Al die onzin laat ik mooi voorbij gaan, beter nog geef je hier geen aandacht aan!quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal zeker wat er mee te maken heeft.
Maar oke dat chemtrails verhaal veroordeel ik tot sprookje, het is condensatie Enzo.
Ne sowieso hoorde laatst ze lozen continu kerosine vanuit vliegtuigen, daar durf ik ook mijn twijfels bij te zetten.
soms moet dat, maar is in noodgevallen, denk niet he dat vliegtuigmaatschappijen dat zo ff de lucht in sprayen voor de lol.
Hahaha. maarja oke er blijven gekkies die dat geloven.
sowieso is dat uitzonderlijk al als dat gebeurt en meestal kun je vrij snel de reden waarom wel vinden.
Ja. Maar daar heb je niet veel aan als je de hele teringzooi in een paar uur krijgt. Beter gewoon verspreid over week ofzo. Want nu heeft het echt geen tijd om in de bodem te zakken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:31 schreef Drass het volgende:
Fijn dat het westen nu behoorlijk wat regen krijgt, daar was het tekort samen met limburg het hoogst.
quote:
Dat zijn er dan drie meer dan hierquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh da's veel? Hier maar drie druppels of zo gehad. Vier kan ook.
Uitstekend weer om wat te ondernemen juist hier. Al anderhalve week lang (in ieder geval sinds ik terug thuis ben).quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:33 schreef INViCTuS het volgende:
Mooi dat ik dat shit weer in Nederland even oversla. Heerlijk vertoeven in de Griekse bergen met 32 graden en luchtvochtigheid van 34%.
Hier 20, idd lekker om bezig te zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Uitstekend weer om wat te ondernemen juist hier. Al anderhalve week lang (in ieder geval sinds ik terug thuis ben).
Wel jaloers op de bergen, totaal niet op het weer
Voor mij doen is 10mm al veel, meestal moet ik het doen met 5mmquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh da's veel? Hier maar drie druppels of zo gehad. Vier kan ook.
Ik zie voor de komende 2 weken eigenlijk nog steeds een aangename 21-24 graden elke dag. Mooiquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:03 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hier 20, idd lekker om bezig te zijn.
Hier in de bergen trouwens verdacht groen. Voornamelijk (diverse soorten) naaldbomen. Kunnen zo te zien vrij goed tegen de droogte. Zouden op de Veluwe prima passen. Kunnen die berken e.d optiefenquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Uitstekend weer om wat te ondernemen juist hier. Al anderhalve week lang (in ieder geval sinds ik terug thuis ben).
Wel jaloers op de bergen, totaal niet op het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |