Goed initiatief van Mona. Hoe meer rechtse partijen, des te minder zetels voor dat afschuwelijke Pro. Jesse Klaver mag nooit maar dan ook nooit MP worden want dan breekt er een burgeroorlog uit.quote:
Nog meer partijen maakt Pro alleen maar groter, maar blijf gerust in rechtse fuik geloven. Dan word er niks opgelost.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:05 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Goed initiatief van Mona. Hoe meer rechtse partijen, des te minder zetels voor dat afschuwelijke Pro. Jesse Klaver mag nooit maar dan ook nooit MP worden want dan breekt er een burgeroorlog uit.
Het interessante is dat Verdonk destijds door velen als een soort halve nazi werd afgeserveerd maar als je haar ideeën nu bekijkt, het op zich nog best gematigd lijkt. Dat zegt wel veel over hoe ver we zijn opgeschoven qua wat als fatsoenlijk wordt gezien.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
Heeft Mona Keijzer er vertrouwen in dat ze 30 zetels haalt en de eerste vrouweijke minister-president zal worden ?
https://www.ad.nl/politie(...)t-iedereen~ac1c24a3/
Dat wilde Rita Verdonk ook in 2008, maar dan met 40 zetels.
En toen was de kamerverkiezingen van 2010.....nul zetels voor Rita.
Een burgeroorlog is wat ver gezocht natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:05 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Goed initiatief van Mona. Hoe meer rechtse partijen, des te minder zetels voor dat afschuwelijke Pro. Jesse Klaver mag nooit maar dan ook nooit MP worden want dan breekt er een burgeroorlog uit.
Ga naar de therapeut voor je Klaverangst ...quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:05 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee hoor... het wordt tijd dat iemand gelijk hem premier wordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:46 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een burgeroorlog is wat ver gezocht natuurlijk.
Maar dat deze gluiperd nooit MP mag worden zullen er velen met je eens zijn.
Je zet haar in een slachtofferrol..... die "velen" is je fantasiequote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het interessante is dat Verdonk destijds door velen als een soort halve nazi werd afgeserveerd
Want je denkt dat die partijen in dezelfde vijver vissen?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:05 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor... het wordt tijd dat iemand gelijk hem premier wordt.
Ga eens naar de therapeut voor je Klaverangst
Jesse Klaver is niet arrogant en vooral de egopromotend, Dat is jouw verzinsel,quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Egotrippers horen nooit MP te worden mijn inziens.
Ik was en ben bepaald geen fan van de vrouw. Maar kijk gewoon de beelden van destijds. Wat zij toen voorstelde, en zet dat naast het feit dat er anno 2026 op de nationale televisie openlijk over “remigratie” gesproken wordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zet haar in een slachtofferrol..... die "velen" is je fantasie
Beetje druk zetten voor de bühne. Niemand gaat nu het kabinet laten vallen en FvD in het zadel helpen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-een-lijn.html#nujij66 en CDA zouden te weinig openingen zien richting PRO."
Opvallend zinnetje.
Om MP te worden (en adequaat te kunnen functioneren) heb je nu eenmaal een zekere vorm van narcisme nodig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Egotrippers horen nooit MP te worden mijn inziens.
Nou ja, ze verloor daaarvóór op 1 stem bij wijze van spreken van Rutte.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het interessante is dat Verdonk destijds door velen als een soort halve nazi werd afgeserveerd maar als je haar ideeën nu bekijkt, het op zich nog best gematigd lijkt. Dat zegt wel veel over hoe ver we zijn opgeschoven qua wat als fatsoenlijk wordt gezien.
De partijtop heeft haar pootje gelicht en steunde openlijk Rutte. Wat op zich wel logisch was, daar niet van, ik denk niet dat Nederland met Verdonk beter af was geweest. Onder het electoraat had Verdonk wel degelijk meer aanhang.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, ze verloor daaarvóór op 1 stem bij wijze van spreken van Rutte.
Tja, blijft een gevalletje 'we zullen het nooit weten'. Maar ik kan me geen voorstelling maken bij een representatieve rol van Verdonk in het buitenland.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De partijtop heeft haar pootje gelicht en steunde openlijk Rutte. Wat op zich wel logisch was, daar niet van, ik denk niet dat Nederland met Verdonk beter af was geweest. Onder het electoraat had Verdonk wel degelijk meer aanhang.
Nee maar dat is eigenlijk met al die Messiassen het geval. Fortuyn, Wilders, Baudet, Van der Plas, noem ze allemaal maar op.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, blijft een gevalletje 'we zullen het nooit weten'. Maar ik kan me geen voorstelling maken bij een representatieve rol van Verdonk in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |