1 september 2026 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
In het voetbal of rondom het voetbal?quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort figuren communiceert niet via mobiele telefoons.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:30 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Kijk misschien wat veel naar hunted. Maar als de figuren telefoon aan hadden konden ze zien wel toestellen er op zelfde zendpaal aanstraalden.
Hold your horses.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Schiet mij maar in de kerstboom, ik heb echt geen idee wat hier nu daadwerkelijk speelt.
We gaan het horen.
Ridouan Taghi heeft de facto nog steeds de touwtjes in handen in ondergronds Nederland, Justitie zit met de handen in het haar hierom en heeft inmiddels goed de ogen de kost gegeven in Badu 'e Carros op Sardinië waar Italië de maffiakopstukken vast heeft zitten, echter zal hiervoor gesleuteld moeten worden aan de universele rechten van de mens en Nederland is een heel erg braaf landje.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dit de tegenhang van bolle jos zou zijn. Jan had toch samengewerkt met Bolle Jos
Damn Go Nederlandse Special Forces! Dat is waar ik mijn belasting geld wil zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Kijk nu Pauw en de Wit en daaruit blijkt dat puur uit toeval dat een DSI commandant in de buurt was, de eerste DSI eenheden al in 8 minuten (!!!) ter plaatse waren![]()
![]()
8 verdachten waren snel gepakt in een weiland dmv drones
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jij hebt een grote bek dat je beveiling hebt...bamm weg beveilger. Jij zegt dat we niks voorstellen..kijk wat ik op kan trommelen. Jij hebt iets te maken met de verdwenen coke..laat dit een grote waarschuwing zijn..
Zoiets?
Luister die podcast van 10 juli eens met de chef van de DSI, ze kunnen in heel Nederland binnen 15 minuten een compleet team ter plaatse hebben. Oud commando’s, korps mariniers en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Kijk nu Pauw en de Wit en daaruit blijkt dat puur uit toeval dat een DSI commandant in de buurt was, de eerste DSI eenheden al in 8 minuten (!!!) ter plaatse waren![]()
![]()
8 verdachten waren snel gepakt in een weiland dmv drones
30+ man waarvan veel met wapens. En dan gebruiken ze en dan is het als mugjes uit elkaar. Wie bewapent dit soort minkukels?quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:46 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar in podcast zware jongens met misdaad journalisten hebben ze het er ook over dat leek alsof ze verrast waren door de beveiliger, dus wellicht daarom de wanorde en vlucht. En als ze hadden verwacht hem (eerst) zouden aanpakken met klein team.
Vader zou overigens ook vele jaren in pillenbusiness hebben gezeten.
Dat gerucht gaat hier idd al jarenquote:Op dinsdag 1 september 2026 23:46 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar in podcast zware jongens met misdaad journalisten hebben ze het er ook over dat leek alsof ze verrast waren door de beveiliger, dus wellicht daarom de wanorde en vlucht. En als ze hadden verwacht hem (eerst) zouden aanpakken met klein team.
Vader zou overigens ook vele jaren in pillenbusiness hebben gezeten.
Grotendeels eens, maar overrompelen vanaf zo'n afstand met groep dat lukt wel maar dan weet je dat je meteen weg moet omdat beveiliger geescaleerd heeft voordat groep bij hem is. Dus wellicht echt slecht verkenwerk en gedacht dat er auto met pop stond.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het blijft speculeren, maar dat die beveiliger er zat, was misschien niet bekend. Zie het verhaal over die pop in de auto.
En als dat wel bekend was o.b.v. bijvoorbeeld eerder gedane observaties, dan was die waarschijnlijk niet gewapend en overrompel je die wel, zoals nu ook gebleken is.
Maar goed, we gaan het ongetwijfeld nog wel eens horen hoe de beoogde vork in de steel zat…
Je verwacht het niet. Paardenhandel, drugs en moord. Welkom in het zuud'n Kut!quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat hier idd al jaren
Zie Ines Weski.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Simpel voorbeeldje, in Nederland mag een zware crimineel kiezen uit acht advocaten die hij zelf mag aanvaarden of accepteren, het is schier onmogelijk om een non-chantabel iemand hiervoor te vinden, Ridouan weet met een piepklein beetje informatie al snel te achterhalen dat het nichtje van zijn advocaat allergisch is voor pinda's en dan begint het grote drukken tot de advocaat "kiest" voor het leven van zijn of haar geliefden, waarna ze de facto toetreden tot de organisatie van Taghi en zijn informatiekanalen van binnen detentie naar buiten en vice versa.
In Italië heeft men slechts twee advocaten op tachtig maffiakopstukken, ze hebben hiervoor non-chantabele mensen kunnen vinden, echter gaat dit tegen de basisrechten in van ieder levend mens, Italiaanse Justitie heeft hier inmiddels lak aan en weet dat dit de enige manier is om de bovenwereld van de onderwereld te scheiden.
Ze was naief. En ik denk nog steeds doodsbang.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:53 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zie Ines Weski.
Ik geloof er niks van dat zij vrijwillig heeft gedaan van alles waar ze van beschuldigd is.
Ik ben er heilig van overtuigd dat dat ze op een gegeven moment voor het blok is gezet.
Werk voor ons of anders...
Ik verzet mij tegen de gedachte dat de omgeving van Nijmegen het zuiden is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Paardenhandel, drugs en moord. Welkom in het zuud'n Kut!
Je mag trouwens weer de hond uitlaten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:53 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zie Ines Weski.
Ik geloof er niks van dat zij vrijwillig heeft gedaan van alles waar ze van beschuldigd is.
Ik ben er heilig van overtuigd dat dat ze op een gegeven moment voor het blok is gezet.
Ja ik ken iemand die werkte in detentie met Willem Holleeder, charmant, vriendelijk en belangstellend en ook al was hij enorm op zijn hoede en uitermate getraind om afstand te bewaren kwam na een half jaar ineens de keiharde Holleeder blik tevoorschijn en de vraag, "prachtig weer de afgelopen dagen he, was het gezellig en fijn gisteren in de speeltuin met je kleinkind Julie?"quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:53 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zie Ines Weski.
Kut dat is bijna Tiel he.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verzet mij tegen de gedachte dat de omgeving van Nijmegen het zuiden is.
Vind ik ook, het is nog een lange weg van Nijmegen naar Maastricht.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verzet mij tegen de gedachte dat de omgeving van Nijmegen het zuiden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |