neequote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:17 schreef capricia het volgende:
Bij dat Joegoslavië tribunaal zijn toch wel drie kwart van de veroordelingen voor Serviërs geweest.
Is dat ook een weerspiegeling van de wreedheden die plaats gevonden hebben?
Ja. Snap ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
maar je moet dingen kunnen bewijzen en bij de Serven lag het er allemaal een stuk dikker bovenop
De overige partijen hebben zich net zo goed gemaakt aan wreedheden tegen militairen en burgers.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:17 schreef capricia het volgende:
Bij dat Joegoslavië tribunaal zijn toch wel drie kwart van de veroordelingen voor Serviërs geweest.
Is dat ook een weerspiegeling van de wreedheden die plaats gevonden hebben?
Serviersquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat de Servische Bosniërs in Sarajevo uitvraten was ook met geen pen te beschrijven maar ja.
En ze hadden ook het grootste leger, zo werkt oorlog dan ook weer gewoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
maar je moet dingen kunnen bewijzen en bij de Serven lag het er allemaal een stuk dikker bovenop
Zat een Engelse bron te lezen, my badquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Serviers
Bosniers gingen op ander plekken (srebrenica oa) los
Zal niet zeggen dat het een hele gezellige documentaire is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zat een Engelse bron te lezen, my bad
Ken hem ja, maar weer eens kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat het een hele gezellige documentaire is.
Bekijk deze YouTube-video maar wel steengoed vind ik
Ze hebben jet joegoslavosche leger geerft, ze hadden het grootste leger maar meer,veel meer spulletjes en de rest had nietsquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ze hadden ook het grootste leger, zo werkt oorlog dan ook weer gewoon.
Maar t was waanzin, van begin tot het einde.
Volgens mij spreken joegoslaven ook echt amper meer buiten de deur over de oorlog.
Die hebben zelfs hun eigen jeugdvrienden en buren afgeslacht.
Wij gingen iedere zomer op reis door joego als trainingskamp, kende heel veel mensen daar, van het ene op het andere dag stonden ze met zijn allen op elkaars oma's te schietenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat het een hele gezellige documentaire is.
Maar wel steengoed
Zo word je wereldkampioen bij de jeugd met elkaar en zo sta je 12 jaar als 2 andere landen tegenover elkaar.
Veel mensen weten nog wel dat Joegoslavie last minute niet mee mocht doen aan het EK van 92
Hier zie je ook waarom de bondscoach opstapte (zijn familie werd beschoten door ook zijn "landgenoten").
Bekijk deze YouTube-video
Kroatie en voor een heel klein deel de Bosniers. De grote wreedheden werden gewoon uitgevoerd door de Serviërs en Kroaten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
De overige partijen hebben zich net zo goed gemaakt aan wreedheden tegen militairen en burgers.
Hitler was ook lief voor Hontenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:22 schreef sp3c het volgende:
Komt er hier 25 jaar later zo'n debiel roepen dat ratko echt de kwaadste niet was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ik zag gisteren in dat Hitler topic nog iemand beweren dat het helemaal zo slecht nog niet was in de concentratiekampen en dat men in het begin van de oorlog er zelfs plezier haddenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:22 schreef sp3c het volgende:
Komt er hier 25 jaar later zo'n debiel roepen dat ratko echt de kwaadste niet was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was wel heel speciaal jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach ik zag gisteren in dat Hitler topic nog iemand beweren dat het helemaal zo slecht nog niet was in de concentratiekampen en dat men in het begin van de oorlog er zelfs plezier hadden![]()
Ik keek bij mijn servische vriendje televisie, zag ik de ene kant.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wij gingen iedere zomer op reis door joego als trainingskamp, kende heel veel mensen daar, van het ene op het andere dag stonden ze met zijn allen op elkaars oma's te schieten
Surreal
Huidig? ja, maar dit conflict gaat terug naar Ottomaanse verrotte wortels. Mensen vergeten soms slecht.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kroatie en voor een heel klein deel de Bosniers. De grote wreedheden werden gewoon uitgevoerd door de Serviërs en Kroaten.
ok sorryquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach ik zag gisteren in dat Hitler topic nog iemand beweren dat het helemaal zo slecht nog niet was in de concentratiekampen en dat men in het begin van de oorlog er zelfs plezier hadden![]()
Ik heb in 23 jaar Fok een hoop idioots voorbij zijn komen, maar die uitspraak is top 5 materiaalquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die was wel heel speciaal ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |