Met huismerk AH werkt dat wel. Er staat ook gewoon een statiegeldlogo op de fles. Ik heb er vorige week nog ingeleverd in NL.quote:
Ik kom regelmatig bij de AH in België en op de flessen en blikjes van het huismerk staat een statiegeldlogo. Bij A-merken zie ik het eigenlijk zelden tot nooit. Kijk, deze heb ik in België gekocht:quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is geniaal, dus je kunt statiegeldflessen uit België hier inleveren in de automaat en geld ontvangen?
Werkt dat alleen met die huismerklessen, ook met de grote? Of gewoon met alles incl blikjes
Nou, de pakkans is niet groot, omdat het inleverproces geautomatiseerd is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:14 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar blijkbaar niet voldoende verlies dat men er iets mee gaat doen.
Dat ze dat statiegeld nog steeds niet op Europees niveau geregeld hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Met huismerk AH werkt dat wel. Er staat ook gewoon een statiegeldlogo op de fles. Ik heb er vorige week nog ingeleverd in NL.
Ja doeiquote:Op zondag 23 augustus 2026 23:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ze dat statiegeld nog steeds niet op Europees niveau geregeld hebben.
En dan gewoon 1 euro per fles/blik, ongeacht grootte.
Wel gesloten?quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De breektank op zolder. Daar loopt via een vlotterklep het drinkwater in.
Zie filmpjequote:
Dat zou je kunnen doen. Een misdrijf plegen voor een paar centen...quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:52 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Misschien vertel ik nu teveel, maar je kan een stickervel uitprinten met barcodes van NL blikjes flessen en die plakken op buitenlandse blikjes en flessen. Is ook maar een theorie die ik gehoord heb van een oom van een vriend van mijn broer.
Dit is idd een Nederlandse barcode. Start met 87quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de AH in België en op de flessen en blikjes van het huismerk staat een statiegeldlogo. Bij A-merken zie ik het eigenlijk zelden tot nooit. Kijk, deze heb ik in België gekocht:
[ afbeelding ]
Dan lijkt het specifiek met die flessen wel te werken. Waarom ga je naar de AH in België, is dat niet juist duurder (op die flessen water na dan)?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de AH in België en op de flessen en blikjes van het huismerk staat een statiegeldlogo. Bij A-merken zie ik het eigenlijk zelden tot nooit. Kijk, deze heb ik in België gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat TS zegt is ongeveer standaard in Engeland.
De breektank op zolder. Daar loopt via een vlotterklep het drinkwater in.
Bij stroomuitval is er dan nog 200L (ofzoiets) drinkwater.
Frappant, ze zeggen al meteen: "we doen dit al in geen ages meer".quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie filmpje
Vaak liggen die deksels eraf en zitten er insecten in of zelfs dode muizen. Vieze jongens die Engelsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |