Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geen lied. Dit is geneuzel.
Het is een column in een krant die opgelezen wordt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Die 'kinders' zijn tussen de 15 en 18 jaar oud hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:46 schreef Hiddendoe het volgende:
En dan dit dit Japanse schoolklasje. Wat een discipline en talent.
Maar vooral het enthousiasme van die kinders.
Petje af hoor.
Bekijk deze YouTube-video
Max!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Als je dan perse wilt zingzeggen draai dan dit nummer.
Schurfthkel aan dat nummer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Als je dan perse wilt zingzeggen draai dan dit nummer.
Valt voor mij in de categorie van Leonard Cohen e.c...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Haha het is wel een alles of niets nummer ja.
dit is mijn comment onder de live versie:quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Valt voor mij in de categorie van Leonard Cohen e.c...
Prachtig hoor, word er alleen niet blij van.
Ha, dat werkt hier niet, word er eerder kriegel van. Veelsteveel nerveus gepriegel en werkt op de zenuwen. Aan een instrumentaal nummer hoort een mooi intro, midden en eind.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Hier wordt je echt blij van, DMT in muziek vorm:
Ieder zijn ding he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ha, dat werkt hier niet, word er eerder kriegel van. Veelsteveel nerveus gepriegel en werkt op de zenuwen. Aan een instrumentaal nummer hoort een mooi intro, midden en eind.
Het is begonnen als een brilliante column geschreven door een dame.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lekker fluiten!quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:24 schreef Firuze60 het volgende:
en deze troubadour![]()
drie keer raden wat ik voor instrument wilde leren bespelen..![]()
Het is de tekst en de minimale backtrack. En die drop @ 3.08 is geweldigquote:Op zondag 30 augustus 2026 00:13 schreef Horzula het volgende:
[..]
Het is begonnen als een brilliante column geschreven door een dame.
Baz Luhrmann heeft hem voor laten lezen door een kerel.
Heb deze cd single nog proberen te kopen by de Free Record Shop. Hadden ze niet. Ze hadden daar nooit wat.
Als je de originele column kent is het liedje niet zo mooi meer.quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is de tekst en de minimale backtrack. En die drop @ 3.08 is geweldig![]()
Moest altijd zo lachen dat iedereen dacht dat Kurt Vonnegut het geschreven had. Die heeft er ooit nog een statement aan gewijd meen ikquote:Op zondag 30 augustus 2026 06:33 schreef Horzula het volgende:
[..]
Als je de originele column kent is het liedje niet zo mooi meer.
Er zit zo'n gigantisch irritant sidechain ducking effect door het liedje.... Verschrikkelijk!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Haha we hebben een studiotechnicusquote:Op maandag 31 augustus 2026 23:47 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Er zit zo'n gigantisch irritant sidechain ducking effect door het liedje.... Verschrikkelijk!!
Prachtig hoor. Fish kon ik erg waarderen bij Marillion.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit is me toch mierzoete troep. Maar ik vind het mooi![]()
Begrijp dat ook wel, hoor qua tekst vind ik dit weer tranentrekkend mooi..quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:57 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Prachtig hoor. Fish kon ik erg waarderen bij Marillion.
Het leuke aan dit liedje is dat het eigenlijk compleet het tegenovergestelde van Kayleigh is.
Dit is zo'n nummer wat ik op de zondagochtend met een lekkere kop koffie op standje burenruzie moet luisteren...
(hoewel mijn buren dat waarschijnlijk wel weer kunnen waarderen)
Bijna alles is mislukt in mijn leven. Zal jullie de opsomming besparen, maar sinds de dood van mijn vriend twaalf jaar terug en zijn crematie in het crematorium van Père Lachaise twaalf jaar geleden toen ik 36 was, ben ik vaak in Parijs geweest -waaronder twee keer op de fiets uit Nederland- en mijn huidige vriend woont in het 10• arrondissement.quote:Op dinsdag 1 september 2026 00:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Met name die early elektronische house/trance pingel...
(en de tekst)
Klopt.quote:
Paddo's in video-vorm:quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Goed liedje om te coveren ookquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paddo's in video-vorm:
Bedoel je de opname of de clip of wat? Misschien mis ik ietsquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen jammer dat op Spotify het origineel niet meer te vinden is maar alleen een slechte rip-off.
Bekijk deze YouTube-video same.quote:Op dinsdag 1 september 2026 08:49 schreef Horzula het volgende:
[..]
Bijna alles is mislukt in mijn leven. Zal jullie de opsomming besparen, maar sinds de dood van mijn vriend twaalf jaar terug en zijn crematie in het crematorium van Père Lachaise twaalf jaar geleden toen ik 36 was, ben ik vaak in Parijs geweest -waaronder twee keer op de fiets uit Nederland- en mijn huidige vriend woont in het 10• arrondissement.
Ook had mijn favoriete bouwkunde docent uit Liverpool het huis ontworpen dat Mick Jagger voor Marianne Faithful had laten bouwen.
Dus als ik dit nummer hoor trekt er altijd een vage glimlach over mijn mond.
Geloof er geen niets van, haha, wel leuk verhaal btw.quote:Op woensdag 2 september 2026 02:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit zong ik altijd voor mijn dochter toen ze nog klein genoeg was om op mijn schouder met me te douchen![]()
Waar gaat de tijd![]()
(Ps doe het best aardig maar die laatste lage noten...Bak er niet veel van maar dat vond ze altijd wel fijn. De frequentie? Ze werd er erg kalm van iig, makkelijk voor de conditioner uitspoelen enzo.)
Echt waar. We lachen er nog om.quote:
Wist al welke het was voor ik de thumbnail zagquote:Op donderdag 3 september 2026 00:40 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn kinderen werden met Sting om de oren geslagen..
De opname, die op Spotify is niet het origineel. Ontzettend jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bedoel je de opname of de clip of wat? Misschien mis ik iets
Dit was toch wel het beste live optreden van DS.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:39 schreef Hiddendoe het volgende:
En deze. Heerlijk die sportbloopers.![]()
Ik vond hun LiveAid gig ook wel goed.quote:Op maandag 14 september 2026 23:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit was toch wel het beste live optreden van DS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |