Niks mis met een lekkere tostiquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tosti
Kon het even niet opbrengen
3 magnums?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:32 schreef Prego het volgende:
Aardappelpuree, gehaktballen (beide zelfgemaakt), jus en peultjes.
Toe een magnum met witte chocolade (of 3 waarschijnlijk![]()
)
je bent wel een ongelooflijke carnivoor he, ik keur het niet verder af, maja in de moderne tijd proberen ze er wat meer groentjes in te verwerken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb Donderdag Spareribs in de marinade gelegd, met azijn, citroensap, ketjap, veel knoflook en gember, gerookt paprikapoeder, Sriracha, Nadan Masala, MSG, zout en coca cola. Deze gaan vanavond de oven, daarbij brood, olijfolie, en een salade.
Voor de lunch lekker Duits brood, met vleeswaren.
Ik durf te wedden dat wij duidelijk meer groenten eten dan de doorsnee Nederlander, schat ongeveer dubbel zoveel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent wel een ongelooflijke carnivoor he, ik keur het niet verder af, maja in de moderne tijd proberen ze er wat meer groentjes in te verwerken.
daar zet ik mijn geld ook wel op in, maar dat dat jij nog zo vast houdt aan die oudduitse zware gerechten verrast mequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat wij duidelijk meer groenten eten dan de doorsnee Nederlander, schat ongeveer dubbel zoveel.
Heerlijk, zulk eten, op zijn tijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar zet ik mijn geld ook wel op in, maar dat dat jij nog zo vast houdt aan die oudduitse zware gerechten verrast me
Duits?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar zet ik mijn geld ook wel op in, maar dat dat jij nog zo vast houdt aan die oudduitse zware gerechten verrast me
Je bent inderdaad een god in de klassieke keuken, maar ook enigszins ouderwetsquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Duits?
Eerder vooral klassiek Frans, Met Spaans en Italiaans en Hollandse pot. Maak niet zo vaak Duitse gerechten. Ja, AGV, heerlijk.
. Geen prefab, geen pakjes. 👨🍳👨🍳👨🍳quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een god in de klassieke keuken, maar ook enigszins ouderwets
Ik hou niet zo van dat verdienmodel. Hebben die tenten waar jullie bestellen geen eigen bezorgdienst en website?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:41 schreef golfer het volgende:
Wij hebben via Über eats voor vanavond en nog een keer een zelf samengestelde poke bowl besteld.
Ik krijg via Über omdat ik een Über-one abonnement heb veel meer korting en geen bezorgkosten dan wanneer ik bij dat restaurant rechtstreeks bestel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:53 schreef Molo het volgende:
Ik hou niet zo van dat verdienmodel. Hebben die tenten waar jullie bestellen geen eigen bezorgdienst en website?
Hier krijg je altijd gratis extra's als je direct bij hun bestelt
Dom ondernemerschap van die restaurants dan met die marges van Uberquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg via Über omdat ik een Über-one abonnement heb veel meer korting en geen bezorgkosten dan wanneer ik bij dat restaurant rechtstreeks bestel.
Ik bestel principieel nooit bij bezorgdiensten. Net zoals ik het vermijd bij ketens te eten. Ik ga liever naar een bv een Dönerzaak, Vietnamees, Griek of Thai, waar de eigenaar en zijn familie werken en haal of eet daar dan dat ik naar een (burger)keten ga, de beren,zusje of andere prefabwarmmakers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg via Über omdat ik een Über-one abonnement heb veel meer korting en geen bezorgkosten dan wanneer ik bij dat restaurant rechtstreeks bestel.
Hmmm, dat klinkt zaligquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond fajitas. Hete pan met goed gekruide kip, garnalen, paprika's, uien en champignons.
Warme mini tortilla's, verse guacamole en salsa erbij.
Toe meloen, mango en bol Gruvi pistache.
Heel veel zin in!
Zelf gemaakte Tortilla’s?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond fajitas. Hete pan met goed gekruide kip, garnalen, paprika's, uien en champignons.
Warme mini tortilla's, verse guacamole en salsa erbij.
Toe meloen, mango en bol Gruvi pistache.
Heel veel zin in!
Domino's stelt mij nooit teleurquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt zalig![]()
Ga je het zelf kokkerellen?
Hier straks, min of meer op verzoek van zoon; pizza's van Domino's. Die kunnen wij in ons afgelegen durp nu ook laten bezorgen![]()
3 Verschillende besteld zodat we kunnen mixen
Komt mij goed uit, vandaag ons houthok gevuld met 4 kuub hardhout dus beetje moe nu
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zelf gemaakte Tortilla’s?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |