Die gaat vandaag laten zien wat ie kan.quote:
En Vennelink?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij kutje Lammers zit weer een scheet dwars.
Rode kaart?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gaat vandaag laten zien wat ie kan.
RIP Twentequote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gaat vandaag laten zien wat ie kan.
Die moet nog kiezen welke naam op zijn shirt komt.quote:
Misschien mag ie nog opdraven als het 2-0 staatquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet genoeg aan het werk gezien om daar een zinnige mening over te vormen.
Die heeft dit seizoen meer laten zien dat Weghorst, al is dat niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet genoeg aan het werk gezien om daar een zinnige mening over te vormen.
Michiel Teeling heeft wel vaker de feiten verkeerd of zijn kop niet bij de wedstrijd. Slechte commentator is dat. Zegt ook alleen maar dingen die wij thuis voor de tv ook allemaal zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
De ESPN commentator denkt dat Qarabag moet scoren.
Optisch? Twente een mooier tenue aan dus zal Qarabag wel scoren?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Twente optisch de betere, dus zo de 1-0 van Qarabag.
Ik moet Sytze nageven , hij zegt dingen waar wij niet op komen. Zoals Weghorst goed genoeg voor Man City, Everton kampioen en PSV die de CL gaat winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Michiel Teeling heeft wel vaker de feiten verkeerd of zijn kop niet bij de wedstrijd. Slechte commentator is dat. Zegt ook alleen maar dingen die wij thuis voor de tv ook allemaal zien.
Doe mij Wytse van der Goot maar.
Ze spelen iig beter dan in de thuiswedstrijd.quote:
Zodra je dat zegt weet je dat ze uit het niets een tegendoelpunt krijgenquote:
1 bal nuttig doorgekopt in de 1e helft, voldoende reden om hem dus te laten staanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout levert nog steeds niet.
Typisch Twente idd. We gaan wederom een zeer frustrerend seizoen tegemoet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat echt niks worden met Twente. Lekker krachten verspild, geen goal gemaakt en straks een minuut of tien na rust scoort Qarabag en is het klaar.
Is er ook nog een vangnet onder de Conference League?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Twente niet scoort wordt het lastig om nog door te gaan.
KNVB Bekerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is er ook nog een vangnet onder de Conference League?
Bijna nog correct ookquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker krachten verspild, geen goal gemaakt en straks een minuut of tien na rust scoort Qarabag en is het klaar.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN.. NIKS.
Het lijkt Ajax wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN.. NIKS.
3 minuten ernaastquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat echt niks worden met Twente. Lekker krachten verspild, geen goal gemaakt en straks een minuut of tien na rust scoort Qarabag en is het klaar.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dan nog maar even de laatste zeven minuten van het hockey meepakken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wat anders doen, doei.
De laatste 2 seizoen heel veel geoefend op dit scenario. Ongeveer iedere wedstrijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe krijg je het voorelkaar.
Erg karig elftal ja, ze hadden het tegen die tien van Ferencvaros moeten doen maar zelfs dat lukte nietquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente is toch ook gewoon een simpel huis-tuin-en-keuken elftal, zit echt weinig bijzonders in.
Let me cook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze user heeft kijk op het spelletje.
Quito FC!!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef Näsenbar het volgende:
Om de sfeer er weer in te brengen is het tijd voor het hoogtepunt van de avond!
De Näsenbar QuizZz!
[ afbeelding ]
Vraag: Welke andere profclubs die met een Q beginnen kennen jullie?
De tijd loopt..... NU!!
Ja en als je dan ook weer relatief ongunstig loot (al vind ik dit niet eens een wonderploeg) wordt het lastigquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vorig jaar had FC Twente al een huis-, tuin- en keukenelftal. Zou niet weten waarom dat dit jaar opeens anders zou moeten zijn.
Ze winnen wel. Kun je van Twente niet zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
Dat Qarabag heeft wel een intens trieste spelopvatting, wat een lelijke ploeg.
Ten Hag had gewoon zijn eigen trainer moeten kiezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en als je dan ook weer relatief ongunstig loot (al vind ik dit niet eens een wonderploeg) wordt het lastig
Nee die kunnen er ook weinig vanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en als je dan ook weer relatief ongunstig loot (al vind ik dit niet eens een wonderploeg) wordt het lastig
anti-soccerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze winnen wel. Kun je van Twente niet zeggen.
Zerruoki is voor Twente wel een aardige speler. Maar die Weidmann, Wappie Wout en Rots, dat is het niet. En Taha is ook een mooiweervoetballerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
Met Razzouki, Hockeyhoofd en Waphorst ga je inderdaad geen potten breken.
Alsof erbij gaan staan zin heeft. De enige kans om echt dingen te veranderen is tijdens onderbrekingen/drinkpauzes.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:38 schreef DrMarten het volgende:
Als je ziet dat er aanvallend werkelijk niets serieus gecreëerd wordt en je blijft maar doormodderen met dezelfde spelers voorin, hoe kun je dan in godsnaam blijven zitten als coach.
En dan zal ie straks wel weer de laatste 10 minuten alles op alles zetten voorin, maar dat is dan rijkelijk laat.
Heeft ie een hele week en zojuist nog een kwartier de tijd voor gehad en geen klote mee gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alsof erbij gaan staan zin heeft. De enige kans om echt dingen te veranderen is tijdens onderbrekingen/drinkpauzes.
Daar heb je je antwoord alquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft ie een hele week en zojuist nog een kwartier de tijd voor gehad en geen klote mee gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat was in 1993 bij Vitesse een leuke speler, daarna was het wel klaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
John van den Brom is al jaren over the hill.
Alleen tegen Man Utd was leuk. Andere momenten kan niemand opnoemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
FC Twente is een parodie op een Duitse voetbalclub
Leuk. Maar ik bedoel meer: een team vanaf de voorbereiding naar zijn hand zetten, heeft hij al jaren niet gedaan. Vorig seizoen stapte hij 'tijdens' in. Hij is een goede man-manager maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in 1993 bij Vitesse een leuke speler, daarna was het wel klaar.
Hoe anders was alles 14 jaar geleden hè: VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
FC Twente is een parodie op een Duitse voetbalclub
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ft-het-verknald.html
Weer heel hard gelachen
Ten Hag die zelf ook al niks meer heeft gepresteerd sinds hij in 2022 bij Ajax weg ging.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ft-het-verknald.html
Weer heel hard gelachen
Beetje als Frank de Boer hè, kan alleen maar succesvol zijn bij Ajax.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ten Hag die zelf ook al niks meer heeft gepresteerd sinds hij in 2022 bij Ajax weg ging.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Die Weidmann is ook maar een egoistisch dom dravertje
Tja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Commentator weet niet naar wie de pass ging
'Richting Vennegoor of Hesselink'
En toch weer falenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente dat weer in het laatste kwart tot leven komt.
quote:Gaat lastig worden, maar hopelijk maken we het thuis af!
Ajacied422 was toen ook al de enige op fok die wel kijk op het spelletje heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe anders was alles 14 jaar geleden hè: VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
Zijn probleemquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajacied422 was toen ook al de enige op fok die wel kijk op het spelletje heeft.
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
Is Ajax op Ziggo te zien of moet je weer via pay-per-view kijken
Kijk.nl/ajax-zionquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk op de zwitserquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
De scorende Tengstedt speelt ook al niet in de Kuip.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Oh dat Qarabag heeft wel een Borges die een goal kan maken.
Is gewoon via Ziggo vandaagquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:01 schreef Näsenbar het volgende:
De eerste wedstrijd keek ik via een account van iemand die het op youtube streamde misschien doet ie het nu weer: https://www.youtube.com/watch?v=RQR4kiqVuls
De laatste 5 minuten van Twente FCquote:
DrMarten ookquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef GGMM het volgende:
Oh, leuk voor Twente.
Dat gun ik die Drizzt wel die hier weleens post
Die is zeker gaan gamenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt kijkt echt niet meer?
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:26 schreef Näsenbar het volgende:
Typisch een wedstrijd die zo saai is dat je niet hoopt dat er verlenging komt.
Maar die gaat toch komen.
Well done.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog een user met kijk op het spelletje @:wheeledwarrior
Die loopt altijd vijf minuten achter.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt kijkt echt niet meer?
Dan komen z'n tieten beter tot hun rechtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom hep van den Brom het shirt van Ronald Koeman aangetrokken?
Zou ie stiekem toch nog kijken?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef GGMM het volgende:
Oh, leuk voor Twente.
Dat gun ik die Drizzt wel die hier weleens post
Gewoon geen mics bij het veldquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef RipCity het volgende:
Als je Twente kijkt op stream zonder commentaar lijkt het wel weer covid tijden. Doodstil daar.
We focussen hier op Twente.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef GGMM het volgende:
Is die nieuwe speler van Ajax een links- of een rechtsbuiten?
Link?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We focussen hier op Twente.
Ajax heeft vast wel weer een eigen topic ergens.
Je zou zeggen dat dit het geval is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We focussen hier op Twente.
Ajax heeft vast wel weer een eigen topic ergens.
Hopelijk zit je desondanks lekkerquote:
Klaassen, speelt die nou nog steeds basis.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:08 schreef GGMM het volgende:
Nee, dit is niks.
Niet zo kinderachtig doen Klaassen
Gewoon twee browsers op een schermquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:09 schreef Dven het volgende:
Ik heb maar twee schermen, hoe moet ik nu twee wedstrijden kijken en FOK!ken?!?
Het is wellicht ontgaan maar je hoort niet objectief te zijn. Zullen we oefenen?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:08 schreef GGMM het volgende:
Nee, dit is niks.
Niet zo kinderachtig doen Klaassen
Klopt. Wilde eigenlijk ook nog een beetje werken maar dat wordt te veel van het goede. Twente kost me geldquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon twee browsers op een scherm
Krult 'm over 10 minuten wel fenomenaal in de winkelhaak.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:12 schreef GGMM het volgende:
Ouazane laat de bal weer van zijn voet springen
Je kijkt de herhaling van vorige week?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Krult 'm over 10 minuten wel fenomenaal in de winkelhaak.
Echt verbazingwekkend dat ze die nog niet in de gracht hebben gegooid.quote:
wacht maar!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kijkt de herhaling van vorige week?
Heb je niet bij de Arenaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt verbazingwekkend dat ze die nog niet in de gracht hebben gegooid.
Welke grachtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt verbazingwekkend dat ze die nog niet in de gracht hebben gegooid.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:19 schreef GGMM het volgende:
Heeft Twente nou wel of niet gescoord?
Die snappen voetbal sowieso nietquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Ajax-volgers maken een ZOOITJE van dit topic.
Schrödinger stond in de spits.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:19 schreef GGMM het volgende:
Heeft Twente nou wel of niet gescoord?
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:22 schreef Dven het volgende:
Regeer zwaargeblesseerd zou echt een gigantische domper zijn
Voor de tegenstanders van Ajax.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:22 schreef Dven het volgende:
Regeer zwaargeblesseerd zou echt een gigantische domper zijn
Gewoon niet goed ingrijpen van Regeer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:23 schreef Wotte het volgende:
Ajax heeft ook wel patent op de beetje ongelukkige tegengoal.
Niemand wil een licentiequote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:23 schreef Wotte het volgende:
Ajax heeft ook wel patent op de beetje ongelukkige tegengoal.
Sharia kent geen werkstraf. Alleen lijfstraffen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
Die gele hesjes, dat zijn er zo ontzettend veel, lijkt me mensen die een werkstraf ten uitvoer brengen
De bijlmer dus kans is grootquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
Die gele hesjes, dat zijn er zo ontzettend veel, lijkt me mensen die een werkstraf ten uitvoer brengen
Allemaal rot stewards.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik kijk nog Twente dus bij Qarabag
Daarom 90 min plus verlenging staanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sharia kent geen werkstraf. Alleen lijfstraffen.
Lichtste lijfstraf binnen de sharia is 30 stokslagen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarom 90 min plus verlenging staan
Niet elke beul zal even hard slaanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lichtste lijfstraf binnen de sharia is 30 stokslagen.
Ja Ajax krijgt altijd een tegendoelpuntquote:
Stop hiermee.quote:
Wel gek. Met Ter Stegen zou dat toch verleden tijd zijn begreep ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Ajax krijgt altijd een tegendoelpunt
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet elke beul zal even hard slaan
Wij wachten op de mening van @raptorixquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een situatieschets @:zipportal
Qarabag heeft buiten de goal 1 kans gehad en staat met een man minder.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nog niet gerust op voor Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |