Nou, het gaat om mij persoonlijk in dit geval.quote:Op zondag 6 september 2026 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
tegelijk. noem jij iets op wat wel goed bracht voor Europa sinds trump?
kan zelf weinig bedenken nl....
kan hoop wel bedenken wat negatief is? maar oke jij hebt andere mening?
zeg het maar?
Ja, dat is lastig voor je.quote:Op zondag 6 september 2026 14:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zou ik in discussie gaan met iemand die niet eens durft uit te komen waarvoor hij staat 😹
Het komt niet veel verder dan beetje naar een reflecting pool wijzen. Als dat het beste is wat de Democraten hebben tegen Trump..
echt? naja dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 19:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, het gaat om mij persoonlijk in dit geval.
Ik kan niets vinden waarbij dit presidentschap een negatief gevolg voor mij persoonlijk heeft.
Maar niets daarvan heeft invloed op mij persoonlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
echt? naja dat kan natuurlijk.
oké wat ik negatief vind. alles ineens duurder
-oorlog Oekraïne. zou ie oplossen in een week
-Iran naar het stenen tijd perk in dag en hebben we geen last meer van
-0venuzuela president illegaal uit zijn land weg gehaald? mag ook niet.
-Canada moet van USA zijn.
-Ijsland ook als het mee zit.
Echt kan nog een lijst opnoemen. van alles wat ik dacht dat ie onwijs fout doet.
want dit niet alles en ook niet alles allen aan hem. want als ik vorige administratie ga kijken van Usa..... owh boy
maar ok? verder is ie nu wel oke? dacht t niet en prijs echt de dag dat we andere USA president krijgen....
nee dat begreep ik wel?quote:Op zondag 6 september 2026 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar niets daarvan heeft invloed op mij persoonlijk.
Vent je hebt bijna een hele pagina volgespamd met alleen posts van jouquote:Op zondag 6 september 2026 20:00 schreef kree het volgende:
oke genoeg nu, want zit me zo op te naaien. en ga ik weer dingen zeggen en etc blablaba die ik niet wil.
ja daarom. naja. wat ik ervan denk, voor de rest mag het aan ieder zijn om anders over te denken.quote:Op zondag 6 september 2026 20:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vent je hebt bijna een hele pagina volgespamd met alleen posts van jou
Als ik hem was, zou ik de riolering van de balzaal erop laten aansluiten.quote:Op zondag 6 september 2026 10:20 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Dit is wel illustratief voor Trump zijn hele presidentschap.
Hij gooit gewoon een hengel uit he, dit zal de gemoederen wel weer even bezig houden.quote:
quote:
Hij gooit geen hengel uit, maar laat een hersenscheet.quote:Op zondag 6 september 2026 21:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij gooit gewoon een hengel uit he, dit zal de gemoederen wel weer even bezig houden.
De gevolgen van de sluiting van de straat van hormuz op de benzineprijs en de tarieven hebben wel hun weerslag op de internationale handel. Daar zit niet direct een trump stempel op voor jou, maar heeft toch wel invloed op de internationale economie en dus ook op jou.quote:Op zondag 6 september 2026 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar niets daarvan heeft invloed op mij persoonlijk.
In de praktijk zie ik dat niet terug in prijsstijgingen.quote:Op zondag 6 september 2026 22:49 schreef aquawoman het volgende:
[..]
De gevolgen van de sluiting van de straat van hormuz op de benzineprijs en de tarieven hebben wel hun weerslag op de internationale handel. Daar zit niet direct een trump stempel op voor jou, maar heeft toch wel invloed op de internationale economie en dus ook op jou.
Uiteraard.quote:Op maandag 7 september 2026 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
He, mag Bernie ook nog tweeten van Hillary en Obama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |