Je druk maken om honden, roken, katten, kinderen... of je leeft gewoon je leven.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Andere voorkeuren hebben dan jij maakt een ander niet 'zuur'.
Asoquote:Op woensdag 2 september 2026 07:46 schreef Dven het volgende:
Je zou spontaan beginnen met roken van al die mensen die schreeuwendhard krijsen wanneer iemand een sigaret opsteekt. Nagemaakte dramaqueens
Mijn leven is een stuk rustiger en gelukkiger zonder kinderen in elk geval.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Je druk maken om honden, roken, katten, kinderen... of je leeft gewoon je leven.
Uiteraard moet iedereen zijn eigen leven lijden, maar door de mannen die vaak luidruchtig feesten, hebben gewone serieuze mensen geen leven, en dat allemaal doordat ze niet dezelfde aard hebben als de mannen die vaak luidruchtig feesten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Je druk maken om honden, roken, katten, kinderen... of je leeft gewoon je leven.
Daar heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Uiteraard moet iedereen zijn eigen leven lijden, maar door de mannen die vaak luidruchtig feesten, hebben gewone serieuze mensen geen leven, en dat allemaal doordat ze niet dezelfde aard hebben als de mannen die vaak luidruchtig feesten.
Niets is zo goor en vervelend als sigarettenrook van anderen inademen terwijl je aan het lunchen of dineren bent. Rookvrije terrassen zijn welkom.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
Moet er wetgeving komen voor rookvrije terrassen?
[..]
Bron AD
https://www.ad.nl/opinie/(...)rras-terug~a99da8e1/
Heb je ervaring met?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mijn leven is een stuk rustiger en gelukkiger zonder kinderen in elk geval.
Gelukkig niet. Dus?quote:
Je bent nieuw hier?quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:45 schreef nostra het volgende:
Wat een zuur leven hebben veel mensen toch.
Nee, maar ik blijf me verbazen. Daar is een ochtendsessie op Fok altijd goed voor. Je voelt jezelf ook weer een stuk normaler.quote:
Aangezien je op Fok zit, is de kans dat je een succesvol en gelukkig leven leidt zeer kleinquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dus?
Ik heb ook geen ervaring met ernstig ziek zijn, hoef ik ook niet te hebben om te weten dat ik gelukkiger ben zonder.
Ik heb dat met migranten uit Arabische landen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dus?
Ik heb ook geen ervaring met ernstig ziek zijn, hoef ik ook niet te hebben om te weten dat ik gelukkiger ben zonder.
Of als mensen naast je vis eten, dat is pas goor.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:27 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Niets is zo goor en vervelend als sigarettenrook van anderen inademen terwijl je aan het lunchen of dineren bent. Rookvrije terrassen zijn welkom.
Je vader en je moeder zijn zeker ook nog allebei in leven.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om te koken dan loop ik even naar de markt voor een moot gebakken vis.
👆quote:Op zondag 6 september 2026 09:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Aangezien je op Fok zit, is de kans dat je een succesvol en gelukkig leven leidt zeer klein
Van mij mag alles wat met roken te maken heeft uitgebannen worden dus ik heb geen bezwaar.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
Moet er wetgeving komen voor rookvrije terrassen?
[..]
Bron AD
https://www.ad.nl/opinie/(...)rras-terug~a99da8e1/
Rookworst en gerookte makreel toch niet?quote:Op zondag 6 september 2026 19:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Van mij mag alles wat met roken te maken heeft uitgebannen worden dus ik heb geen bezwaar.
Hoe wil je dit bewerkstelligen op een terras?quote:Op zondag 6 september 2026 19:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Rookworst en gerookte makreel toch niet?
Van mij mag roken overigens wel hoor. Alleen zonder stankoverlast te veroorzaken voor de medemens.
Prima idee. Op de eerste bladzijde van dit topic pleitte ik ook voor iets dergelijks (rookruimtes).quote:Op woensdag 9 september 2026 08:43 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hoe wil je dit bewerkstelligen op een terras?
Doe mij maar Japan of Singapore-stijl: rookvrij als standaardregel en dan met rookruimten. Dan kunnen de rokers daar terecht. Win-win.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |