Jeps, best lekkere pizza's; shoarma, vegetarisch en iets met veel vlees. Zoon had met gevulde kaaskorst. Dat leek mij heel lekker, maar mwah...viel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Domino's stelt mij nooit teleurHoop dat het heeft gesmaakt, leuk zo delen, meer te proeven.
Ja zelf gemaakt behalve de salsa, was echt heel lekker!
[..]
Nou, idd! Klinkt goed zegquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, best lekkere pizza's; shoarma, vegetarisch en iets met veel vlees. Zoon had met gevulde kaaskorst. Dat leek mij heel lekker, maar mwah...viel een beetje tegen.
Wel duur vind ik.
Jij ook lekker gesmuld, heerlijk zo'n tortilla beleggen/vullen, en guacamole
Prei is echt ondergewaardeerd, zo'n lekkere smaakvolle groente datquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Prei, rijst, veganuggets en enorme ogen, beetje teveel gekookt. Alleen de prei moest op
[ afbeelding ]
Eens! Één van mijn favorietenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, idd! Klinkt goed zeg
[..]
Prei is echt ondergewaardeerd, zo'n lekkere smaakvolle groente dat
Meat loversquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, best lekkere pizza's; shoarma, vegetarisch en iets met veel vlees. Zoon had met gevulde kaaskorst. Dat leek mij heel lekker, maar mwah...viel een beetje tegen.
Wel duur vind ik.
Jij ook lekker gesmuld, heerlijk zo'n tortilla beleggen/vullen, en guacamole
Bbq mixed grill, was het. Heb het even gevraagdquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Meat lovers![]()
Lekker zeg! Die met kaaskorst vind ik heerlijk maar als het niet meer loeiheet is is het een zware weëige tegenvallende hap.
Ik ben gek op goede guacamole. Zou t elke dag wel willen.
Dit klinkt als “op vakantie”.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
In Hotel Rheingarten , Restaurant La Mar, een grote gegrillde wolfsbaars en als toetje een pavlova, daarbij een grauburgunder uit Baden. Uitzicht op de monding van de ruhr in de rijn
Tja, dat klinkt dan weer minder. Met goed eten, dat dan weer wel…quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
vriendin bezoeken die in duisburg in ReHa ligt
Het doet haar erg goed, ze was heel blij dat we haar bezochten en mee uit eten namenquote:Op zondag 30 augustus 2026 20:16 schreef Smallish het volgende:
[..]
Tja, dat klinkt dan weer minder. Met goed eten, dat dan weer wel…
Laatste off-topic hoor, fijn, zij was erbij, én samen met jullie. Mooi toch!quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het doet haar erg goed, ze was heel blij dat we haar bezochten en mee uit eten namen
Lekker, veel plezier!quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:53 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond uit eten bij La Cubanita
quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekookte nieuwe oogst aardappels, appelcompote en gebraden kogelbiefstukjes.
Mexicaans, gok ik?quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:53 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond uit eten bij La Cubanita
Hč, vervelend. Ik had nog een restant kippensoep, maar ja daar heb jij nu niks aanquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zwaar verkouden, geen puf en zin om te koken dus Döner
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |