Vent je hebt bijna een hele pagina volgespamd met alleen posts van jouquote:Op zondag 6 september 2026 20:00 schreef kree het volgende:
oke genoeg nu, want zit me zo op te naaien. en ga ik weer dingen zeggen en etc blablaba die ik niet wil.
ja daarom. naja. wat ik ervan denk, voor de rest mag het aan ieder zijn om anders over te denken.quote:Op zondag 6 september 2026 20:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vent je hebt bijna een hele pagina volgespamd met alleen posts van jou
Als ik hem was, zou ik de riolering van de balzaal erop laten aansluiten.quote:Op zondag 6 september 2026 10:20 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Dit is wel illustratief voor Trump zijn hele presidentschap.
Hij gooit gewoon een hengel uit he, dit zal de gemoederen wel weer even bezig houden.quote:
quote:
Hij gooit geen hengel uit, maar laat een hersenscheet.quote:Op zondag 6 september 2026 21:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij gooit gewoon een hengel uit he, dit zal de gemoederen wel weer even bezig houden.
De gevolgen van de sluiting van de straat van hormuz op de benzineprijs en de tarieven hebben wel hun weerslag op de internationale handel. Daar zit niet direct een trump stempel op voor jou, maar heeft toch wel invloed op de internationale economie en dus ook op jou.quote:Op zondag 6 september 2026 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar niets daarvan heeft invloed op mij persoonlijk.
In de praktijk zie ik dat niet terug in prijsstijgingen.quote:Op zondag 6 september 2026 22:49 schreef aquawoman het volgende:
[..]
De gevolgen van de sluiting van de straat van hormuz op de benzineprijs en de tarieven hebben wel hun weerslag op de internationale handel. Daar zit niet direct een trump stempel op voor jou, maar heeft toch wel invloed op de internationale economie en dus ook op jou.
Uiteraard.quote:Op maandag 7 september 2026 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
He, mag Bernie ook nog tweeten van Hillary en Obama?
Yup, anders was Trump als president nooit mogelijk geweest.quote:Op maandag 7 september 2026 11:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Wat een bananen republiek is het ook
Zelfs Russische bots weet Wantie te vinden ondertussen op het goddelijke platform waar niets verbannen wordt.quote:
Ja, zelfs de Russen lachen Trump en de VS vierkant uit.quote:Op maandag 7 september 2026 21:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zelfs Russische bots weet Wantie te vinden ondertussen op het goddelijke platform waar niets verbannen wordt.
Het land brokkelt net zo hard als je claimde "X" zou doen na de overname van Musk, stronger and better than ever.quote:Op maandag 7 september 2026 21:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zelfs de Russen lachen Trump en de VS vierkant uit.
Het land brokkelt steeds verder af.
Ik heb nooit geclaimd dat X afbrokkelt.quote:Op maandag 7 september 2026 21:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het land brokkelt net zo hard als je claimde "X" zou doen na de overname van Musk, stronger and better than ever.
De hele wereld lacht Trump uit, maar het ligt aan de Democratenquote:Op maandag 7 september 2026 21:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Vooral bezig houden met wat voor ondergoed Trump draagt, de trein gaat door.
Terwijl Obama dezelfde grap voor de 100ste keer herhaalt over Trump kan hij zich beter zorgen maken over een daadwerkelijke agenda bij de DNC. Trump is geen President meer in 2029 dus al die aanvallen die we al de afgelopen 10 jaar hebben gezien, hadden toen geen impact en nu ook niet.
Het zegt genoeg over de democraten hoe diep ze zijn gezonken.
Dat je nog ingaat op die troll, gooi heb in je blocklist.quote:Op maandag 7 september 2026 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
De hele wereld lacht Trump uit, maar het ligt aan de Democraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |