Het is nu Monae' time.quote:
Bleef ook prachtig in de weg lopen ja, deze guy.quote:
De haas kan net zo goed alvast eruit stappen ja.quote:
Bijna.quote:
Die gaat hier wel wat pagina's over volschrijven.quote:
Ik heb gisteren de Long Walk gezien, een film gebaseerd op een boek van Stephen King. Daarin werden de deelnemers gemotiveerd als ze wat te langzaam liepen, misschien hier ook een idee?quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
De haas kan net zo goed alvast eruit stappen ja.
Die gaat er gewoon een stukje voor joggen om zijn startgeld op te kunnen strijkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
De haas kan net zo goed alvast eruit stappen ja.
Die kregen wel nog drie waarschuwingen. Dat past eigenlijk meer bij het snelwandelen. Op zich wel een goed idee om ze daar eens wel echt de voeten aan de grond te houden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Long Walk gezien, een film gebaseerd op een boek van Stephen King. Daarin werden de deelnemers gemotiveerd als ze wat te langzaam liepen, misschien hier ook een idee?
Dat lijkt mij wel een long sit die filmquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Long Walk gezien, een film gebaseerd op een boek van Stephen King. Daarin werden de deelnemers gemotiveerd als ze wat te langzaam liepen, misschien hier ook een idee?
Jawel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Ah leuke rubriek, sprinten tegen Bakkali, kijken of het de 100e keer wel werkt...
Laatst zei een Belg van Sporza juist van niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:29 schreef Redefine het volgende:
Bij Querinjean kunnen de commentatoren eindelijk eens terecht over een halve Belg spreken.
quote:
WLquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |