Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 3 september 2026 17:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat kan wel is een kwartiertje ongeveer![]()
Ps:
Gaan er meer mensen? Ik heb de 12.30 optie.
Minimeet met mij
Donder op. Genoeg hitte gehad. Als je nu nog 'zomerse temperaturen' wilt, dan verkas je maar naar zuid frankrijk of zo. Klaar mee.quote:
Er komt geen hitte! Kallum maar....quote:Op donderdag 3 september 2026 18:05 schreef Twieki het volgende:
[..]
Donder op. Genoeg hitte gehad. Als je nu nog 'zomerse temperaturen' wilt, dan verkas je maar naar zuid frankrijk of zo. Klaar mee.
Duurt maar 2 dagen. Daarna weer de herfst in.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:05 schreef Twieki het volgende:
[..]
Donder op. Genoeg hitte gehad. Als je nu nog 'zomerse temperaturen' wilt, dan verkas je maar naar zuid frankrijk of zo. Klaar mee.
20-22 septemberquote:Op donderdag 3 september 2026 18:09 schreef Twieki het volgende:
Net zoals je in april / mei een stabiele 18 graden hebt, zou 't nu in september / oktober ook een rustige 18 graden moeten zijn. Geen verwarming nodig. Geen airco. Gewoon ARKO en lekker door kunnen luchten.
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:05 schreef Twieki het volgende:
[..]
November 12-18quote:Op donderdag 3 september 2026 18:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
20-22 september
18-20 oktober
Ja, toch...
Dit accepteer ik louter als we in de winter dan stabiel 10 graden krijgen en zon overdag.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:09 schreef Twieki het volgende:
Net zoals je in april / mei een stabiele 18 graden hebt, zou 't nu in september / oktober ook een rustige 18 graden moeten zijn. Geen verwarming nodig. Geen airco. Gewoon ARKO en lekker door kunnen luchten.
Utopie! Gaatniegebeurenniequote:Op donderdag 3 september 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit accepteer ik louter als we in de winter dan stabiel 10 graden krijgen en zon overdag.
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit accepteer ik louter als we in de winter dan stabiel 10 graden krijgen en zon overdag.
18°C in oktober klinkt best acceptabelquote:Op donderdag 3 september 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf telefoon of iets anders? Je wordt er soms wel kriegel van dat het scherm dan weer verder schuift als er weer zo''n pop up tevoorschijn komt. Of vreselijk irritante dingetje rechts op je scherm.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:30 schreef 12Beaufort het volgende:
Zelfs met vpn is posten bijna onmogelijk hier
Graad of 3 te warm.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:39 schreef Dven het volgende:
[..]
18°C in oktober klinkt best acceptabel
Het werkt niet uitnodigend idd.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf telefoon of iets anders? Je wordt er soms wel kriegel van dat het scherm dan weer verder schuift als er weer zo''n pop up tevoorschijn komt. Of vreselijk irritante dingetje rechts op je scherm.
Dus acceptabelquote:
Hele maand! Zeker acceptabel. Teken ik voorquote:
Zou graag willen maar door gebrek aan vervoer wordt het em nietquote:Op donderdag 3 september 2026 17:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat kan wel is een kwartiertje ongeveer![]()
Ps:
Gaan er meer mensen? Ik heb de 12.30 optie.
Minimeet met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |