Zouden ze al enig idee hebben wie die persoon is en waar die woont? Moet iemand zijn waarschijnlijk die voor Rockstar heeft gewerkt.quote:
Zou toch wat zijn als dat die Leslie Benzos (of zoiets) isquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze al enig idee hebben wie die persoon is en waar die woont? Moet iemand zijn waarschijnlijk die voor Rockstar heeft gewerkt.
Een vorkheftruck die over los zand kan rijden is wel wat onrealistisch hoorquote:
Wait what? Was RDR2 voor de Xbox One???quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet bij Rockstar though.
En zij hebben juist de afgelopen zes jaar hard gewerkt aan deze enige game van hun deze generatie. Dus het zal de mooiste console game worden, ongetwijfeld.
Ja, meme omdat hij in die leak z'n verrekijker pakte om een dame te bekijkenquote:
Ja en ps4quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Wait what? Was RDR2 voor de Xbox One???
Ik ben niet zo thuis in de wereld van Xbox (mijn Series X is mijn eerste Xbox), maar op de PlayStation kwam RDR2 uit op de PS4.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Wait what? Was RDR2 voor de Xbox One???
Tijdmachinesquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:12 schreef vosss het volgende:
De tering. Tijd vliegt. Maar volgens mij had ik al een Series X toen die uitkwam. Of kan dat niet?
https://gofile.io/d/sO6aCFRaquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil ondertussen wel wat beelden zien maar al die twitterlinkjes hier zijn dood. Heeft er iemand een linkje naar wat beelden?
same, bekijk de rockstar trailer nog en dan wacht ik wel tot de game zelf in de bus ligt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
De leaker wil nu dat er 10 mensen naar het Rockstar kantoor gaan verkleed als een Leek
En dan zal hij de intro van Lucia spoilengreat im so out (heb de laatste twee drie ook niet gekeken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |