quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeveel lappen we om @:Nattekat de race te laten verstoren door te gaan streaken op de grid?
*ril*quote:
Ik stond achter de tribune op dat momentquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
je was net op tv, je wapperde met een vlaggetje. althans, de hele tribune zwaaide met hun vlaggetjes.
Er is ook geen storm.quote:
Ik normaal gesproken ook maar dit is heerlijke tv om je aan te ergerenquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik skip de voorbeschouwing altijd
Nodig, anders snapt het publiek het niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een ontzettend ongemakkelijk gesprek zeg, sentimentele kut vragen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe goed zal Michelle Davina het er straks van af brengen met het volkslied?
Het zou leuk zijn als ze dan begon te zingenquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat lijkt me nogal een rare vraag als je op een circuit staat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze dan begon te zingen
"Waarheen,
Leidt de weg
Die we moeten gaan?"
Ja dat was het punt zeg maar eigenlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een rare vraag als je op een circuit staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |