quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeveel lappen we om @:Nattekat de race te laten verstoren door te gaan streaken op de grid?
*ril*quote:
Ik stond achter de tribune op dat momentquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
je was net op tv, je wapperde met een vlaggetje. althans, de hele tribune zwaaide met hun vlaggetjes.
Er is ook geen storm.quote:
Ik normaal gesproken ook maar dit is heerlijke tv om je aan te ergerenquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik skip de voorbeschouwing altijd
Nodig, anders snapt het publiek het niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een ontzettend ongemakkelijk gesprek zeg, sentimentele kut vragen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe goed zal Michelle Davina het er straks van af brengen met het volkslied?
Het zou leuk zijn als ze dan begon te zingenquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat lijkt me nogal een rare vraag als je op een circuit staat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze dan begon te zingen
"Waarheen,
Leidt de weg
Die we moeten gaan?"
Ja dat was het punt zeg maar eigenlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een rare vraag als je op een circuit staat.
Lekker zonnigquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:34 schreef pmponer het volgende:
Al die beloftes weer...
En weer geen regen
Opzij, opzij, opzij,quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze dan begon te zingen
"Waarheen,
Leidt de weg
Die we moeten gaan?"
Als 'ie zijn Stradivarius verpatst hebben we volgend jaar gewoon weer F1 hier.quote:
Max roept naar iedereen voor hem: Hete koffie, hete koffiequote:Op zondag 23 augustus 2026 13:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Opzij, opzij, opzij,
Opzij, opzij, opzij,
wij hebben ongelooflijke haast.
Die op het draaiorgel ook welquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoho, Andre Rieu zijn uitvoering van Brian tyler's Formule 1 theme klonk best goed. Jammer dat ze dat niet gebruiken.
Ah, fastest pit stop. Ik dacht al, dat kan nooit de prijs van een biertje zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wist ik niet eens joh
Voor een biertje mag je tegenwoordig je bankrekening wel omkerenquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, fastest pit stop. Ik dacht al, dat kan nooit de prijs van een biertje zijn.
Jij had gezegd dat het droog zou blijvenquote:
Start uitgesteld naar 16uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |