abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221708857
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:07 schreef Gutso het volgende:

[..]
Wat triest.

Die Jos G familie kunnen niet anders dan grote criminelen zijn. Je zult het maar in je buurt hebben wonen joh.
Jan*
pi_221708858
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Als je er een hit & run van wilt maken, dan moet je niet op afstand blijven wachten in/bij een vrachtwagen.
[..]
Al pak je maar 100 kg, daar kan je als criminineeltje ook wel even van leven…
Dan laat je slepers en vrachtwagen uit het zicht wachten tot in actie komen.

Dit zijn echt geen kleine crimineeltjes die gehoord hebben dat er mogelijk wat ligt en gaan kijken of ze gelukje hebben.
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:13:05 #78
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:11 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Dit zijn echt geen kleine crimineeltjes die gehoord hebben dat er mogelijk wat ligt en gaan kijken of ze gelukje hebben.
Waarom dan zo hazig? Je komt met een klein leger en dan ren je na 1 keer vuren/raken weg?

In blinde paniek door weilanden naar je school. ik bedoel...
Rustaaagh...
  dinsdag 1 september 2026 @ 23:14:03 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221708870
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Allemaal hadden ze een vuurwapen, een stuk of 6/7 een assault rifle.
Maar allemaal bewapend.
Zelfverdediging kan ook makkelijk met kleinere handwapens.
Als je iets weg wilt halen, dan wil je niet dat een lompe AK47 of iets dergelijks in de weg zit…
quote:
Maar zoals ik eerder zei, iemand die grotere transporten regelt is slim genoeg om niks in huis te hebben.
Helemaal niet als je al in de gaten gehouden wordt door justitie en je 'collega's'.
Geruchten en potentieel geld maakt dit soort ratten hebberig.
‘Baat het niet, dan schaadt het niet’ of iets dergelijks hebben ze mogelijk gedacht.
pi_221708873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:11 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Jan*
Ohja Jan G. Criminelen zijn het en het ergste vind ik dat ze anderen in gevaar brengen en blijven volhouden dat ze geen idee hebben waarom… En ondertussen al wel veroordeeld zijn.
pi_221708877
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:05 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat zeg ik, zulke muisjes bewapenen is gekkenwerk.

Ik houd het op een bende jonkies die rambo dacht te gaan tijdens een grote drugsroof en na 1 dode opgaf (gelukkig)

Al dan niet aangespoord door een wat grotere rat.
Vorig jaar al, na die beschieting met een Kalashnikov, wisten we al dat dit iets groters zou zijn dan een kleine dealer.

Een pistool, okee, maar dat soort zware wapens wijst op iets zwaarders.

En als er 30 man met vuurwapens, waaronder 6-7 assault rifles, worden ingezet, wijst dat wel op iets groots.
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:18:00 #82
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708880
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Vorig jaar al, na die beschieting met een Kalashnikov, wisten we al dat dit iets groters zou zijn dan een kleine dealer.

Een pistool, okee, maar dat soort zware wapens wijst op iets zwaarders.

En als er 30 man met vuurwapens, waaronder 6-7 assault rifles, worden ingezet, wijst dat wel op iets groots.
De wapens wel. De "mensen" die ze dragen niet. Daarom is het zo raar.
Rustaaagh...
pi_221708881
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:00 schreef Zipportal het volgende:
De afgelopen tijd stond er altijd een auto voor de deur met een pop erin. Sinds drie dagen geleden was die pop vervangen door Berry.

Is dat even dikke pech. Je verzint het niet.
Echt een pop? Dat zou wellicht verklaren waarom ze wel stuk lopen. Ze verwachten lege auto, dagen 'bende Jan' en politie uitbdie de beelden zou gaan zien na de overval. Kijk ons eens onaantastbaar zijn. Nu zat er Berry, die politie opriep en vermoord werd.
pi_221708885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja. Berry en zijn liefde voor paarden. Was mantelzorger van zijn eigen moeder en woonde bij haar in.

Dacht slapend rijk te worden met deze klus. Zal gemist worden op de manege St. Frans in Alverna.
Was vroeger vrachtwagenchauffeur..Jan zat ook in de transport....

Ja ze lijken soms echt goedzakken
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:19:57 #85
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708887
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:19 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Was vroeger vrachtwagenchauffeur..Jan zat ook in de transport....

Ja ze lijken soms echt goedzakken
Toch een beetje Berry boterhoofd?
Rustaaagh...
pi_221708888
Bij Pauw en de Wit nu ook achtergronden
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:21:01 #87
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708889
Ik voel me haast een Amerikaan die een high speed chase aan het kijken is.
Rustaaagh...
pi_221708890
Leidinggevende net gebeld dat ik morgen thuis blijf, want ik merk dat ik nog hoog in de adrenaline zit en voorlopig nog niet kan slapen denk ik.
Was gelukkig geen probleem.

Zitten nu met wat buurtbewoners bijeen al de hele avond, met wat B:)B
  dinsdag 1 september 2026 @ 23:22:16 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221708895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:11 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Ik betwijfel dat als je een hit & run actie wil houden.
Aanvallen, pakken en wegwezen.
quote:
Zie mijn eerdere post, dit soort figuren denken niet na voor een paar centen…

Ik heb overigens zelf 25 jaar geleden eens zo'n Paard van Troje actie meegemaakt achterin een vrachtwagen.
Dat was redelijk onschuldig, maar het was desondanks geen pretje om met veel personen achterin een afgesloten vrachtwagen vervoerd te worden/opgesloten te zitten, zonder dat je weet wat er buiten gebeurd…
  Spellchecker dinsdag 1 september 2026 @ 23:22:31 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221708896
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Leidinggevende net gebeld dat ik morgen thuis blijf, want ik merk dat ik nog hoog in de adrenaline zit en voorlopig nog niet kan slapen denk ik.

En dat je binnen moet blijven :Y
pi_221708901
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik betwijfel dat als je een hit & run actie wil houden.
Aanvallen, pakken en wegwezen.
[..]

Dat juist, dan ga je niet 200m lopen richting een auto met beveiliger. Het is juiat geen hit en run nu.
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:26:15 #92
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708906
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:24 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Dat juist, dan ga je niet 200m lopen richting een auto met beveiliger. Het is juiat geen hit en run nu.
Het is helemaal niks...kan er echt nog geen kaas van maken maar freelance gerucht (die dude heeft achterovergedrukte coke daar) opportunisten is mijn gok.
Rustaaagh...
pi_221708907
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Logisch. Veel sterkte! En proost
pi_221708912
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:18 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Echt een pop? Dat zou wellicht verklaren waarom ze wel stuk lopen. Ze verwachten lege auto, dagen 'bende Jan' en politie uitbdie de beelden zou gaan zien na de overval. Kijk ons eens onaantastbaar zijn. Nu zat er Berry, die politie opriep en vermoord werd.
quote:
Pop in een auto
Al een paar keer moest het gezin op last van de burgemeester van Heumen tijdelijk een ander heenkomen zoeken. Nadat de poort van het huis op 28 juli 2025 met een automatisch wapen wordt beschoten, worden er politiecamera’s in de straat geplaatst. Meerdere buurtbewoners vertellen wat er vervolgens gebeurde. „Nadat die politiecamera’s werden weggehaald, zetten de bewoners van het huis elke avond een autootje van een beveiligingsbedrijf voor hun deur. Alleen: daar zat een pop in. Een aangeklede pop. Zodat het leek alsof er een echte beveiliger in zat. Iedere ochtend werd die auto weer weggereden, iedere avond was-ie er weer.”
Maar de afgelopen nachten stond er dus een echte bewaker voor de deur: een 51-jarige man uit Wijchen. „Afschuwelijk dat een onschuldige man nu het slachtoffer is geworden”, zegt een omwonende met tranen in haar ogen.
Ook gemeld in Nieuwsuur en bij Renze.
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:28:33 #95
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708923
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:27 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
Ook gemeld in Nieuwsuur en bij Renze.
Het moet niet gekker worden.
Rustaaagh...
pi_221708927
quote:

[..]
Jij hebt een grote bek dat je beveiling hebt...bamm weg beveilger. Jij zegt dat we niks voorstellen..kijk wat ik op kan trommelen. Jij hebt iets te maken met de verdwenen coke..laat dit een grote waarschuwing zijn..

Zoiets?
  dinsdag 1 september 2026 @ 23:30:14 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221708931
quote:

[..]
Het blijft speculeren, maar dat die beveiliger er zat, was misschien niet bekend. Zie het verhaal over die pop in de auto.
En als dat wel bekend was o.b.v. bijvoorbeeld eerder gedane observaties, dan was die waarschijnlijk niet gewapend en overrompel je die wel, zoals nu ook gebleken is.

Maar goed, we gaan het ongetwijfeld nog wel eens horen hoe de beoogde vork in de steel zat… :Y)
pi_221708933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:29 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Jij hebt een grote bek dat je beveiling hebt...bamm weg beveilger. Jij zegt dat we niks voorstellen..kijk wat ik op kan trommelen. Jij hebt iets te maken met de verdwenen coke..laat dit een grote waarschuwing zijn..

Zoiets?
Iig iets imposantere waarschuwing dan de verscheurde foto aan de poort en een paar schoten in de poort van vorig jaar
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 23:31:38 #99
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221708934
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het blijft speculeren, maar dat die beveiliger er zat, was misschien niet bekend. Zie het verhaal over die pop in de auto.
En als dat wel bekend was o.b.v. bijvoorbeeld eerder gedane observaties, dan was die waarschijnlijk niet gewapend en overrompel je die wel, zoals nu ook gebleken is.

Maar goed, we gaan het ongetwijfeld nog wel eens horen hoe de beoogde vork in de steel zat… :Y)
De volgende Videoland serie in de maak :D
Rustaaagh...
  dinsdag 1 september 2026 @ 23:31:49 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221708935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:29 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Zoiets?
Bolle JosGod laat vanuit Afrika gewoon even zijn spierballen zien.

In het voetbal noemt men dat EEN SIGNAAL AFGEVEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')