abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221725589
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
5-1 en 1-6.

Maar ik kan niet zeggen dat ik die overwinningen zo geweldig vond als de uitslag doet vermoeden. In beide gevallen kom je achter. Tegen Ajax is het dan wel wat lastiger om het dan om te draaien dan tegen Groningen en Utrecht.
Dat moet ook nog maar blijken. Ajax heeft alleen nog maar tegen Vladivostok en FC Chernobyl gespeeld. Ook daar kwamen elke keer van die hockey uitslagen naar voren.

Ik heb er wel vertrouwen in :) Maar zoals een user hierboven al terecht zeg: meteen erop klappen en laten zien dat je voetballend beter bent, want ik ben ervan overtuigd dat we dat zijn.
pi_221725868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 16:43 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat moet ook nog maar blijken. Ajax heeft alleen nog maar tegen Vladivostok en FC Chernobyl gespeeld. Ook daar kwamen elke keer van die hockey uitslagen naar voren.

Ik heb er wel vertrouwen in :) Maar zoals een user hierboven al terecht zeg: meteen erop klappen en laten zien dat je voetballend beter bent, want ik ben ervan overtuigd dat we dat zijn.
We gaan het zien. Ik hoop natuurlijk ook dat Ajax meteen een flink pak op de broek gegeven kan worden, maar het is zo'n wedstrijd die alle kanten op kan. De afgelopen seizoenen meermaals dat PSV duidelijk beter was en nog steeds de winst niet over de streep getrokken kon worden.
pi_221725908
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 17:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
We gaan het zien. Ik hoop natuurlijk ook dat Ajax meteen een flink pak op de broek gegeven kan worden, maar het is zo'n wedstrijd die alle kanten op kan. De afgelopen seizoenen meermaals dat PSV duidelijk beter was en nog steeds de winst niet over de streep getrokken kon worden.
Komt omdat het voor Ajax DE wedstrijd van het seizoen is altijd. Dat zullen ze nooit toegeven, maar dan kunnen ze toch net iets extra's.
  vrijdag 4 september 2026 @ 17:55:11 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221726028
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Komt omdat het voor Ajax DE wedstrijd van het seizoen is altijd. Dat zullen ze nooit toegeven, maar dan kunnen ze toch net iets extra's.
Nou nee, denk dat het eerder andersom is, de wedstrijd voor Ajax is de klassieker, dat is van een heel ander kaliber, maar Ajax-PSV is wel 1 van de weinige andere topwedstrijden.
pi_221726091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 17:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nou nee, denk dat het eerder andersom is, de wedstrijd voor Ajax is de klassieker, dat is van een heel ander kaliber, maar Ajax-PSV is wel 1 van de weinige andere topwedstrijden.
In de jaren 70 misschien en voor de boomers. De laaste 20/30 jaar is voor ajax ,PSV de wedstrijd van het jaar. Dat merk je aan alles.

Ons hou je niet voor de gek. Voor PSV is ajax een ere strijd
pi_221726137
quote:

[..]
Ach, de Klassieker. Dat is alleen voor de bejaarden en boomers.
pi_221726157
Awww jullie doen er ook echt wel toe hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ach, de Klassieker. Dat is alleen voor de bejaarden en boomers.
Awww jullie doen er ook echt wel toe hoor. :'(
pi_221726175
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Check deze boomer dubbel dingen opslaan.
U MAD?
  vrijdag 4 september 2026 @ 18:46:34 #284
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221726262
twitter

Dat valt niet tegen denk ik.
pi_221726276
quote:

[..]
Ach houd toch op :') Zowel voor Ajax als PSV zijn dit toch een beetje de wedstrijden van het jaar. Dat kinderachtige 'nee voor ons niet' is zo droevig :')
pi_221726283
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]

25 miljoen EN ANDERS NIKS
pi_221726385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach houd toch op :') Zowel voor Ajax als PSV zijn dit toch een beetje de wedstrijden van het jaar. Dat kinderachtige 'nee voor ons niet' is zo droevig :')
_O-
pi_221726866
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord is allang niet meer rellevant. Alleen als satteliet clubje van PSV
pi_221726873
quote:
[ x ]

Daarom vergelijkte ik Esmir 2 jaar terug al met Hadj, goed gezien van de Arabieren
pi_221726918
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Sportief gezien vaak wel maar de klassieker is belangrijker.
pi_221726926
Ik hoop wel dat ze morgen PSV een doelpaal in de kont drukken. 5-1 ofzo.
pi_221727007
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:32 schreef Wotte het volgende:

[..]
Voor wie dan? En waarom? Is toch gewoon sneu sentiment?
pi_221727036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:32 schreef Wotte het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat dit voor de supporters uit Amsterdam e.o. zeker zo is. Voor meelopers uit Drenthe o.i.d. is dat waarschijnlijk anders, dan heb je niks met dat Amsterdam vs Rotterdam-gedoe te maken.

Verder interesseert het me niet. Sinds ik bewust voetbal volg is PSV erg dominant, dus lekker belangrijk of Ajax ons of Feyenoord als grootste rivaal ziet.

Ik weet wel dat we Ajax een paar keer ontzettend gefrustreerd hebben de afgelopen 20 jaar, met drie kampioenschappen op de laatste speeldag en een kampioenswedstrijd tegen Ajax in eigen huis (die we met gemak wonnen).
pi_221727061
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Voor wie dan? En waarom? Is toch gewoon sneu sentiment?
@Wotte zeg nou maar gewoon dat jullie PSV als grotere rivaal zien. Dan kan deze meneer ook weer slapen.
pi_221727228
Ik ben buiten Zuid-Nederland nog nooit een PSV supporter tegengekomen. Aangezien ik Brabant zoveel mogelijk mijdt is de lol er snel vanaf.

Bovendien is Feyenoord in mijn ogen een grotere club.
pi_221727449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 21:20 schreef Wotte het volgende:
.

Stukje collectieve psychose.
  Redactie Sport vrijdag 4 september 2026 @ 22:19:09 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221727487
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 21:20 schreef Wotte het volgende:
Ik ben buiten Zuid-Nederland nog nooit een PSV supporter tegengekomen. Aangezien ik Brabant zoveel mogelijk mijdt is de lol er snel vanaf.

Ik ken er wel een aantal.

Feyenoord is qua supportersgrootte zeker groter. Qua prijzenkast buiten een gewonnen wereldbeker, ja, niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221727664
quote:
[ x ]

Klinkt goed. Alles boven de 6 accepteren. Uh ik bedoel 60.
U MAD?
pi_221727673
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ken er wel een aantal.

Feyenoord is qua supportersgrootte zeker groter. Qua prijzenkast buiten een gewonnen wereldbeker, ja, niet.
Daar is opzich ook niks mee toch? PSV is een regionaal team maar wel een powerhouse natuurlijk. Clubs zoals Olympique Lyon of Valencia zijn wat vergelijkbaar maar minder succesvol in eigen land. Kan me ook niet echt vergelijkbare clubs voor de geest halen die structureel om de prijzen mee doen zoals PSV maar geen landelijke fanbase hebben. Volgens mij is dat best wel zeldzaam.
pi_221727930
Matchday, op naar glorie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')