In welke plaats woon je ongeveer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:58 schreef Joena123 het volgende:
Blijft lastig zoveel keus en zo weinig winkels waar je fatsoenlijk meerdere merken kan vergelijken
Tussen Eindhoven en Tilburg. Ik zat nu misschien aan de Bijenkorf te denken om te gaan kijken. Die hebben dat misschien ook wel.quote:
Sowieso heerlijk om naar de Bijenkorf te gaan ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:23 schreef Joena123 het volgende:
[..]
Tussen Eindhoven en Tilburg. Ik zat nu misschien aan de Bijenkorf te denken om te gaan kijken. Die hebben dat misschien ook wel.
Hoezo geen glas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Verder, ze moeten zwaar zijn (dikke bodem) en stalen deksels, geen glas
Dan zou ik naar het Kookpunt gaan als ik jou was. Dat is niet alleen dichterbij, maar daar hebben ze veeeeeeeeel meer keus, inclusief het assortiment van de Bijenkorf, wat toch vooral meer luxueus is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:23 schreef Joena123 het volgende:
Tussen Eindhoven en Tilburg. Ik zat nu misschien aan de Bijenkorf te denken om te gaan kijken. Die hebben dat misschien ook wel.
Die greenpannen niet goed?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:10 schreef Joena123 het volgende:
Wat zijn tegenwoordig goede pannen? Paar jaar geleden op mezelf gaan wonen en destijds bij de AH pannen gespaard van Greenpan. Deze zijn echter verschrikkelijk na een paar jaar gebruik.
Wat gebruiken jullie voor pannen en zijn die aan te raden?
Ik heb niet perse een speciaal budget voor de pannen bepaald. Echter liever niet hele extreme bedragen. Liever gewoon wat pannen die wat langer meegaan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:08 schreef Tengano het volgende:
Ik ga zo trouwens 1,2 kilo champignons bakken in mijn paellapan. In zo'n grote pan kan dus lekker het vocht ontsnappen en ligt de boel ook niet op elkaar waardoor het gelijkmatiger bakt, mits je natuurlijk een beetje blijft husselen![]()
Ja, dat is maar een klein beetjequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=434999272756980
Voordeel van glas is dat er in de meeste glazen deksels een kleine ronde opening zit om de lucht te doen ontsnappen. Dat gaatje kun je perfect gebruiken om een K Thermocouple doorheen te doen zodat je je brouwsel netjes op jouw gewenste temperatuur kunt houden. Voor als je richting de 80 90 graden wil, niet alles kapot wil koken en zo veel mogelijk smaak wilt behouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wil geen glas in de keuken, en het voegt niets toe
Ik zou niet op een recensie afgaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Die greenpannen niet goed?
Wist ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |