abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 17:02:12 #1
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221700782
https://www.bbc.com/news/(...)_source=YouTube+2026

Kerel is niet echt heel relevant geweest de afgelopen tijd maar vond het toch wel ironisch.

Milo Yiannopoulos is een Brit die sinds 2019 in Amerika rondwaart en vooral op diverse rechts-conservatieve bandwagons is gesprongen, waaronder een grote steun voor ICE :s)

Heeft ie in ieder geval zijn zin.

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 01-09-2026 15:22:26 ]
Rustaaagh...
pi_221700878
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 17:02 schreef vul_maar_in het volgende:

Kerel is niet echt heel relevant geweest de afgelopen tijd maar vond het toch wel ironisch.

Milo Yiannopoulos is een Brit die sinds 2019 in American rondwaart en vooral op diverse rechts-conservatieve bandwagons is gesprongen, waaronder een grote steun voor ICE :s)

Hij is daar ook gewoon illegaal. Vraag me af wat hij had verwacht dat er zou gebeuren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221701043
Wie :?

Goed, ik heb gegoogled en zijn postzegel gezien.
Dat was dus letterlijk de eerste keer dat ik die mocht aanschouwen.
  maandag 31 augustus 2026 @ 17:52:52 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221701061
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hij is daar ook gewoon illegaal. Vraag me af wat hij had verwacht dat er zou gebeuren.
In de ogen van dat soort lui gelden regels alleen voor anderen.
pi_221701068
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik denk hetzelfde als andere Trumpsupporters: Dat anderen aangepakt zullen worden en niet zij zelf.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_221701092
quote:
Milo Yiannopoulos is een Brit
Klinkt meer als een Griek.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221701123
Vreemd, de geruchten gingen dat ICE zich selectief zou richten op mensen van kleur.
pi_221701146
quote:
He posted in 2025: "We have got to deport millions and millions of people. Without that, nothing else matters."

Yiannopoulos also advocated "on the spot deportation for anyone who can't prove they are in the US legally" on social media.
Hij heeft in elk geval z'n steentje bijgedragen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221701173
Dankzij Laura Loomer en haar kruistocht tegen de anti-westerse islamisten/communisten _O_

twitter
pi_221701208
Ik vraag me af waarom ICE dit soort kleine visjes blijft opjagen en niet eens schoon schip gaat maken in Dearborn of Houston waar mensen letterlijk death to America op straat staan te scanderen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221701211
Jammer, ik vond hem het leukst als legaal in de VS verblijvende relnicht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221701244
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Jammer, ik vond hem het leukst als legaal in de VS verblijvende relnicht.
Je hebt recht op je eigen gevoel voor humor.
quote:
He has written columns titled "Birth Control Makes Women Unattractive and Crazy" and "Would You Rather Your Child Had Feminism or Cancer?"
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 18:38:32 #13
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221701330
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:

[..]
[..]

Man wat een trolltitels haha
Rustaaagh...
pi_221701357
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 17:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Ik denk hetzelfde als andere Trumpsupporters: Dat anderen aangepakt zullen worden en niet zij zelf.
Beetje BS natuurlijk, want lijkt me niet dat deze zo denken en juist democraten vinden illegalen niet illegaal, zetten liefst grenzen open voor iedereen.
life is like a box of chocolates
  maandag 31 augustus 2026 @ 18:46:21 #15
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221701369
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221701450
Nu wordt er nog sluikend gelachen om ICE.
Niet veel later wordt dit in de EU ook uitgevoerd, in een iets ander jasje maar met hetzelfde doel.
Pinpost deze post maar, gaat gebeuren.
Vakman pur sang
  maandag 31 augustus 2026 @ 19:19:45 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221701581
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet veel later wordt dit in de EU ook uitgevoerd, in een iets ander jasje maar met hetzelfde doel.
Kan niet wachten, hijs ze maar in Hugo Boss jasjes. :7
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221701582
quote:

[..]
[..]

Jij hebt dan weer geen plicht tot humor überhaupt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221701847
Dat is een naam die ik al lang niet meer gehoord heb, vond het wel een vermakelijke troll in de 2015-16 tijd maar verdween daarna alweer vrij snel van tonele naar mijn idee.

quote:

[..]
[..]

Die tweede is gewoon grappig, beetje zelfde als een feminist die vraagt of het een meisje of een abortus is.

[ Bericht 1% gewijzigd door tjoptjop op 31-08-2026 20:14:26 ]
pi_221702961
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:03 schreef HowardRoark het volgende:
Vreemd, de geruchten gingen dat ICE zich selectief zou richten op mensen van kleur.
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:03 schreef HowardRoark het volgende:
ehhh deze man is homo.

Dus in de hierarch, zou dit nog kunnen.
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 00:13:56 #21
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221702966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 00:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
[..]
ehhh deze man is homo.

Dus in de hierarch, zou dit nog kunnen.
Was ie even vergeten :D
Rustaaagh...
pi_221703010
Had hij Israel bekritiseerd?

Oh nvm het was het bekritiseren van de .pdf in chief. Dus hij maakt nog kans om te blijven mits hij "gesensibiliseerd" wordt
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 01:01:15 #23
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221703031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 00:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Had hij Israel bekritiseerd?

Oh nvm het was het bekritiseren van de .pdf in chief. Dus hij maakt nog kans om te blijven mits hij "gesensibiliseerd" wordt
de .pdf wat een leuk fluitje!
Rustaaagh...
pi_221703167
Eigenlijk wel bizar. Hoe kun je als zo'n man bewust zelf illegaal in een land verblijven.

Dit is echt het toppunt van hypocriet.

Maar dit is precies wat populisme doet.
  dinsdag 1 september 2026 @ 09:50:46 #25
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_221703778
Maar het was de bedoeling dat alleen anderen hard worden aangepakt :'(
Nederland 2026: Ontevreden in het hof van Eden
pi_221703795
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:17 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me af waarom ICE dit soort kleine visjes blijft opjagen en niet eens schoon schip gaat maken in Dearborn of Houston waar mensen letterlijk death to America op straat staan te scanderen.
Precies daarom. Het is allemaal performative.
  dinsdag 1 september 2026 @ 09:54:08 #27
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221703800
ok
pi_221703841
quote:
Nu wordt er nog sluikend gelachen om Lospedra.
Maar niet veel later zit hij met een rood aangelopen gezicht op het toilet een dikke bruine jongen uit zijn achterwerk te drukken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 1 september 2026 @ 11:10:12 #29
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221704455
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2026 10:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Maar niet veel later zit hij met een rood aangelopen gezicht op het toilet een dikke bruine jongen uit zijn achterwerk te drukken.
Bij Milo was het andersom
pi_221705238
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2026 10:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ja dat is elke ochtend een feit. Maar het rode hoofd bedenk je er bij!
Vakman pur sang
  dinsdag 1 september 2026 @ 15:11:59 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221705822
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dat is elke ochtend een feit. Maar het rode hoofd bedenk je er bij!
Kop koffie en een peuk, dan jubelt ie er uit.
pi_221705874
quote:
>ICE bestond al onder Obama
>ICE komt ook naar de EU

Populistisch dom geroeptoeter door mensen waarvan ik mij afvraag wat ze op een maandagmiddag doen.
  dinsdag 1 september 2026 @ 15:35:21 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221705948
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
>ICE bestond al onder Obama
>ICE komt ook naar de EU

Populistisch dom geroeptoeter door mensen waarvan ik mij afvraag wat ze op een maandagmiddag doen.
https://datawrapper.dwcdn.net/TaKky/2/
  dinsdag 1 september 2026 @ 15:36:33 #34
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221705959
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:17 schreef Hathor het volgende:
Waar doen ze dat precies in Houston?
pi_221706246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Waar doen ze dat precies in Houston?
Geen idee hoe die plek heet, het zag eruit als eeen groot plein.
pi_221706576
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Geen idee hoe die plek heet, het zag eruit als eeen groot plein.
Voor zover ik weet is het laatste grote protest in Houston na de ICE actie waar een immigrant gedood werd geweest, ergens in juli. Die mensen riepen vooral "ICE out" etc.

Ben benieuwd welk protest jij bedoelt.
pi_221707556
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Voor zover ik weet is het laatste grote protest in Houston na de ICE actie waar een immigrant gedood werd geweest, ergens in juli. Die mensen riepen vooral "ICE out" etc.

Ben benieuwd welk protest jij bedoelt.
Het waren beelden die op social media werden gepost en waarbij werd vermeld dat het Houston betrof. Overigens zijn er soortgelijke beelden gedeeld die zich in Chicago afspeelden, eveneens op een groot plein, waar later op die dag een soort van pro Jesus demo zou plaatsvinden, en moslims het dus nodig vonden om massaal op die plek aanwezig te zijn. Ze zijn op zijn zachtst gezegd nogal een storende aanwezigheid op sommige plekken in de VS en misschien zou ICE daar eens wat meer op moeten focussen, want dit gaat vroeg of laat, zeker in een land als de VS, gierend uit de klauwen lopen.
pi_221707610
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 19:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het waren beelden die op social media werden gepost en waarbij werd vermeld dat het Houston betrof. Overigens zijn er soortgelijke beelden gedeeld die zich in Chicago afspeelden, eveneens op een groot plein, waar later op die dag een soort van pro Jesus demo zou plaatsvinden, en moslims het dus nodig vonden om massaal op die plek aanwezig te zijn. Ze zijn op zijn zachtst gezegd nogal een storende aanwezigheid op sommige plekken in de VS en misschien zou ICE daar eens wat meer op moeten focussen, want dit gaat vroeg of laat, zeker in een land als de VS, gierend uit de klauwen lopen.
ICE is op veel plekken inderdaad een nogal storende aanwezigheid.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 1 september 2026 @ 20:04:37 #40
485843 crew  Jippie
pi_221707658
quote:

Milo Yiannopoulos is een Brit die sinds 2019 in Amerika rondwaart en vooral op diverse rechts-conservatieve bandwagons is gesprongen, waaronder een grote steun voor ICE :s)

De Britse influencer Milo Yiannopoulos is vrijdag door de Amerikaanse immigratiedienst ICE uitgezet naar het Verenigd Koninkrijk. Dat meldt het Amerikaanse Department of Homeland Security (DHS), het ministerie van Binnenlandse Veiligheid. De 41-jarige Yiannopoulos was donderdagavond aangehouden op de internationale luchthaven van New Orleans, nadat zijn visum was verlopen en hij een eerder uitzettingsbevel had genegeerd.

Aanhouding op luchthaven New Orleans
Yiannopoulos werd donderdagavond opgepakt op de luchthaven Louis Armstrong New Orleans International in Kenner, Louisiana. Hij bevond zich daar voor een concert van rapper Ye, voorheen bekend als Kanye West. Voor Ye werkte Yiannopoulos eerder aan diens presidentiėle campagne in 2024. Volgens het DHS kwam Yiannopoulos op 14 mei legaal de Verenigde Staten binnen via New York, maar bleef hij daarna in strijd met de wet in het land.

Een immigratierechter gaf op 22 juli een definitief uitzettingsbevel af, nadat Yiannopoulos niet was verschenen bij een hoorzitting over zijn verblijfsstatus. Dat bevel negeerde hij. Een woordvoerder van het DHS verklaarde tegenover de Amerikaanse zender NewsNation dat het ministerie onder de regering-Trump niet langer toestaat dat mensen zonder geldige verblijfsstatus vrij door het land reizen, en dat vluchten voor deze groep voortaan uitsluitend nog bedoeld zijn om het land te verlaten.

Van ICE-adept tot Trump-criticus
De uitzetting volgt op een periode waarin Yiannopoulos zich steeds kritischer uitliet over Donald Trump, van wie hij lange tijd aanhanger was. In september vorig jaar schreef hij op X dat de Verenigde Staten miljoenen mensen moeten deporteren en pleitte hij voor volledige immuniteit voor ICE-agenten tijdens hun werk. Volgens The Telegraph kwam hij mede door zijn toegenomen kritiek op de Trump-beweging in beeld bij de autoriteiten.

Zo stelde Yiannopoulos publiekelijk dat het "Trumpisme is gestorven" door de manier waarop de regering omging met de zaak-Epstein. Ook uitte hij openlijk kritiek op de band tussen Trump en de Israėlische premier Benjamin Netanyahu.

Provocaties en uitspraken over pedofilie
Yiannopoulos geldt als een van de bekendste online provocateurs van de Verenigde Staten en verzet zich al jaren tegen feminisme, persiteit en progressieve denkbeelden. Hij bouwde zijn reputatie op als conservatief opiniemaker bij de uiterst rechtse nieuwswebsite Breitbart, waar hij kritiek kreeg voor uitspraken over moslims, vrouwen en andere bevolkingsgroepen. Yiannopoulos wordt door verschillende Amerikaanse media als extreemrechts omschreven, al noemt hij zichzelf een "cultuurlibertariėr" en heeft hij zich meermaals gedistantieerd van het label "alt-right".

In 2016 werd hij door Twitter, nu X, in de ban gedaan vanwege zijn aanhoudende aanvallen op actrice Leslie Jones. In 2017 stapte hij op als senior editor bij Breitbart nadat uitspraken van hem naar buiten kwamen waarin hij zich positief uitliet over seksuele relaties tussen volwassen mannen en 13-jarige jongens. Yiannopoulos bood destijds zijn excuses aan, maar zei dat de media zijn woorden verkeerd hadden weergegeven.

Britse 'radicaal-rechtse' influencer Yiannopoulos door ICE opgepakt en uitgezet

twitter
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 20:30:43 #41
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221707813
"In 2016 werd hij door Twitter, nu X, in de ban gedaan vanwege zijn aanhoudende aanvallen op actrice Leslie Jones. In 2017 stapte hij op als senior editor bij Breitbart nadat uitspraken van hem naar buiten kwamen waarin hij zich positief uitliet over seksuele relaties tussen volwassen mannen en 13-jarige jongens. Yiannopoulos bood destijds zijn excuses aan, maar zei dat de media zijn woorden verkeerd hadden weergegeven."

Fraai detail dit. Geen wonder dat ie zich koest hield.
Rustaaagh...
pi_221708270
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 19:57 schreef beefkeek het volgende:

[..]
ICE is op veel plekken inderdaad een nogal storende aanwezigheid.
Nee, het zijn moslims die een storende aanwezigheid zijn, en als je dat niet ziet heb je een joekel van een bord voor je kop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')