Ik bedoel dat er een hele nieuwe dimensie ontstaat als hele jaren vol discussies met soms de gekste standpunten zomaar getoetst kunnen worden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 07:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom slopen?Lijkt me best nuttige info.
Ahhh zeker. Alhoewel mensen die hier (te) vaak rondhangen dat ook wel zagen. Maar goed om het dan ook nog tamelijk objectief onderbouwd te zien idd.quote:Op maandag 31 augustus 2026 08:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er een hele nieuwe dimensie ontstaat als hele jaren vol discussies met soms de gekste standpunten zomaar getoetst kunnen worden.
Menig pikkie zal betrapt worden.
Oh ja, kon het niet openen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 00:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staat er boven je ziet de hele chat in die link.
Chatgpt is enigzins neutraal als je goed stuurt.. Dus dat is dan de meerwaarde.quote:Op maandag 31 augustus 2026 07:50 schreef koemleit het volgende:
Als je chatgtp nodig hebt om te snappen dat phpmystyle een Russische bias heeft zegt dat ook wel iets over jezelf.
Leuk&aardig, maar het is wel bizar dat Nederland meer geleverd heeft dan grote landen als Frankrijk of talie en Spanje samen.quote:
Oekraine weet waarschijnlijk dat ze het makkelijkst geld kunnen halen uit Nederland, dat ze direct bij ons aankloppen vind ik dan ook niet vreemd.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk&aardig, maar het is wel bizar dat Nederland meer geleverd heeft dan grote landen als Frankrijk of talie en Spanje samen.
nederland heeft al zoveel gedaan, het is behoorlijk gedurfd (asociaal) dat Oekraine zo openlijk blijft pushen. De hulp die Nederland levert gaat ook ten koste van wat Nederland voor haar eigen inwoners kan betekenen.quote:
Kan mij herinneren met hoeveel plezier en gelach de berichten werden ontvangen toen Oekraine de Russisch bol.com wist te hitten. Nou jongens, dan is dit dus het gevolg.quote:De nood is hoog, zegt Kostin. ,,De Russische aanvallen richten zich niet alleen op militaire doelen en energiecentrales, maar ook steeds vaker op winkelcentra, warenhuizen en andere burgerdoelen. We moeten onze burgers beschermen tegen de wrede manier waarop Rusland oorlog voert.
Precies dit. En net op het moment dat het kabinet al moeite heeft de begroting rond te krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:20 schreef phpmystyle het volgende:
De hulp die Nederland levert gaat ook ten koste van wat Nederland voor haar eigen inwoners kan betekenen.
Dat. Maar ook met 2 mld, 18 mld, 188 mld wordt Rusland niet verslagen. Het probleem voor het Westen is niet dat de geldprinter niet voldoende werkt, het probleem is dat Rusland enorm goedkoop kan produceren en dat haar technologie steeds beter werkt. Dat is het fundamentele probleem.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:24 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Precies dit. En net op het moment dat het kabinet al moeite heeft de begroting rond te krijgen.
Stop maar eens met miljarden weggeven aan een oorlog die totaal niet de onze is.
Nederland worstelt om de begroting rond te krijgen maar ik vrees dat ze hier niet moeilijk over gaan doen. Er zijn nog genoeg opties om te korten op sociale voorzieningen, WW verkorten naar 3 maanden, WIA en Ziektewet afschaffen, vrijheidsbijdrage verhogen etc.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
nederland heeft al zoveel gedaan, het is behoorlijk gedurfd (asociaal) dat Oekraine zo openlijk blijft pushen. De hulp die Nederland levert gaat ook ten koste van wat Nederland voor haar eigen inwoners kan betekenen.
Zekersquote:Op maandag 31 augustus 2026 09:27 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Nederland worstelt om de begroting rond te krijgen maar ik vrees dat ze hier niet moeilijk over gaan doen. Er zijn nog genoeg opties om te korten op sociale voorzieningen, WW verkorten naar 3 maanden, WIA en Ziektewet afschaffen, vrijheidsbijdrage verhogen etc.
Er zit meer geld in de WW pot dan ooit. Die WW verkorten is volkomen achterlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:27 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Nederland worstelt om de begroting rond te krijgen maar ik vrees dat ze hier niet moeilijk over gaan doen. Er zijn nog genoeg opties om te korten op sociale voorzieningen, WW verkorten naar 3 maanden, WIA en Ziektewet afschaffen, vrijheidsbijdrage verhogen etc.
Zou het Nederlandse publiek weten dat de AOW leeftijd in Oekraine 60 jaar is?quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zit meer geld in de WW pot dan ooit. Die WW verkorten is volkomen achterlijk.
Verder zijn de AOW-uitkeringen wel toegenomen, maar als je mensen tot hun 67-ste laat werken ipv met hun 55-ste met de VUT te sturen dan is dat ook te verwachten.
Kortom, er wordt weer over de bodem geschraapt om elders met geld te kunnen smijten. D66 ten top.
Typisch wel van de telegraaf om met zo'n krantenkop te komen voor een 'premium' artikel. Maar Oekraïne vraagt dus blijkbaar niet om extra geld, maar om geld dat voor 2029 in de planning stond, nu alvast te ontvangen.quote:
?quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd. De AOW-leeftijd voor Oekrainers. Niet in Oekraine.
Dus ook voor Oekrainers in Nederland.
En wat dacht je? Dat ze dan tot 2029 niet meer zouden terugkomen? Oekraine heeft haar cashplanning niet op orde.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Typisch wel van de telegraaf om met zo'n krantenkop te komen voor een 'premium' artikel. Maar Oekraïne vraagt dus blijkbaar niet om extra geld, maar om geld dat voor 2029 in de planning stond, nu alvast te ontvangen.
Ja, dat is onduidelijk. Daarom heb ik het ook weggehaald. Heb uit interne bron vernomen dat die rechten vanwege de bijzondere status in Nederland doorwerken, maar wie nu precies dan betaalt vanaf wanneer kan ik online niet terugvinden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Ik heb het sek over Oekraïners in Oekraïne.
Als je daarnaast bedoelt dat Oekrainers in Nederland ook met hun 60é kunnen stoppen dan zou dat best kunnen, maar dat kan ik niet bevestigen.
Opzich niet zo heel gek toch, de gemiddelde levensverwachting voor Oekraïners is 75 jaar (vrouwen 79,7 jaar en mannen 70,2 jaar).quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou het Nederlandse publiek weten dat de AOW leeftijd in Oekraine 60 jaar is?
Wij hebben veel meer welvaart om dat te financieren, bovendien kunnen wij ook veel goederen in het buitenland kopen, zodat de arbeid niet hier plaatsvindt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Opzich niet zo heel gek toch, de gemiddelde levensverwachting voor Oekraïners is 75 jaar (vrouwen 79,7 jaar en mannen 70,2 jaar).
Nederland heeft daarintegen een levensverwachting van 82,1 jaar. Dus voor beide landen een verwachte AOW van +-15 jaar.
Het gaat mij overigens niet om php. Ik denk dat het voor de meesten wel goed zou zijn eens die spiegel getoond te krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 07:50 schreef koemleit het volgende:
Als je chatgtp nodig hebt om te snappen dat phpmystyle een Russische bias heeft zegt dat ook wel iets over jezelf.
Als dat zo is, dan zou dat wat mij betreft publiekelijk besproken mogen worden. Net zoals (off topic) dat eerdaags de Fransen geen geld meer kunnen lenen (of tegen hoge rentes) en dat wij dan garant zouden moeten staan voor de terugbetaling (waardoor onze rente stijgt) terwijl de Fransen kortere werkweken hebben en eerder met pensioen gaan. De media moet eens haar werk gaan doen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is onduidelijk. Daarom heb ik het ook weggehaald. Heb uit interne bron vernomen dat die rechten vanwege de bijzondere status in Nederland doorwerken, maar wie nu precies dan betaalt vanaf wanneer kan ik online niet terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |