Ik vind het een fijn programma. Pieter en Soundos doen het leuk en het is verfrissend dat het een keer niet hetzelfde BN'er kliekje is. Het voelt alsof het een groep is die een spel wil spelen en niet een groep is die maar een spel speelt, zodat ze op tv komen, zoals bij veel van dit soort programma's.
Het idee dat wij als kijkers ook niet weten wie - naast Jan - de wolven zijn, is ook wel eens leuk. Het enige waar ik niet goed op ga, is dat er twee deelnemers tussen zitten die Jan heten. En dat ze niet voor "Meer wolven dan dorpelingen" gingen. Kom op zeg, dat was toch geen verrassing? Vrijwel iedereen wil de hoofdrol spelen en niet hulpeloos toekijken als dorpeling. Yassine was de enige die dat door leek te hebben.
quote:
Dat lijkt me nog het lastigste van het hele programma, dat je je telefoon zo lang moet missen. Als vrienden van me zien dat ik een weekend niet online geweest ben, kan er eentje zich misschien wel eens zorgen maken.
En ik zou de streak van mijn puzzels of duolingo niet willen verliezen 
Jammer dat je eruit ligt. Dat ze jou als grote dreiging zagen, is een mooi en ellendig compliment.