Is gewoon via Ziggo vandaagquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:01 schreef Näsenbar het volgende:
De eerste wedstrijd keek ik via een account van iemand die het op youtube streamde misschien doet ie het nu weer: https://www.youtube.com/watch?v=RQR4kiqVuls
De laatste 5 minuten van Twente FCquote:
DrMarten ookquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef GGMM het volgende:
Oh, leuk voor Twente.
Dat gun ik die Drizzt wel die hier weleens post
Die is zeker gaan gamenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt kijkt echt niet meer?
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:26 schreef Näsenbar het volgende:
Typisch een wedstrijd die zo saai is dat je niet hoopt dat er verlenging komt.
Maar die gaat toch komen.
Well done.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog een user met kijk op het spelletje @:wheeledwarrior
Die loopt altijd vijf minuten achter.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Drizzt kijkt echt niet meer?
Dan komen z'n tieten beter tot hun rechtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom hep van den Brom het shirt van Ronald Koeman aangetrokken?
Zou ie stiekem toch nog kijken?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef GGMM het volgende:
Oh, leuk voor Twente.
Dat gun ik die Drizzt wel die hier weleens post
Gewoon geen mics bij het veldquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef RipCity het volgende:
Als je Twente kijkt op stream zonder commentaar lijkt het wel weer covid tijden. Doodstil daar.
We focussen hier op Twente.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef GGMM het volgende:
Is die nieuwe speler van Ajax een links- of een rechtsbuiten?
Link?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We focussen hier op Twente.
Ajax heeft vast wel weer een eigen topic ergens.
Je zou zeggen dat dit het geval is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We focussen hier op Twente.
Ajax heeft vast wel weer een eigen topic ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |