SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Past goed bij zo'n shit feest danquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het tijdens Sinterklaas echt ontzettend shit weer. Sowieso altijd koud
Jeetje, feestnummer ben jij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Past goed bij zo'n shit feest dan
Hier ook eindelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:26 schreef Haags het volgende:
Moker veel regen
Code geel had hier beter gepast vanavond dan vandeweek.
Ik vond het altijd al matig. Dat gezeik van volwassenen om een zwarte of roetveegpiet heeft het wel definitief verpest.quote:
Hier toch alweer een goede 1mmquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:46 schreef Perrin het volgende:
>20mm al gevallen de afgelopen 24 uur hier
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn we allemaal alweer veilig thuis na een dagje varen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:31 schreef MissHobje het volgende:
We spoelen compleet weg hier! Gaat tekeer niet normaal.
Vieze beestenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:32 schreef lbosse het volgende:
Weet je wie van dit weer houden?
Naaktslakken. Hele pad langs het water zat vol.
Echt wel geluk gehad. Lekker hoor zo'n dag op het waterquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal alweer veilig thuis na een dagje varen.![]()
Op wat irritante miezer na, is 't vrijwel droog gebleven. Wind was wel flink op het Markermeer, daardoor konden niet alle zeilen gehesen worden, maar toch genoten!
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, het is de Driemaster Abel Tasman.
Bofkont! Mooi droog weekend dagje, dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier toch alweer een goede 1mm
Ja eigenlijk wel. Is gewoon al sinds ik terug ben best prima weer. Amper regen gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2026 07:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bofkont! Mooi droog weekend dagje, dus
Ik hoop wel een hele strenge winter.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:40 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn gevoel zegt mij dat we tot ver in maart een herfst gaan hebben.
Is de noordzee te warm voor lijkt mij. Maar ik hoop met je mee. Vorige winter ook aardig wat sneeuw gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop wel een hele strenge winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |