Ja dat stukje zag je vorige week al, hoe durftie hè?quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Fred krijgt zijn eigen gedrag retour van Iris: WE GAAN NIET VERWIJTEN
Hij is de baas. En niemand anders.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij mag wel zeggen dat hij haar niet ziet zitten maar als zij zegt dat zij hem ook niet zo ziet zitten nouuuuuu dat kan hij dus niet hebben
Ik vind wel dat hij gelijk heeft dat hij zo reageerde met haar "visa versa" dat doen er zoveel als ze weggestuurd worden en meestal zegt niemand er wat van.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
Fred zijn ogen spuwen vuur als Ellen een kleine opmerking maakt over zijn desinteresse.
Huk zei ze. Fred raakte in de war.quote:
Volgens mij is ie ook aardig doof..quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:
[..]
Huk zei ze. Fred raakte in de war.
Zij vindt hem in ieder geval leuk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Die motormuis bij Mireille heeft wel een sympathiek hoofd.
Motorpak aan "Kom jij maar even meequote:Op maandag 24 augustus 2026 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zij vindt hem in ieder geval leuk.
Ik had niet het idee dat zij hem leuk, leuk vond en ja dan begrijp ik dat hij gaat. Gaat ook niet zoveel van haar uit vind ik.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:46 schreef Pisces het volgende:
Menno. Jammer zeg.Dit vond ik een erg leuke match. Eline en Menno.
Waarna ze ook helaas direct stil was. Fred was ook daar weer echt een lul. Kan geen grijntje kritiek verdragen. Hopelijk komt die een keer iemand tegen die wel weerwoord geeft.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Fred krijgt zijn eigen gedrag retour van Iris: WE GAAN NIET VERWIJTEN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |