Bekijk deze YouTube-videoquote:Het verhaal
Jason en Lucia hebben altijd geweten dat de kansen tegen hen gestapeld zijn. Maar wanneer een makkelijke buit misloopt, bevinden ze zich in de donkerste kant van de zonnigste plek van Amerika, midden in een criminele samenzwering die zich uitstrekt over de staat Leonida. Ze zijn gedwongen meer dan ooit op elkaar te vertrouwen als ze er levend uit willen komen.
Het is ook geen andere engine, het is een upgrade van de RAGE engine die ze al sinds GTA IV gebruiken. Dit is een stap bovenop RDR2 qua graphics.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt niets eens op een andere engine dan GTA 6, zelfs als het een oude build is, daarnaast werkt het bouwen van zo een engine niet zo, juist je physics begin je mee, en pas later ga je de details van de physics uitwerken.
Lekker parodie maken van wappies, hippies, wokies, rednecks etc. Straks zullen bepaalde mensen wel weer boos zijn.quote:
Dat is toch een wederkerend thema binnen GTA?quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker parodie maken van wappies, hippies, wokies, rednecks etc. Straks zullen bepaalde mensen wel weer boos zijn.
Tijd voor manhunt 3quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is toch een wederkerend thema binnen GTA?
Manhunt heb ik nooit gespeeld.quote:
Matige games. Heb je niks aan gemistquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Manhunt heb ik nooit gespeeld.
Heb vroegâh Manhunt 1 gekocht, uurtje of twee gespeeld, teruggebracht omdat ik het saai vondquote:Op zondag 23 augustus 2026 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Matige games. Heb je niks aan gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
Soort MK . Je doet eerst alle finishers en daarna tyf je het weg omdat de gameplee verder weinig voorstelt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Manhunt heb ik nooit gespeeld.
Nog 4 dagen wachtenquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de officiële gameplay beelden, want die hebben we tot op heden nog niet gezien (op de leaks na, maar dat is een oudere build).
Normaliter is het niet vertonen van gameplay beelden zo vlak voor de release een red flag.
Dat cutscenes en renderings er fantastisch uit zien is logisch, maar het gaat uiteindelijk om de gameplay.
Dat de game ontzettend tof en ontzettend mooi gaat zijn, daar twijfel ik geen moment over, gezien hoe GTA 5 en RDR2 er uit zien op consoles.
Maar, die consoles zijn intussen alweer bijna 6 jaar oud, dus ik heb het gevoel dat het uiteindelijk niet zo'n hele grote stap voorwaarts zal zijn ivm genoemde games.
5 als je geen Netflix hebtquote:
Dat was fake.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:53 schreef spickel het volgende:
Netflix GTA gaat 3 episodes krijgen, vermoed nog geen gameplay a.s. donderdag. Zal ook wel een tijdje tussen de afleveringen zitten.
Poh wat een belichting. Ziet er goed uit. Met dit soort videos promoot die Cyberleek het spel alleen maarquote:
Niet bij Rockstar though.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter is het niet vertonen van gameplay beelden zo vlak voor de release een red flag.
Maar, die consoles zijn intussen alweer bijna 6 jaar oud, dus ik heb het gevoel dat het uiteindelijk niet zo'n hele grote stap voorwaarts zal zijn ivm genoemde games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |