abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221717841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, de selecties zijn bekend. Het gaat dit jaar waarschijnlijk tussen PSV en Ajax. Benieuwd naar zaterdag. Winst zie ik niet snel gebeuren (Bosz heeft op de een of andere manier geen idee hoe Ajax te bestrijden lijkt het). Maar je moet daar niet verliezen, want dan krijgt zo’n team meteen vertrouwen.

Ik verwacht overigens dat PSV vooral na de winterstop het verschil gaat maken met de zeer brede selectie.
Ajax heeft in principe de kwaliteit wel (zo op het eerste gezicht), maar de vraag is of ze er op korte termijn een team van kunnen smeden. Ik vind het een team vol goede spelers, maar ik vraag me af of het als team ook werkt.
pi_221717844
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2026 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Bruh... :P
Is al bekend of deze jongen gewoon bij de A-selectie komt of sluit hij aan bij Jong?
pi_221717900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 12:54 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Is al bekend of deze jongen gewoon bij de A-selectie komt of sluit hij aan bij Jong?
Jong.
pi_221717912
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 12:54 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ajax heeft in principe de kwaliteit wel (zo op het eerste gezicht), maar de vraag is of ze er op korte termijn een team van kunnen smeden. Ik vind het een team vol goede spelers, maar ik vraag me af of het als team ook werkt.
Ja, maar wat dat betreft is PSV ook nog niet optimaal. Dat puzzeltje is nog niet gelegd.

Maar goed, het is misschien een voordeel dat je ze nu al treft en hopelijk kan het eerste daar gebruik van maken en even een flinke draai om de oren uitdelen. Dat zou mooi zijn.

Mijn gok is dat het billenknijpen wordt. Het zou al eens fijn zijn om niet meteen met een achterstand te beginnen...
pi_221718020
Bro is een van de grootste talenten van Europa _O_ meesterzet van Ernie
pi_221718063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar wat dat betreft is PSV ook nog niet optimaal. Dat puzzeltje is nog niet gelegd.

Maar goed, het is misschien een voordeel dat je ze nu al treft en hopelijk kan het eerste daar gebruik van maken en even een flinke draai om de oren uitdelen. Dat zou mooi zijn.

Mijn gok is dat het billenknijpen wordt. Het zou al eens fijn zijn om niet meteen met een achterstand te beginnen...
Ze zijn een stuk verder dan vorig jaar rond deze tijd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221718370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 13:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jong.
Hij sluit aan bij de selectie, maar zal zijn wedstrijden bij Jong spelen. Traint dus wel mee met de grote jongens.
pi_221718468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 14:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij sluit aan bij de selectie, maar zal zijn wedstrijden bij Jong spelen. Traint dus wel mee met de grote jongens.
Ja, maar is niet gehaald als versterking voor het eerste op dit moment.
  donderdag 3 september 2026 @ 15:08:59 #259
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221718607
twitter
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221718686
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 14:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar is niet gehaald als versterking voor het eerste op dit moment.
Dat is nergens gecommuniceerd. Alleen dat hij bij de selectie zit maar voorlopig meespeelt bij Jong.

Onder die voorwaarden zou je eerder kunnen stellen dat hij wel degelijk iets toevoegt aan de selectie. In ieder geval qua breedte.

Zelf heeft hij ook aangegeven er vanuit te gaan dat hij dit jaar al minuten zal maken in het eerste.
pi_221718692
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 15:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Kan hij ook centraal achterin?
  Redactie Sport donderdag 3 september 2026 @ 15:24:06 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221718698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Kan hij ook centraal achterin?
Dat is ongeveer de enige positie waar ie nooit gespeeld heeft volgens mij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221718740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Prima match met PSV dus.
pi_221718823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 15:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
_O_

Op naar 6 titels op een rij, de 3e ster in 2030 in het nieuwe stadion
pi_221719402
twitter

Bro _O_
  donderdag 3 september 2026 @ 17:28:22 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221719452
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hij kijkt nooit achterom.
pi_221719598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 13:38 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ze zijn een stuk verder dan vorig jaar rond deze tijd.
Qua namen wel. Verder ben ik er nog niet van onder de indruk. Bij ons is het achterin fragiel, bij hen net zo goed. Een tegengoal zullen we wel krijgen, maar het zou me verbazen als Ajax een antwoord heeft op alle dynamiek/lopende spelers van PSV.
pi_221722123
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 17:48 schreef ISVV het volgende:

[..]
Qua namen wel. Verder ben ik er nog niet van onder de indruk. Bij ons is het achterin fragiel, bij hen net zo goed. Een tegengoal zullen we wel krijgen, maar het zou me verbazen als Ajax een antwoord heeft op alle dynamiek/lopende spelers van PSV.
Ajax lijkt wel wat momentum te hebben. Recept voor PSV: direct er op klappen, voetballen met bravoure. Laat zien dat er bij PSV niets te halen valt.

… maar PSV kennende kijkt men heel Brabants de eerste tien minuten de kat uit de boom, met wat geklungel achterin, en lopen we vanaf het begin achter de feiten aan.

De bal is rond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 04-09-2026 05:26:09 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221722694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 04:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ajax lijkt wel wat momentum te hebben. Recept voor PSV: direct er op klappen, voetballen met bravoure. Laat zien dat er bij PSV niets te halen valt.

… maar PSV kennende kijkt men heel Brabants de eerste tien minuten de kat uit de boom, met wat geklungel achterin, en lopen we vanaf het begin achter de feiten aan.

De bal is rond.
Welk momentum heeft Ajax dan? Niks zo opportunistisch als de voetballerij, maar zou zeggen dat het momentum eerder bij ons ligt na twee keer een doelpuntenregen tegen Groningen en Utrecht. Dat was echt wel een stukje overtuigender dan wat Ajax tegen Telstar heeft laten zien. Om nog maar te zwijgen over het aantal tegengoals dat ze geïncasseerd hebben.
  vrijdag 4 september 2026 @ 09:04:19 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221722709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 04:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De bal is rond.
Wel jammer dat de wedstrijd zo vroeg in het seizoen is, Ajax heeft heel aardig ingekocht maar of ze allemaal al kunnen spelen en dan nog goed samenspelen binnen 5 dagen lijkt me wat teveel gevraagd en PSV is ook nog niet helemaal in goeie doen.
pi_221723316
twitter

Verkeerdetruiaan gijzelt de club met zijn boutmuziek. Voetbal is bijzaak.
pi_221723727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel jammer dat de wedstrijd zo vroeg in het seizoen is, Ajax heeft heel aardig ingekocht maar of ze allemaal al kunnen spelen en dan nog goed samenspelen binnen 5 dagen lijkt me wat teveel gevraagd en PSV is ook nog niet helemaal in goeie doen.
PSV is ook nog niet helemaal in goede doen? Ik zeg niet dat we al de pannen van het dak spelen, maar 2x 5-1 winst in de laatste 2 wedstrijden is niet per se de slechtste vorm lijkt me :P
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:33:45 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221724366
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
PSV is ook nog niet helemaal in goede doen? Ik zeg niet dat we al de pannen van het dak spelen, maar 2x 5-1 winst in de laatste 2 wedstrijden is niet per se de slechtste vorm lijkt me :P
Dat is scorebord journalistiek, als je ziet hoe de scores tot stand komen en hoe het lang het bijvoorbeeld tegen Utrecht duurde om "veilig" te zijn vind ik niet dat het al zo geweldig is want met dominantie had het weinig te maken.

Wel is PSV verder dan Ajax hoor als team, maar dat is wat anders dan al goed.
pi_221724619
Nog duizenden tickets beschikbaar voor Shaktar thuis volgende week donderdag. Jaaaaaaaaaaa uitbreiden naar 50.000 toeschouwers dat stadion COME ON
U MAD?
pi_221725253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
5-1 en 1-6.

Maar ik kan niet zeggen dat ik die overwinningen zo geweldig vond als de uitslag doet vermoeden. In beide gevallen kom je achter. Tegen Ajax is het dan wel wat lastiger om het dan om te draaien dan tegen Groningen en Utrecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')