Goed plan was dat Boor!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk biertje bij San Blas en de zon onder zien gaan.
Boek erbij.
Ik vond het een prima avond.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dag met thema
Sporten (andere dag dan normaal dus ik kende mijn sportpartner niet). Ze bleek te wachten op een uitslag en de kans was groot dat het kanker was, vertelde ze de trainer. Daarna kabbelde het gesprek naar een eerdere woonplaats, buurtgenoten... mond van de trainer viel open en opeens was er kippenvel en 'niet te geloven, kende jij hem ook, bizar wat die buurtgenoot op dat moment bezielde'. Klonk niet best, maar ook niet mijn zaak dus ik sportte rustig door.
Tot trainer het in de gaten kreeg en vertelde dat hun kennis/vriend jaren geleden een moord-zelfmoord had gepleegd![]()
Thuis online overleg: collega werd gestoord. Microfoon bleef aanstaan en daar ving ik emotie en tumor etc op... mijn eigen geluid maar uitgezet en geappt dat het gesprek hoorbaar en duidelijk privé was, ik niet wilde afluisteren en ze maar moest appen als ze er weer was... (bleek om de hond te gaan die kanker had).
Bizar zo ff na elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler is er ook van in de war qua woordenMaar ik snap het.
Denk ook aan jezelf![]()
Ja nu staat het erquote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:48 schreef AnneX het volgende:
AnneX gaat zo weer eens naar de sportschool
Wowquote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:01 schreef Blues het volgende:
Mn Utregfbgroep bestaat vandaag 14 jaarJe bent Utrechter (geweest) als...
Ik weet nog dat ik die maakte.. met 2 oude buurvrouwen/kennissen, om in contact te blijven met mijn oude buurtje/stad door nieuwe en oude dingen uit te wisselen daar.
Het werd een olievlek met op dit moment 44.325 leden
Hoelang doe jij over iets vinden en zoomenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 06:50 schreef Dr_Flash het volgende:
www.maptap.gg August 27
95🏅 92🏆 86🎓 97🔥 80✨
Final score: 890
Sub900 slop
#Polderprikker nummer 87 • 4948/5000
🟦1000 🟩948 🟦1000 🟦1000 🟦1000
https://polderprikker.nl/
Aardig herpakt
😇quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je nog wel meelezen ondanks dat je 'op zwart' bent gegaan bij fb?
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇
Dat was een warm welkom op de sportschool door R.obin de instructeur.
Een rondje egym gedaan voor 8 grote spiergroepen.
Verbazend, dat het opnieuw instellen van de kracht/ tegenstand van sommige spiergroepen kilo’s hoger was dan de laatste keer.
Bijna een jaar geleden!
Verder hebben de apparaten een nieuwe lay-out.
I.p.v. bolletjes zijn het afbeeldingen van ijsjes of zeilbootjes of parasolletjes, die over het scherm gaan tijdens het gebruik. 😂
Een kinderhand is gauw gevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.collegae op mijn vrijwilligerswerk dat ik veel inval
Eh daar ben ik voor aangenomenDus even dingen wat rechtgezet met TL die heel blij is met mij
![]()
Djiezz ik dacht dat vrijwilligersbanen zonder gezeik waren![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:14 schreef Blues het volgende:
Er was wat commentaar gekomen vanJoh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.collegae op mijn vrijwilligerswerk dat ik veel inval
Eh daar ben ik voor aangenomenDus even dingen wat rechtgezet met TL die heel blij is met mij
![]()
Djiezz ik dacht dat vrijwilligersbanen zonder gezeik waren![]()
Geen idee of er bij ons veel gedoe is. Paar jaar geleden wel een hele irritante meneer die snel gevraagd is elders vrijwilligerswerk te zoeken. Ik dacht dat ik de enige was die zich ergerde maar dat was niet zo.
Wel gaan er nu 2 weg omdat zij het nieuwe overheidsbeleid niet kunnen verdedigen. Zij deden ook veel 1 op 1 met mensen en veel voorbereidingen en gesprekken en sinds 12 juni vaak zonder resultaat (zelfs zonder motivatie)We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:14 schreef Blues het volgende:
Er was wat commentaar gekomen vanHaha…Dream on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.collegae op mijn vrijwilligerswerk dat ik veel inval
![]()
Djiezz ik dacht dat vrijwilligersbanen zonder gezeik waren
Is er trouwens helemaal geen vergoeding?
MnX krijgt daggeld - en zijn lol - en het wordt opgegeven bij BD.
Bij de Bieb een gratis abo - ben benieuwd of men eraan denkt het te beëindigen?! - en vvv bon met Kerst ¤ 25 en verjaardag ¤ 10,- .
Bij Theater een lunch broodje van de catering. Oh en een vrijwilligers feest. Vorig jaar met bijna 100 man boeren bingo in het weiland.
Daarvoor jeu de boules overdekt in U.
Soms zeg ik dat wij als vrijwilligers ook werken voor onze aow uitkering.
Nederland wordt soberso in stand gehouden door vrijwilligers.
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 27-08-2026 15:46:32 ]
En @Lonaa ? In de 4-5 hittegolven hard aan je gedacht i.c.m. sjouwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:46 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau en @:Yinny, hoe gaat het met jullie?
Ja we krijgen vrijwilligersvergoeding.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha…Dream on.
Is er trouwens helemaal geen vergoeding?
MnX krijgt daggeld - en zijn lol - en het wordt opgegeven bij BD.
Bij de Bieb een gratis abo - ben benieuwd of men eraan denkt het te beëindigen?! - en vvv bon met Kerst ¤ 25 en verjaardag ¤ 10,- .
Bij Theater een lunch broodje van de catering. Oh en een vrijwilligers feest. Vorig jaar met bijna 100 man boeren bingo in het weiland.
Daarvoor jeu de boules overdekt in U.
Soms zeg ik dat wij als vrijwilligers ook werken voor onze aow uitkering.
Nederland wordt soberso in stand gehouden door vrijwilligers.
Je mag tot ¤180 per maand vrijwilligersvergoeding ontvangen dacht ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja we krijgen vrijwilligersvergoeding.
Maar ook zonder zou het helemaal leuk en prima zijn.
Ik hoef dit toch niet op te geven aan de BD?
Inmiddels 220 of 2200 op jaarbasis.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je mag tot ¤180 per maand vrijwilligersvergoeding ontvangen dacht ik.
Maar nog steeds max ¤220 per maand toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Inmiddels 220 of 2200 op jaarbasis.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar nog steeds max ¤220 per maand toch?
Oh daar was ik gauw klaar mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:43 schreef Blues het volgende:
Ik denk dat me het meest dwars zit dat er achter mijn rug om over is gekletst (buiten de werkapp door een paar coll) Ik had dit totaal niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |