Hij is daar ook gewoon illegaal. Vraag me af wat hij had verwacht dat er zou gebeuren.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:02 schreef vul_maar_in het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)_source=YouTube+2026
Kerel is niet echt heel relevant geweest de afgelopen tijd maar vond het toch wel ironisch.
Milo Yiannopoulos is een Brit die sinds 2019 in American rondwaart en vooral op diverse rechts-conservatieve bandwagons is gesprongen, waaronder een grote steun voor ICE![]()
Heeft ie in ieder geval zijn zin.
In de ogen van dat soort lui gelden regels alleen voor anderen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is daar ook gewoon illegaal. Vraag me af wat hij had verwacht dat er zou gebeuren.
Ik denk hetzelfde als andere Trumpsupporters: Dat anderen aangepakt zullen worden en niet zij zelf.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is daar ook gewoon illegaal. Vraag me af wat hij had verwacht dat er zou gebeuren.
Klinkt meer als een Griek.quote:
Hij heeft in elk geval z'n steentje bijgedragen.quote:He posted in 2025: "We have got to deport millions and millions of people. Without that, nothing else matters."
Yiannopoulos also advocated "on the spot deportation for anyone who can't prove they are in the US legally" on social media.
Je hebt recht op je eigen gevoel voor humor.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Jammer, ik vond hem het leukst als legaal in de VS verblijvende relnicht.
quote:He has written columns titled "Birth Control Makes Women Unattractive and Crazy" and "Would You Rather Your Child Had Feminism or Cancer?"
Man wat een trolltitels hahaquote:Op maandag 31 augustus 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je hebt recht op je eigen gevoel voor humor.
[..]
Beetje BS natuurlijk, want lijkt me niet dat deze zo denken en juist democraten vinden illegalen niet illegaal, zetten liefst grenzen open voor iedereen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als andere Trumpsupporters: Dat anderen aangepakt zullen worden en niet zij zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Kan niet wachten, hijs ze maar in Hugo Boss jasjes.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu wordt er nog sluikend gelachen om ICE.
Niet veel later wordt dit in de EU ook uitgevoerd, in een iets ander jasje maar met hetzelfde doel.
Pinpost deze post maar, gaat gebeuren.
Jij hebt dan weer geen plicht tot humor überhaupt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
Die tweede is gewoon grappig, beetje zelfde als een feminist die vraagt of het een meisje of een abortus is.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:03 schreef HowardRoark het volgende:
Vreemd, de geruchten gingen dat ICE zich selectief zou richten op mensen van kleur.
ehhh deze man is homo.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:03 schreef HowardRoark het volgende:
Vreemd, de geruchten gingen dat ICE zich selectief zou richten op mensen van kleur.
Was ie even vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2026 00:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
[..]
ehhh deze man is homo.
Dus in de hierarch, zou dit nog kunnen.
de .pdf wat een leuk fluitje!quote:Op dinsdag 1 september 2026 00:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Had hij Israel bekritiseerd?
Oh nvm het was het bekritiseren van de .pdf in chief. Dus hij maakt nog kans om te blijven mits hij "gesensibiliseerd" wordt
Precies daarom. Het is allemaal performative.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:17 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me af waarom ICE dit soort kleine visjes blijft opjagen en niet eens schoon schip gaat maken in Dearborn of Houston waar mensen letterlijk death to America op straat staan te scanderen.
Nu wordt er nog sluikend gelachen om Lospedra.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet veel later wordt dit in de EU ook uitgevoerd, in een iets ander jasje maar met hetzelfde doel.
Bij Milo was het andersomquote:Op dinsdag 1 september 2026 10:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nu wordt er nog sluikend gelachen om Lospedra.
Maar niet veel later zit hij met een rood aangelopen gezicht op het toilet een dikke bruine jongen uit zijn achterwerk te drukken.
Ja dat is elke ochtend een feit. Maar het rode hoofd bedenk je er bij!quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nu wordt er nog sluikend gelachen om Lospedra.
Maar niet veel later zit hij met een rood aangelopen gezicht op het toilet een dikke bruine jongen uit zijn achterwerk te drukken.
Kop koffie en een peuk, dan jubelt ie er uit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is elke ochtend een feit. Maar het rode hoofd bedenk je er bij!
>ICE bestond al onder Obamaquote:Op maandag 31 augustus 2026 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://datawrapper.dwcdn.net/TaKky/2/quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
>ICE bestond al onder Obama
>ICE komt ook naar de EU
Populistisch dom geroeptoeter door mensen waarvan ik mij afvraag wat ze op een maandagmiddag doen.
Waar doen ze dat precies in Houston?quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:17 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me af waarom ICE dit soort kleine visjes blijft opjagen en niet eens schoon schip gaat maken in Dearborn of Houston waar mensen letterlijk death to America op straat staan te scanderen.
Geen idee hoe die plek heet, het zag eruit als eeen groot plein.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Waar doen ze dat precies in Houston?
Voor zover ik weet is het laatste grote protest in Houston na de ICE actie waar een immigrant gedood werd geweest, ergens in juli. Die mensen riepen vooral "ICE out" etc.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee hoe die plek heet, het zag eruit als eeen groot plein.
Het waren beelden die op social media werden gepost en waarbij werd vermeld dat het Houston betrof. Overigens zijn er soortgelijke beelden gedeeld die zich in Chicago afspeelden, eveneens op een groot plein, waar later op die dag een soort van pro Jesus demo zou plaatsvinden, en moslims het dus nodig vonden om massaal op die plek aanwezig te zijn. Ze zijn op zijn zachtst gezegd nogal een storende aanwezigheid op sommige plekken in de VS en misschien zou ICE daar eens wat meer op moeten focussen, want dit gaat vroeg of laat, zeker in een land als de VS, gierend uit de klauwen lopen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:15 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het laatste grote protest in Houston na de ICE actie waar een immigrant gedood werd geweest, ergens in juli. Die mensen riepen vooral "ICE out" etc.
Ben benieuwd welk protest jij bedoelt.
ICE is op veel plekken inderdaad een nogal storende aanwezigheid.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het waren beelden die op social media werden gepost en waarbij werd vermeld dat het Houston betrof. Overigens zijn er soortgelijke beelden gedeeld die zich in Chicago afspeelden, eveneens op een groot plein, waar later op die dag een soort van pro Jesus demo zou plaatsvinden, en moslims het dus nodig vonden om massaal op die plek aanwezig te zijn. Ze zijn op zijn zachtst gezegd nogal een storende aanwezigheid op sommige plekken in de VS en misschien zou ICE daar eens wat meer op moeten focussen, want dit gaat vroeg of laat, zeker in een land als de VS, gierend uit de klauwen lopen.
De Britse influencer Milo Yiannopoulos is vrijdag door de Amerikaanse immigratiedienst ICE uitgezet naar het Verenigd Koninkrijk. Dat meldt het Amerikaanse Department of Homeland Security (DHS), het ministerie van Binnenlandse Veiligheid. De 41-jarige Yiannopoulos was donderdagavond aangehouden op de internationale luchthaven van New Orleans, nadat zijn visum was verlopen en hij een eerder uitzettingsbevel had genegeerd.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:02 schreef vul_maar_in het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)_source=YouTube+2026
Kerel is niet echt heel relevant geweest de afgelopen tijd maar vond het toch wel ironisch.
Milo Yiannopoulos is een Brit die sinds 2019 in Amerika rondwaart en vooral op diverse rechts-conservatieve bandwagons is gesprongen, waaronder een grote steun voor ICE![]()
Heeft ie in ieder geval zijn zin.
Nee, het zijn moslims die een storende aanwezigheid zijn, en als je dat niet ziet heb je een joekel van een bord voor je kop.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:57 schreef beefkeek het volgende:
[..]
ICE is op veel plekken inderdaad een nogal storende aanwezigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |