Goed liedje om te coveren ookquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paddo's in video-vorm:
Bekijk deze YouTube-video
Bedoel je de opname of de clip of wat? Misschien mis ik ietsquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen jammer dat op Spotify het origineel niet meer te vinden is maar alleen een slechte rip-off.
Bekijk deze YouTube-video same.quote:Op dinsdag 1 september 2026 08:49 schreef Horzula het volgende:
[..]
Bijna alles is mislukt in mijn leven. Zal jullie de opsomming besparen, maar sinds de dood van mijn vriend twaalf jaar terug en zijn crematie in het crematorium van Père Lachaise twaalf jaar geleden toen ik 36 was, ben ik vaak in Parijs geweest -waaronder twee keer op de fiets uit Nederland- en mijn huidige vriend woont in het 10• arrondissement.
Ook had mijn favoriete bouwkunde docent uit Liverpool het huis ontworpen dat Mick Jagger voor Marianne Faithful had laten bouwen.
Dus als ik dit nummer hoor trekt er altijd een vage glimlach over mijn mond.
Geloof er geen niets van, haha, wel leuk verhaal btw.quote:Op woensdag 2 september 2026 02:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit zong ik altijd voor mijn dochter toen ze nog klein genoeg was om op mijn schouder met me te douchen![]()
Waar gaat de tijd![]()
(Ps doe het best aardig maar die laatste lage noten...Bak er niet veel van maar dat vond ze altijd wel fijn. De frequentie? Ze werd er erg kalm van iig, makkelijk voor de conditioner uitspoelen enzo.)
Echt waar. We lachen er nog om.quote:
Wist al welke het was voor ik de thumbnail zagquote:Op donderdag 3 september 2026 00:40 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn kinderen werden met Sting om de oren geslagen..
De opname, die op Spotify is niet het origineel. Ontzettend jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bedoel je de opname of de clip of wat? Misschien mis ik iets
Dit was toch wel het beste live optreden van DS.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:39 schreef Hiddendoe het volgende:
En deze. Heerlijk die sportbloopers.![]()
Ik vond hun LiveAid gig ook wel goed.quote:Op maandag 14 september 2026 23:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit was toch wel het beste live optreden van DS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |