Lekker zonnigquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:34 schreef pmponer het volgende:
Al die beloftes weer...
En weer geen regen
Opzij, opzij, opzij,quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze dan begon te zingen
"Waarheen,
Leidt de weg
Die we moeten gaan?"
Als 'ie zijn Stradivarius verpatst hebben we volgend jaar gewoon weer F1 hier.quote:
Max roept naar iedereen voor hem: Hete koffie, hete koffiequote:Op zondag 23 augustus 2026 13:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Opzij, opzij, opzij,
Opzij, opzij, opzij,
wij hebben ongelooflijke haast.
Die op het draaiorgel ook welquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoho, Andre Rieu zijn uitvoering van Brian tyler's Formule 1 theme klonk best goed. Jammer dat ze dat niet gebruiken.
Ah, fastest pit stop. Ik dacht al, dat kan nooit de prijs van een biertje zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wist ik niet eens joh
Voor een biertje mag je tegenwoordig je bankrekening wel omkerenquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, fastest pit stop. Ik dacht al, dat kan nooit de prijs van een biertje zijn.
Jij had gezegd dat het droog zou blijvenquote:
Start uitgesteld naar 16uquote:
Is de baan zeker net droog voor de race begintquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
lijkt helaas wel het laatste van de serieuze neerslag te zijn
quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij heeft koning pils al een paar halve liters achterover geslagen
je moet wat als je weet dat Max vandaag niet gaat winnenquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij heeft koning pils al een paar halve liters achterover geslagen
Ach, uiteindelijk hoort het er ook een beetje bij, F1 is niet alleen een race maar door de sfeer ook een groot feestquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet wat als je weet dat Max vandaag niet gaat winnen
Chiel: "Zeg André, hoe is het om vandaag tweede viool te mogen spelen?"quote:
Dat is bij de voorbeschouwing toch altijd?quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het trouwens voor raar gedoe dat je op F1TV nu ineens alleen Engels en Spaans hebt? Daar heb ik helemaal geen zin in
Maar ook bij de kwalificatie gisteren bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is bij de voorbeschouwing toch altijd?
Kan ze de baan mee droog lopenquote:
Hmm, ja ik let daar niet zo op, ben een paar jaar geleden overgegaan op Engels omdat ik die Nederlandse niet meer kon uitstaanquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ook bij de kwalificatie gisteren bijvoorbeeld.
Jawel hoorquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We mogen zeker niks zeggen over de tietjes van Davina?
Duurt te langquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Madonna vibesquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Beetje een Fifth Element pakjequote:Op zondag 23 augustus 2026 14:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
@Tijn zit zo'n beetje op de hoogte van start/finish, dus niet in dit topic vandaag.quote:
Ze gaan netjes terug naar Leeuwarden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV mist de F-35's.
Dat was een hoop geld voor nul screentime.
Dan krijg ie klappen van de een beveiliger.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:51 schreef Droopie het volgende:
Tom dacht niet, kom ik vraag willem alexander even een vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |