quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN.. NIKS.
Het lijkt Ajax wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN BREIEN.. NIKS.
3 minuten ernaastquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat echt niks worden met Twente. Lekker krachten verspild, geen goal gemaakt en straks een minuut of tien na rust scoort Qarabag en is het klaar.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat echt niks worden met Twente. Lekker krachten verspild, geen goal gemaakt en straks een minuut of tien na rust scoort Qarabag en is het klaar.
Dan nog maar even de laatste zeven minuten van het hockey meepakken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wat anders doen, doei.
De laatste 2 seizoen heel veel geoefend op dit scenario. Ongeveer iedere wedstrijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe krijg je het voorelkaar.
Erg karig elftal ja, ze hadden het tegen die tien van Ferencvaros moeten doen maar zelfs dat lukte nietquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente is toch ook gewoon een simpel huis-tuin-en-keuken elftal, zit echt weinig bijzonders in.
Let me cook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze user heeft kijk op het spelletje.
Quito FC!!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:33 schreef Näsenbar het volgende:
Om de sfeer er weer in te brengen is het tijd voor het hoogtepunt van de avond!
De Näsenbar QuizZz!
[ afbeelding ]
Vraag: Welke andere profclubs die met een Q beginnen kennen jullie?
De tijd loopt..... NU!!
Ja en als je dan ook weer relatief ongunstig loot (al vind ik dit niet eens een wonderploeg) wordt het lastigquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vorig jaar had FC Twente al een huis-, tuin- en keukenelftal. Zou niet weten waarom dat dit jaar opeens anders zou moeten zijn.
Ze winnen wel. Kun je van Twente niet zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
Dat Qarabag heeft wel een intens trieste spelopvatting, wat een lelijke ploeg.
Ten Hag had gewoon zijn eigen trainer moeten kiezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en als je dan ook weer relatief ongunstig loot (al vind ik dit niet eens een wonderploeg) wordt het lastig
Nee die kunnen er ook weinig vanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en als je dan ook weer relatief ongunstig loot (al vind ik dit niet eens een wonderploeg) wordt het lastig
anti-soccerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze winnen wel. Kun je van Twente niet zeggen.
Zerruoki is voor Twente wel een aardige speler. Maar die Weidmann, Wappie Wout en Rots, dat is het niet. En Taha is ook een mooiweervoetballerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
Met Razzouki, Hockeyhoofd en Waphorst ga je inderdaad geen potten breken.
Alsof erbij gaan staan zin heeft. De enige kans om echt dingen te veranderen is tijdens onderbrekingen/drinkpauzes.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:38 schreef DrMarten het volgende:
Als je ziet dat er aanvallend werkelijk niets serieus gecreëerd wordt en je blijft maar doormodderen met dezelfde spelers voorin, hoe kun je dan in godsnaam blijven zitten als coach.
En dan zal ie straks wel weer de laatste 10 minuten alles op alles zetten voorin, maar dat is dan rijkelijk laat.
Heeft ie een hele week en zojuist nog een kwartier de tijd voor gehad en geen klote mee gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alsof erbij gaan staan zin heeft. De enige kans om echt dingen te veranderen is tijdens onderbrekingen/drinkpauzes.
Daar heb je je antwoord alquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft ie een hele week en zojuist nog een kwartier de tijd voor gehad en geen klote mee gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |