Link?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Niet heel erg boeiend, dat topic.
Jammerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij de hand helaas.
Hier in het dorp reden ze ook juichend en toeterend rondquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:03 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik kwam thuis van mijn werk, zette uit gewoonte de tv aan. Ik dacht dat ik een of andere verzonnen rampenfilm op tv had staan, helaas was het de werkelijkheid. Later kwam mijn man thuis van zijn werk. Hij was van slag, want de moslim collega's waren in jubelstemming en vierden op de werkvloer feest vanwege de aanslag.
Ik vraag me dan af, wat kom je doen in de Westerse wereld?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier in het dorp reden ze ook juichend en toeterend rond
In welke trash town is dat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even gekeken wat voor telefoons er toen allemaal waren, en volgens mij de Ericsson T39.quote:
Sinds wanneer is Ede een dorp.quote:
Wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie waren dat dan? De dorpsgekken of zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een lelijke telefoons hadden we toen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Even gekeken wat voor telefoons er toen allemaal waren, en volgens mij de Ericsson T39.
80.000 inwoners?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een stad.
Ik blijf het een dorp noemenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:32 schreef Pisces het volgende:
[..]
80.000 inwoners?
Sorry ik maak het nu erg off-topic.
Ik vond die Ericsson klaptelefoons juist tofquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een lelijke telefoons hadden we toen.
Ik had toen een Nokia 6310i, die viel wel mee qua uiterlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:31 schreef vosss het volgende:
Wat een lelijke telefoons hadden we toen.
En behoorlijk sterk.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:42 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik had toen een Nokia 6310i, die viel wel mee qua uiterlijk.
Lieden die dat deden zou je af moeten laten zinken in een zeecontainer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |