In de app van 12 foyer vrijwilligers zijn daarnaast twee flexibele bereid om diensten over te nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:43 schreef Blues het volgende:
Deze maand 4x3 uurtjes à 5.75
Ik las net met zelf ook ff nazoeken dat dit de max is p.u.
Het is een fijne aanvulling op ons inkomen dat best wel gedaald is nu ivm mijn pensionering.
Overigens zit me dat gezeik over dat ik 'teveel' zou invallen me best dwars. Het moet echt even zakken, want ik dacht dat iedereen hier blij mee zou zijn.
Maar ze vielen altijd voor elkaar in werd gezegd door die coll die ik afloste en ze hebben nu de kans niet meer... tja.. zij hebben allemaal hun vaste dagdelen.
Dus wilde de organisatie een flexibele invaller.
Ik denk dat me het meest dwars zit dat er achter mijn rug om over is gekletst (buiten de werkapp door een paar coll) Ik had dit totaal niet verwacht.
🙈
Bedoel je een vaste kracht? of een vaste andere invaller?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:09 schreef Blues het volgende:
Ik gooi het er maar op dat ze nog moeten wennen aan mij/een invaller.
En dat ik ze echt niet van hun vastgeroeste troon ga stoten of zoiets
En ik zal iets minder snel reageren in de app dat ik kan invallen.
Maar dat vinden g en de TL onzin, al wil ik best een beetje meebewegen met het team en wachten tot een vaste eventueel in wil vallen voor een ander... of tja.. is dat stom?
#conflictvermijdend as hell
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Maar weer eens een CUL gerelateerde post.
Ingeslagen in Normandië (Calvados, Cider, Appelsap, Vinigrette, Balsamico, Creme de Marron, Honing):
[ afbeelding ]
Laat lekker gaan johquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef Blues het volgende:
We weten dat 2 coll die er al tig jaar werken vinden dat, zoals het altijd ging, het zo moet blijven. Een vaste invaller is nieuw.
En TL wil w.s. idd een tussentijds overlegje plannen. Je lost elkaar nl altijd af en zit nooit met 2
Lekker geshopt!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Maar weer eens een CUL gerelateerde post.
Ingeslagen in Normandië (Calvados, Cider, Appelsap, Vinigrette, Balsamico, Creme de Marron, Honing):
[ afbeelding ]
Ik laat me niet wegjagen door 2 haaibaaigiesquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat lekker gaan johJe komt niet om iemand tot last te zijn zeg. Graag of heel niet. Genoeg andere leuke doelen die je goed kunnen gebruiken, de bliksem ermee
Komop zeg. Als je iets kwijt wil of weten wil dan kan het hier ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen door 2 haaibaaigies![]()
Vind het veel te leuk.
Ik zal erover ophouwe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-08-2026 09:47:15 ]
Wat jij kwijt wil mag tuurlijk hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen door 2 haaibaaigies![]()
Vind het veel te leuk.
Ik zal erover ophouwe
Wij regelen het in de werkapp.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:58 schreef AnneX het volgende:
Voorheen reageerde iedereen in de (verplichte) Signal app. als zij niet konden invallen. Totdat de coördinator zei, dat dat niet hoefde.
Alleen als je effectief de dienst overneemt.
Dat is praktisch en inderdaad to the point.
Reacties zijn ook sneller dan per mail voorheen.
Afgelopen seizoen heb ik de vaste inval een paar x persoonlijk benaderd en daarna gemeld.
De Bieb regelden wij moeiteloos onderling met 4 mensen.
De Grote Bieb met tientallen!! vrijwilligers hebben een digitaal https://www.hetrooster.nl/ om diensten te regelen en te ruilen.
Wat een zeurpieten zeg. Als ze zelf die diensten willen invullen dan moeten ze maar sneller reageren. En als ze dat niet willen, hebben ze al helemaal geen poot om op te staan. En wat ontzettend flauw dat dat zo achter jouw rug om is besproken!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij regelen het in de werkapp.
Je reageert alleen als je wil invallen.
Het rooster wordt bijgehouden door TL, zit in de laptop en hangt uitgeprint op de kastdeur van het bosbeest![]()
(Speurtocht)
Netflix?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jij kwijt wil mag tuurlijk hier.
Nieuwe serie aan het kijk. Anatomy of a scandal. Kijkt lekker weg
Ja, maar ik ga m nu niet afkijken, komt van het weekend welquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:14 schreef Blues het volgende:
Er was wat commentaar gekomen vanHaha. Ik heb tot nu toe op vrijwillerswerk (sportclub) meer gezeik gehad dan op betaalde werk hoor. Op werk heb je iig nog een "je wordt betaald om fatsoenlijk je best te doen dus doe nou maar wat" maar bij vrijwilligerswerk moet je maar dankbaar zijn als iemand half werk aflevert of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.collegae op mijn vrijwilligerswerk dat ik veel inval
Eh daar ben ik voor aangenomenDus even dingen wat rechtgezet met TL die heel blij is met mij
![]()
Djiezz ik dacht dat vrijwilligersbanen zonder gezeik waren![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]Was jij naar deze halve finale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alles geproefd bij soms kleine keuterboertjes en soms wat grotere producenten…quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Komop zeg. Als je iets kwijt wil of weten wil dan kan het hier ook.
Net zo goed als mappen en muntjes.![]()
@:MadMaster![]()
Eerst alles geproefd?
We proppen het wel ergens weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |