Verwacht je eerder in Medellín of Tijuana.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het is echt een bizar en unheimisch idee dat er er vlak bij mij gewoon 30 zwaarbewapende criminelen hebben gelopen, en gedurende de dag ook hebben verstopt op plekken waar ik dagelijks loop.
Joh, elk jaar (over 2 weken weer) vindt whisky weekend Maltstock plaats in het Buitencentrum in Overasselt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het is echt een bizar en unheimisch idee dat er er vlak bij mij gewoon 30 zwaarbewapende criminelen hebben gelopen, en gedurende de dag ook hebben verstopt op plekken waar ik dagelijks loop.
Ik rij daar dagelijks langs.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, elk jaar (over 2 weken weer) vindt whisky weekend Maltstock plaats in het Buitencentrum in Overasselt.
Dat is pas echte heavy shit, weet ik uit ervaring…
Niet te lang over nadenken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nederlanders, Belgen, Fransen, Algerijnen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
30 met wapens is mij teveel mensen. Ik wil weten wie dit zijn.
Nee als in wie, in welk verband. Om welke reden. Wie heeft ze bewapend? Zij zelf?quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nederlanders, Belgen, Fransen, Algerijnen.
En vooral, was ons Jos er bij.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee als in wie, in welk verband. Om welke reden. Wie heeft ze bewapend? Zij zelf?
Die was die dude met die zwarte zonnebril en de shotgun (skull?)quote:
Dat is nou net wat het politieonderzoek moet gaan proberen uit te vogelen. Maar wordt veel van uitgegaan dat Jos L. er iets mee vam doen heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee als in wie, in welk verband. Om welke reden. Wie heeft ze bewapend? Zij zelf?
Nee geloof ik niet. Wel met de vermiste coke waar ze op uit waren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:44 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Dat is nou net wat het politieonderzoek moet gaan proberen uit te vogelen. Maar wordt veel van uitgegaan dat Jos L. er iets mee vam doen heeft.
De DSI bestaat uit meerdere afdelingen, niet allemaal met special forces.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:21 schreef Tjacka het volgende:
DSI is volgens mij wel echt van bizar hoog niveau?
Korps Mariniers Special Ops.<3quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De DSI bestaat uit meerdere afdelingen, niet allemaal met special forces.
Maar de inval die vanmiddag hij mij om de hoek werd gedaan, daarvan heb ik de patches gezien, en die waren van de Afdeling Interventie, en die bestaat uit én speciale eenheden van de politie, én uit eenheden van het KCT en/of NLMARSOF (dat zijn de special forces van het Korps Mariniers).
Geen prutsers.
Waarom zou hij er niet achter kunnen zitten dan volgens jou.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet. Wel met de vermiste coke waar ze op uit waren.
Is Ali B. onlangs nog ergens gesignaleerd?quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Te onprofessioneel, teveel man.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:47 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Waarom zou hij er niet achter kunnen zitten dan volgens jou.
Vwb diversiteit kan menig gemeentebestuur of politieke partij een voorbeeld aan hen nemenquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nederlanders, Belgen, Fransen, Algerijnen.
Oh nee hoor, ik ben daar heel nuchter in (behalve nuquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:40 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Niet te lang over nadenken.
Dan heb je geen leven. Straks besef je ineens dat er al meer dan een miljoen mensen in Nederland wonen die ons helemaal niet moeten
Ja in Almere met een gejat winkemandjequote:Op dinsdag 1 september 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Ali B. onlangs nog ergens gesignaleerd?
Bekijk deze YouTube-video
Ja. Berry en zijn liefde voor paarden. Was mantelzorger van zijn eigen moeder en woonde bij haar in.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Was het artikel over die doodgeschoten beveiliger al gepost?
Berry "boterhoofd" of niet. Ik ben er nog niet over uit. Maar dit had de man niet verdiend durf ik wel te stellen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja. Berry en zijn liefde voor paarden. Was mantelzorger van zijn eigen moeder en woonde bij haar in.
Dacht slapend rijk te worden met deze klus. Zal gemist worden op de manege St ... nog wat in Alverna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |