abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221725634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 16:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Marc-Marie is gewoon onwetend. Op zichzelf klopt het wel dat het meestal binnen 24 uur klaar is, maar er zijn uitzonderingen. En overigens: dat kan een man net zo goed weten als een vrouw.

Maar Soundos is zoals gebruikelijk gewoon enorm irritant. Wat een onzin dat mannen niet moe kunnen zijn. Echt, wat een irritant figuur is dat zeg. Snap ook niet dat die betaald wordt om op TV te verschijnen. Ik denk dat er meer mensen zijn die de TV uitzetten vanwege haar dan er mensen zijn die haar graag zien.
Ik vind HGT de enige leuke talentenshow, maar alleen om Soundos heb ik de neiging gewoon niet meer te kijken. Wat een ongelooflijk irritant wijf is dat. En zogenaamd comedian _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221730123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 16:49 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ik vind HGT de enige leuke talentenshow, maar alleen om Soundos heb ik de neiging gewoon niet meer te kijken. Wat een ongelooflijk irritant wijf is dat. En zogenaamd comedian _O-
Ik kan ook nooit om haar lachen. En dat is niet omdat ze een vrouw is, want ik ken heel veel goede vrouwelijke comédiennes. Maar Soundos ken ik eigenlijk alleen als iemand met een grote waffel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')