Beetje flauwe tweet over een kansloos stukje radio. Vanuit de blik van die mevrouw is alles dat niet zo hardstikke rechts is als WNL een linkse omroep. "Maar daar hoor ik jou dan weer niet over".quote:
WNL is toch geen hartstikke rechtse omroep?quote:Op zondag 6 september 2026 10:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Beetje flauwe tweet over een kansloos stukje radio. Vanuit de blik van die mevrouw is alles dat niet zo hardstikke rechts is als WNL een linkse omroep. "Maar daar hoor ik jou dan weer niet over".
Zo rechts als de Telegraaf. Doet verder niks af aan mijn punt.quote:Op zondag 6 september 2026 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
WNL is toch geen hartstikke rechtse omroep?
Eens!!!quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:29 schreef quo_ het volgende:
[..]
En nog steeds:
Het verbieden van partijen en media die een mening hebben c.q. boodschap brengen die je niet aanstaat is doorgaans voorbehouden aan dicatators en hoogst onfrisse regimes.
Daar moet je als politieke partij je vingers niet aan willen branden.
Bullshit. De belastingbetaler bepaalt niet op die manier wat er wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is de minister die besluit een vergunning te verlenen of in te trekken.
De kamerleden moeten natuurlijk een mening hierover uiten... dus men moet zich willen branden aan deze kwestie.
De belastingbetaler heeft geen zin die haatzaaiende club te betalen
Nou nou.. ik heb geen gevaarlijke denkwijzes en dus is mijn posting niks gevaarlijks. Wel feitenbenoemendquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bullshit. De belastingbetaler bepaalt niet op die manier wat er wordt uitgezonden.
Dat zou wat zijn: content van publieke zender x spreekt me niet aan, verbieden!
Heel gevaarlijk een dergelijke denkwijze.
quote:Op woensdag 9 september 2026 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou nou.. ik heb geen gevaarlijke denkwijzes en dus is mijn posting niks gevaarlijks. Wel feitenbenoemend
Dat hangt af van de gronden op basis waarvan een minister vergunningen verleent.quote:Feit is : de minister verleent wel of niet een vergunning. Is dat een gevaarlijke denkwijze ?
Dat een minister verantwoording aflegt aan de Kamer betekent niet dat hij/zij op basis van politieke meningrn Kamer vergunningen moet intrekken. Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Feit 2: Een minister moet altijd rekening houden met de andere ministers, met de Kamer
Als de omroep zou worden opgeschort conform mediawet (breken allerlei andere regels), dan had men dit toentertijd al moeten doen. Men heeft nu echter gewoon toegegeven dat doorslaggevende reden, de content is. En dat mag een minster helemaal niet.quote:Feit 3: Een meerderheid van de belastingbetalers heeft geen zin in ON-pulp in het bestel
Het kabinet en de Kamer gaan niet over de inhoudelijke "betamelijkheid" van uitzendingen.quote:Feit 4: Kabinet en Kamer vinden dat ON zich niet houdt aan de regels van de omroepwet en wat betamelijk is.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:10 schreef KreKkeR het volgende:
Dat een minister verantwoording aflegt aan de Kamer betekent niet dat hij/zij op basis van politieke meningrn Kamer vergunningen moet intrekken. Hoe kom je daar nu weer bij?
Dat heeft de minister ook niet toegegeven.quote:Men heeft nu echter gewoon toegegeven dat doorslaggevende reden, de content is. En dat mag een minster helemaal niet.
Ja, besef ik . Ik zei niet dat de minister op politieke inhoud moet oordelen, en dat heeft ze ook niet gedaan, zegt ze. Ik vind wel dat haatzaaien, lasterpraatjes, rommelen met feiten niet mogen bij de publieke omroepen. Niet volgens wetten of interne gedragsregels. Vele mensen noemen dat "politieke inhoud" wat niet geblokkeerd mag worden...Onzinquote:Besef je wel wat je zegt?
Want dat is niet waar? Hoe was WW1 in het belang van het Duitse volk.quote:zegt dat Hitler gelijk had met zijn bewering dat 'de elites' geen binding met het volk heeft .Dat is rommelen met de feiten.
Idd... het was niet waar... dat de heersende elites geen binding hadden met het volk. wbt Joden was het ook niet waar.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:40 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Want dat is niet waar? Hoe was WW1 in het belang van het Duitse volk.
De tering. Zijn we nu op het niveau gekomen dat zelfs Hitler nog wordt goedgepraatquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Er werd niks bijzonders gezegd. Bovendien had Hitler op meerdere punten gewoon gelijk.
Liever zie ik de NPO, NOS, AVROTROS en de rest van die linkse staatsomroep verdwijnen dan dat er weer eens wordt gedaan alsof een citaat van Hitler automatisch heiligschennis is.
Maar dit is helemaal niet iets wat het kabinet kan besluiten.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.
Het is een realiteit dat elk besluit van het kabinet besproken en bekritiseerd kan worden in de Kamers en publieke opinie. Al dan niet dat het kabinet de besluiten daarom aanpast.
Het Commissariaat voor de Media heeft in een formeel advies aan de minister Hitler-fragment expliciet bestempeld als het "kantelpunt" en de "directe aanleiding" om de voorlopige erkenning van Ongehoord Nederland in te trekken.quote:[..]
Dat heeft de minister ook niet toegegeven.
Het oordeel is wel degelijk gebaseerd op inhoud. Zie bovenstaande. Ik weet niet waarom jij spreekt over politieke inhoud, het gaat om inhoud in het algemeen.quote:[..]
Ja, besef ik . Ik zei niet dat de minister op politieke inhoud moet oordelen, en dat heeft ze ook niet gedaan, zegt ze.
Oke. Graag niet klagen wanneer jouw favoriete omroepen van de buis worden gehaald door een regering met andere standpunten dan de jouwe.quote:Ik vind wel dat haatzaaien, lasterpraatjes, rommelen met feiten niet mogen bij de publieke omroepen. Niet volgens wetten of interne gedragsregels. Vele mensen noemen dat "politieke inhoud" wat niet geblokkeerd mag worden...Onzin
wbt die pro-hitleropmerking van Niemöller. Het is onfatsoenlijk zo verborgen de jodentirade van Hitler goed te praten. Dat is verkapt haatzaaien. Het was ook een tirade tegen Joden, maar Niemöller schuift dat opzij en zegt dat Hitler gelijk had met zijn bewering dat 'de elites' geen binding met het volk heeft .Dat is rommelen met de feiten.
Ja joh, laten we alleen zenders toelaten die jouw exacte mening vertegenwoordigen!quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Er werd niks bijzonders gezegd. Bovendien had Hitler op meerdere punten gewoon gelijk.
Liever zie ik de NPO, NOS, AVROTROS en de rest van die linkse staatsomroep verdwijnen dan dat er weer eens wordt gedaan alsof een citaat van Hitler automatisch heiligschennis is.
Was? Toen de Noormannen het vanaf 1066 voor het zeggen hadden in Engeland, dacht je dat zij binding hadden met het volk? Waar denk je dat Robin Hood vandaan komt.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Idd... het was niet waar... dat de heersende elites geen binding hadden met het volk. wbt Joden was het ook niet waar.
Duitsland had een actieve rol in WO I. Men viel Luxemburg, België, Frankrijk aan.
Dit olv de Duitse Keizer die zeker wel geworteld was in het Duitse volk
Je dwaalt af. Het ging over de joden of elites van 1933 en/of de elites van 2026 in Europaquote:Op woensdag 9 september 2026 12:54 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Was? Toen de Noormannen het vanaf 1066 voor het zeggen hadden in Engeland, dacht je dat zij binding hadden met het volk? Waar denk je dat Robin Hood vandaan komt.
Wat betreft de elites van nu, nee die hebben niet het beste met ons voor. Verdenk de top van PRO ervan een WC rol in de 3 kleur op het toilet te hebben hangen.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je dwaalt af. Het ging over de joden of elites van 1933 en/of de elites van 2026 in Europa
Dat is het gevolg van het telkens verder normaliseren van extreme standpunten.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De tering. Zijn we nu op het niveau gekomen dat zelfs Hitler nog wordt goedgepraat![]()
?
Onzinverdenking, En niemand heeft last van een 3 kleurige wc-rol bij een PRO-bobo.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:56 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Wat betreft de elites van nu, nee die hebben niet het beste met ons voor. Verdenk de top van PRO ervan een WC rol in de 3 kleur op het toilet te hebben hangen.
Sommigen zijn soms op dat niveau, idd. Zoals Joost Niemöller en Raisa Blommenstein.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De tering. Zijn we nu op het niveau gekomen dat zelfs Hitler nog wordt goedgepraat![]()
?
Je doet een onzinbeschuldiging. Extreemlinks.... hoeveel mensen zijn dat ? 1 % van de bevolking ?quote:Op woensdag 9 september 2026 14:24 schreef Memeowitz het volgende:
Ongehoord stond al jaren onder een vergrootglas van extreemlinks dan kun je natuurlijk niets meer goed doen.
Heel nederland en daarbuiten is bang voor Extreemlinks. Ze wil niet gecanceled worden door Extreemlinks voor wrongthink. Extreemlinks bepaalt wat mensen mogen zeggen en denken anders verliezen ze hun baan en erger. Ga niet de realiteit lopen omdraaien hoor.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je doet een onzinbeschuldiging. Extreemlinks.... hoeveel mensen zijn dat ? 1 % van de bevolking ?
Die kunnen nooit de mening van die andere 99% bepalen. Als een meerderheid van de Nederlanders kritiek heeft op de haatzaaiers van ON dan komt dat vanuit eigen oordelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |