abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221730106
:')_!

twitter
pi_221737057
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:47 schreef HowardRoark het volgende:
:')_!

[ twitter ]
Beetje flauwe tweet over een kansloos stukje radio. Vanuit de blik van die mevrouw is alles dat niet zo hardstikke rechts is als WNL een linkse omroep. "Maar daar hoor ik jou dan weer niet over".
  zondag 6 september 2026 @ 10:29:14 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221737151
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 10:16 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Beetje flauwe tweet over een kansloos stukje radio. Vanuit de blik van die mevrouw is alles dat niet zo hardstikke rechts is als WNL een linkse omroep. "Maar daar hoor ik jou dan weer niet over".
WNL is toch geen hartstikke rechtse omroep?
pi_221737402
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 10:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
WNL is toch geen hartstikke rechtse omroep?
Zo rechts als de Telegraaf. Doet verder niks af aan mijn punt.
  dinsdag 8 september 2026 @ 22:34:23 #180
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221755451
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:29 schreef quo_ het volgende:

[..]
En nog steeds:

Het verbieden van partijen en media die een mening hebben c.q. boodschap brengen die je niet aanstaat is doorgaans voorbehouden aan dicatators en hoogst onfrisse regimes.

Daar moet je als politieke partij je vingers niet aan willen branden.
Eens!!!
Krekker is de bom!
  dinsdag 8 september 2026 @ 22:36:31 #181
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221755468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 19:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het is de minister die besluit een vergunning te verlenen of in te trekken.
De kamerleden moeten natuurlijk een mening hierover uiten... dus men moet zich willen branden aan deze kwestie.
De belastingbetaler heeft geen zin die haatzaaiende club te betalen
Bullshit. De belastingbetaler bepaalt niet op die manier wat er wordt uitgezonden.

Dat zou wat zijn: content van publieke zender x spreekt me niet aan, verbieden!

Heel gevaarlijk een dergelijke denkwijze.
Krekker is de bom!
pi_221755771
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 22:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Bullshit. De belastingbetaler bepaalt niet op die manier wat er wordt uitgezonden.

Dat zou wat zijn: content van publieke zender x spreekt me niet aan, verbieden!

Heel gevaarlijk een dergelijke denkwijze.
Nou nou.. ik heb geen gevaarlijke denkwijzes en dus is mijn posting niks gevaarlijks. Wel feitenbenoemend
Feit is : de minister verleent wel of niet een vergunning. Is dat een gevaarlijke denkwijze ?
Feit 2: Een minister moet altijd rekening houden met de andere ministers, met de Kamer
Feit 3: Een meerderheid van de belastingbetalers heeft geen zin in ON-pulp in het bestel
Feit 4: Kabinet en Kamer vinden dat ON zich niet houdt aan de regels van de omroepwet en wat betamelijk is.
  woensdag 9 september 2026 @ 11:10:04 #183
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221757108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 00:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nou nou.. ik heb geen gevaarlijke denkwijzes en dus is mijn posting niks gevaarlijks. Wel feitenbenoemend
quote:
Feit is : de minister verleent wel of niet een vergunning. Is dat een gevaarlijke denkwijze ?
Dat hangt af van de gronden op basis waarvan een minister vergunningen verleent.

Als we als maatschappij zouden zeggen: de minister verleent vergunningen op basis van of hij/zijn het wel/niet eens is met de content, dan zou dit inderdaad een gevaarlijke manier van handelen zijn.

Gelukkig verleent de minister geen vergunningen op basis van het wel/niet eens zijn met de content aangezien de mediawet zaken kent als redactionele onafhankelijkheid. Daarnaast is er ook nog eens een verbod op overheidscensuur.

Men toetst op zaken als:

​- Ledenaantal
​- Pluriformiteit
- ​Publieke taak (genoeg variatie content)
​- Rechtsvorm en organisatie: (vereniging zonder winstoogmerk zijn met correcte bestuursstructuur)

quote:
Feit 2: Een minister moet altijd rekening houden met de andere ministers, met de Kamer
Dat een minister verantwoording aflegt aan de Kamer betekent niet dat hij/zij op basis van politieke meningrn Kamer vergunningen moet intrekken. Hoe kom je daar nu weer bij?

quote:
Feit 3: Een meerderheid van de belastingbetalers heeft geen zin in ON-pulp in het bestel
Als de omroep zou worden opgeschort conform mediawet (breken allerlei andere regels), dan had men dit toentertijd al moeten doen. Men heeft nu echter gewoon toegegeven dat doorslaggevende reden, de content is. En dat mag een minster helemaal niet.

quote:
Feit 4: Kabinet en Kamer vinden dat ON zich niet houdt aan de regels van de omroepwet en wat betamelijk is.
Het kabinet en de Kamer gaan niet over de inhoudelijke "betamelijkheid" van uitzendingen.

Besef je wel wat je zegt? Als je dit zou willen betekent dit dus bij een rechtse regering dat opeens allerlei linkse zenders zonder problemen kunnen worden opgeheven omdat men het niet eens is met de inhoud en met bijv te positief praat over allochtonen.
Krekker is de bom!
pi_221757205
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:10 schreef KreKkeR het volgende:
Dat een minister verantwoording aflegt aan de Kamer betekent niet dat hij/zij op basis van politieke meningrn Kamer vergunningen moet intrekken. Hoe kom je daar nu weer bij?
Dat beweer ik ook niet.
Het is een realiteit dat elk besluit van het kabinet besproken en bekritiseerd kan worden in de Kamers en publieke opinie. Al dan niet dat het kabinet de besluiten daarom aanpast.

quote:
Men heeft nu echter gewoon toegegeven dat doorslaggevende reden, de content is. En dat mag een minster helemaal niet.
Dat heeft de minister ook niet toegegeven.

quote:
Besef je wel wat je zegt?
Ja, besef ik . Ik zei niet dat de minister op politieke inhoud moet oordelen, en dat heeft ze ook niet gedaan, zegt ze. Ik vind wel dat haatzaaien, lasterpraatjes, rommelen met feiten niet mogen bij de publieke omroepen. Niet volgens wetten of interne gedragsregels. Vele mensen noemen dat "politieke inhoud" wat niet geblokkeerd mag worden...Onzin

wbt die pro-hitleropmerking van Niemöller. Het is onfatsoenlijk zo verborgen de jodentirade van Hitler goed te praten. Dat is verkapt haatzaaien. Het was ook een tirade tegen Joden, maar Niemöller schuift dat opzij en zegt dat Hitler gelijk had met zijn bewering dat 'de elites' geen binding met het volk heeft .Dat is rommelen met de feiten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bluesdude op 09-09-2026 11:28:40 ]
pi_221757311
quote:
zegt dat Hitler gelijk had met zijn bewering dat 'de elites' geen binding met het volk heeft .Dat is rommelen met de feiten.
Want dat is niet waar? Hoe was WW1 in het belang van het Duitse volk.
pi_221757605
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:40 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Want dat is niet waar? Hoe was WW1 in het belang van het Duitse volk.
Idd... het was niet waar... dat de heersende elites geen binding hadden met het volk. wbt Joden was het ook niet waar.
Duitsland had een actieve rol in WO I. Men viel Luxemburg, België, Frankrijk aan.
Dit olv de Duitse Keizer die zeker wel geworteld was in het Duitse volk
pi_221757701
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Er werd niks bijzonders gezegd. Bovendien had Hitler op meerdere punten gewoon gelijk.

Liever zie ik de NPO, NOS, AVROTROS en de rest van die linkse staatsomroep verdwijnen dan dat er weer eens wordt gedaan alsof een citaat van Hitler automatisch heiligschennis is.
De tering. Zijn we nu op het niveau gekomen dat zelfs Hitler nog wordt goedgepraat _O- :W ?
  woensdag 9 september 2026 @ 12:32:12 #188
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221757722
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat beweer ik ook niet.
Het is een realiteit dat elk besluit van het kabinet besproken en bekritiseerd kan worden in de Kamers en publieke opinie. Al dan niet dat het kabinet de besluiten daarom aanpast.
Maar dit is helemaal niet iets wat het kabinet kan besluiten.

quote:
[..]
Dat heeft de minister ook niet toegegeven.
Het Commissariaat voor de Media heeft in een formeel advies aan de minister Hitler-fragment expliciet bestempeld als het "kantelpunt" en de "directe aanleiding" om de voorlopige erkenning van Ongehoord Nederland in te trekken.

En de minister baseert haar actie dus op dit advies van het Commisariaat voor de Media.

https://www.kort.news/art(...)d-nederland?hl=nl-NL

quote:
[..]
Ja, besef ik . Ik zei niet dat de minister op politieke inhoud moet oordelen, en dat heeft ze ook niet gedaan, zegt ze.
Het oordeel is wel degelijk gebaseerd op inhoud. Zie bovenstaande. Ik weet niet waarom jij spreekt over politieke inhoud, het gaat om inhoud in het algemeen.

quote:
Ik vind wel dat haatzaaien, lasterpraatjes, rommelen met feiten niet mogen bij de publieke omroepen. Niet volgens wetten of interne gedragsregels. Vele mensen noemen dat "politieke inhoud" wat niet geblokkeerd mag worden...Onzin

wbt die pro-hitleropmerking van Niemöller. Het is onfatsoenlijk zo verborgen de jodentirade van Hitler goed te praten. Dat is verkapt haatzaaien. Het was ook een tirade tegen Joden, maar Niemöller schuift dat opzij en zegt dat Hitler gelijk had met zijn bewering dat 'de elites' geen binding met het volk heeft .Dat is rommelen met de feiten.
Oke. Graag niet klagen wanneer jouw favoriete omroepen van de buis worden gehaald door een regering met andere standpunten dan de jouwe.

Er zijn zoveel zaken die door tegenstanders onfatsoenlijk, rommelen met feitjes, haatzaaien, etc. genoemd kunnen worden.

Opvallend dat jij dit alleen lijkt te zien wanneer het in jouw straatje past.
Krekker is de bom!
  woensdag 9 september 2026 @ 12:41:08 #189
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221757802
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Er werd niks bijzonders gezegd. Bovendien had Hitler op meerdere punten gewoon gelijk.

Liever zie ik de NPO, NOS, AVROTROS en de rest van die linkse staatsomroep verdwijnen dan dat er weer eens wordt gedaan alsof een citaat van Hitler automatisch heiligschennis is.
Ja joh, laten we alleen zenders toelaten die jouw exacte mening vertegenwoordigen!

En zeggen ze een keer wat anders: van de buis af!
Krekker is de bom!
pi_221757900
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Idd... het was niet waar... dat de heersende elites geen binding hadden met het volk. wbt Joden was het ook niet waar.
Duitsland had een actieve rol in WO I. Men viel Luxemburg, België, Frankrijk aan.
Dit olv de Duitse Keizer die zeker wel geworteld was in het Duitse volk
Was? Toen de Noormannen het vanaf 1066 voor het zeggen hadden in Engeland, dacht je dat zij binding hadden met het volk? Waar denk je dat Robin Hood vandaan komt.
pi_221757996
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:54 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Was? Toen de Noormannen het vanaf 1066 voor het zeggen hadden in Engeland, dacht je dat zij binding hadden met het volk? Waar denk je dat Robin Hood vandaan komt.
Je dwaalt af. Het ging over de joden of elites van 1933 en/of de elites van 2026 in Europa

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 09-09-2026 13:15:25 ]
pi_221758314
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je dwaalt af. Het ging over de joden of elites van 1933 en/of de elites van 2026 in Europa
Wat betreft de elites van nu, nee die hebben niet het beste met ons voor. Verdenk de top van PRO ervan een WC rol in de 3 kleur op het toilet te hebben hangen.
pi_221758324
Was het handig van ON? Nee. Was het nodig van ON? Nee. Maar verbeiden slaat natuurlijk nergens op. Al sinds, pak hem beet, 1970 worden er door alles en iedereen vergelijkingen met Hitler gemaakt. Een woke hoogleraar als Leo Lucassen bijvoorbeeld zit alleen maar met WW2 te vergelijken.
pi_221758332
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
De tering. Zijn we nu op het niveau gekomen dat zelfs Hitler nog wordt goedgepraat _O- :W ?
Dat is het gevolg van het telkens verder normaliseren van extreme standpunten.
pi_221758355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:56 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Wat betreft de elites van nu, nee die hebben niet het beste met ons voor. Verdenk de top van PRO ervan een WC rol in de 3 kleur op het toilet te hebben hangen.
Onzinverdenking, En niemand heeft last van een 3 kleurige wc-rol bij een PRO-bobo.
PRO zit niet in de regering. Je bedoelt dus dat VVD, CDA, D66 de Nederlanders verneuken.
of je vindt dat niet zo erg en vind PRO bashen leuker.
pi_221758363
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Sommigen zijn soms op dat niveau, idd. Zoals Joost Niemöller en Raisa Blommenstein.
pi_221758442
Ongehoord stond al jaren onder een vergrootglas van extreemlinks dan kun je natuurlijk niets meer goed doen.
pi_221758577
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221758598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 14:24 schreef Memeowitz het volgende:
Ongehoord stond al jaren onder een vergrootglas van extreemlinks dan kun je natuurlijk niets meer goed doen.
Je doet een onzinbeschuldiging. Extreemlinks.... hoeveel mensen zijn dat ? 1 % van de bevolking ?
Die kunnen nooit de mening van die andere 99% bepalen. Als een meerderheid van de Nederlanders kritiek heeft op de haatzaaiers van ON dan komt dat vanuit eigen oordelen.
pi_221758615
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 14:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je doet een onzinbeschuldiging. Extreemlinks.... hoeveel mensen zijn dat ? 1 % van de bevolking ?
Die kunnen nooit de mening van die andere 99% bepalen. Als een meerderheid van de Nederlanders kritiek heeft op de haatzaaiers van ON dan komt dat vanuit eigen oordelen.
Heel nederland en daarbuiten is bang voor Extreemlinks. Ze wil niet gecanceled worden door Extreemlinks voor wrongthink. Extreemlinks bepaalt wat mensen mogen zeggen en denken anders verliezen ze hun baan en erger. Ga niet de realiteit lopen omdraaien hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')