In jouw fantasie wereld wel..quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
Die illegalen/asielzoekers krijgen hier toch gewoon inburgering en kunnen stemmen na naturalisatie, dat ze daarna niet werken en uitkering trekken, sociale huurwoning krijgen en blijven stemmen op partijen die uitkeringen in stand houden.
Gezien de immigratie achtergrond van Aleksej Pazjitnov is het natuurlijk compleet debiel om Tetris te misbruikenquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:44 schreef Gretzl het volgende:
Bizar die games [ afbeelding ]
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)egenhouden-migranten
Trump heeft goed naar Poetin gekeken met Oekraïne en denkt dat beter te kunnen doen met Canada.quote:Op zondag 6 september 2026 11:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
Veel Amerikanen zijn al nep nieuws via youtube dumpen.
Hoe Canada hun mensen onder drukken en dat cananda economische gaat instorten.
En dat ze blij mogen zijn dat Amerika hun wilt hebben .
Knetter gek zijn ze in Amerika
Dat ik me ga afvragen wat in die corona injectie zaten die daar werden gebruikt.
Ja joh? Heb je zelf op feesboek gelezen he?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
Die illegalen/asielzoekers krijgen hier toch gewoon inburgering en kunnen stemmen na naturalisatie, dat ze daarna niet werken en uitkering trekken, sociale huurwoning krijgen en blijven stemmen op partijen die uitkeringen in stand houden.
WOW!!!! handen van een bejaarde man!quote:
Nee abi, heb ik van je zelf hatende antifa vriendjes gehoord, die ongure krakers types die niets bereikt hebben in deze libie en daarom sjw rol gaat spelen in de hoop dat je toch nog beetje geaccepteerd wordt. Beetje zelfde als transgender worden, je moet toch wat om op te vallen.quote:Op zondag 6 september 2026 11:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ja joh? Heb je zelf op feesboek gelezen he?
moet je eens in de Filipijnen of Thailand komen, daar is 30% van de bevolking een vrouwelijke man Pre OP of after OPquote:Op zondag 6 september 2026 11:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee abi, heb ik van je zelf hatende antifa vriendjes gehoord, die ongure krakers types die niets bereikt hebben in deze libie en daarom sjw rol gaat spelen in de hoop dat je toch nog beetje geaccepteerd wordt.
Beetje zelfde als transgender worden, je moet toch wat om op te vallen.
zware bloedverdunners i.c.m. een hartaandoeningquote:
Ik dacht al eventjes dat je de reflecting pool vergeten was, normaal postte je er bijna dagelijks over, maar nu was het al een weekje of twee niets.quote:Op zondag 6 september 2026 10:20 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Dit is wel illustratief voor Trump zijn hele presidentschap.
Jaaa, het is nog steeds niet gefixt hè.quote:Op zondag 6 september 2026 12:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik dacht al eventjes dat je de reflecting pool vergeten was, normaal postte je er bijna dagelijks over, maar nu was het al een weekje of twee niets.
Geen idee, ik ben geen democraat. Het kan me mijn reet roesten wat daar gebeurt. Trump is president en dit is het Trump topic.quote:Ik vroeg mij al af of het draaiboek 'anti depression for Democrats, how to survive another Trump term without cracking, with venting online" niet meer wekelijks geüpdate werd op Kindle.
Nee je bent geen democraat 😹 je weet zelf niet eens wat je bent vermoedelijk, je identiteit is een persiflage van wat je denkt dat politiek correct is. Het is zelfs nog triester als je anti Trump bent en zelf geen enkele goede DNC kandidaat of andere mogelijkheid president benoemen. Een zwaktebod.quote:Op zondag 6 september 2026 12:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jaaa, het is nog steeds niet gefixt hè.
Net als al die andere projectjes die Trump wel even zou doen.
De reflecting pool illustreert dat feilloos.
[..]
Geen idee, ik ben geen democraat. Het kan me mijn reet roesten wat daar gebeurt. Trump is president en dit is het Trump topic.
Dus leuk geprobeerd.
Klopt, ik ben Nederlander en woon in Nederland.quote:
Ja, dan heb je geen andere keuze dan mij persoonlijk aan te vallen.quote:😹 je weet zelf niet eens wat je bent vermoedelijk, je identiteit is een persiflage van wat je denkt dat politiek correct is. Het is zelfs nog triester als je anti Trump bent en zelf geen enkele goede DNC kandidaat of andere mogelijkheid president benoemen. Een zwaktebod.
Feitelijk ben je gewoon een negative Andy die alleen maar problemen constateert maar niet met een oplossing. In bedrijfsleven ben je ook vast niet ver gekomen.
Je bent gewoon een troll zonder mening dus of ruggengraat.quote:Op zondag 6 september 2026 13:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben Nederlander en woon in Nederland.
Wat qua politiek in de VS gebeurt raakt mij niet en heb ik ook geen invloed op.
Ik volg het voor de bier en popcorn. Zoals je wel weet.
[..]
Ja, dan heb je geen andere keuze dan mij persoonlijk aan te vallen.
En dat vanwege een twitterpost over de reflecting pool.
Het is ook wel lachen dat je van mij eist dat ik met een betere kandidaat kom.
En waarom een democratische kandidaat?
Hebben de Republikeinen niet een betere kandidaat?
Grap is dat jij continu loopt te stuiteren vanwege mijn mening over Trump.quote:Op zondag 6 september 2026 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je bent gewoon een troll zonder mening dus of ruggengraat.
Ja, de kont van Poetin kussende, die Iran heeft geholpen bij het aanvallen van Amerikaanse doelen in het Midden Oosten.quote:Trump is het beste dat Amerika is overkomen. Er zijn weinig betere kandidaten. Misschien Stephan Miller of Asmongold.
Of Baron Trump over paar jaar
Ivanka met haar machtige man, die paar dagen geleden bij Putin was
Dat is schattig naïefquote:Op zondag 6 september 2026 13:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben Nederlander en woon in Nederland.
Wat qua politiek in de VS gebeurt raakt mij niet
beetje wel idd... tuurlijk raakt t je? met alles eigenlijk.quote:
Waarom zou ik in discussie gaan met iemand die niet eens durft uit te komen waarvoor hij staat 😹quote:Op zondag 6 september 2026 14:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grap is dat jij continu loopt te stuiteren vanwege mijn mening over Trump.
[..]
Ja, de kont van Poetin kussende, die Iran heeft geholpen bij het aanvallen van Amerikaanse doelen in het Midden Oosten.
De VS heeft er nog nooit zo beroerd voor gestaan.
Inderdaad, zeker als je kijkt hoe emotioneel beladen zijn posts vaak zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |