Tof!! Werk of vakantie?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:41 schreef Molo het volgende:
Hier hotdogs gegeten, een kardemombroodje en nu lekkere bak thee. Zo slapen en morgen weer Zweeds feesten![]()
![]()
Waar zitten die?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:33 schreef Karzai het volgende:
Kleine worsten, grote worsten, haal ze bij de worstfabriek
[ afbeelding ]
Vandaag in de lunchbox, bakje watermeloen, paar worteltjes, en 4 boterhammen met achterham.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gehaktballen (mijn eigen variant op die van de Librije), gebakken nieuwe oogst aardappels en daarbij een krulsla-melange met een frisse vinaigrette.
Vakantie, paar dagen alleen met mijn guppie van tien samenquote:
Klopt, sorry! Zouden ze hier ook moeten verkopen. En snoepjes met wilde bosaardbei ook!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker niet hier maar Scandinavië
Wat fijn, met je dochter op pad! Geniet samen met je guppiequote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Vakantie, paar dagen alleen met mijn guppie van tien samen
[..]
Klopt, sorry! Zouden ze hier ook moeten verkopen. En snoepjes met wilde bosaardbei ook!
Plus bruisend water met peer en allerlei soorten smaken. Zo lekker
Nu net Zweeds platbrood gevuld met gegrilde worst, garnalensalade, groenvoer en aardappelpuree op. Ook zo lekker
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:16 schreef 100Spokes het volgende:
Mijn zusje kwam eten bij me vandaag dus haar favoriet gemaakt griekse moussaka.
Moeilijk om op te scheppen en een presenteerbaar bordje te maken voor de foto![]()
En we hebben alle 2 nog een restje voor morgen
Heel gezelligquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:06 schreef Kanaroe het volgende:
Straks traditiegetrouw de jaarlijkse bbq, met de inmiddels al 20 jaar geleden opgeheven voetbalclub van mijn man![]()
Hoop ouwe knarren, altijd erg gezellig en erg goed eten!
Hopelijk zit het weer een beetje mee straks rond zessen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:33 schreef golfer het volgende:
Straks: een restant mac and cheese die wij nog in de vriezer hadden. Daarbij een frisse komkommersalade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |