Je hebt toch kunnen lezen dat er inmiddels al t-shirts zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, om even terug te komen op die troela die denkt dat ze kan zingen, gaan we daar nou een of ander ellenlange ZwartePieten discussie van maken of gaan de getergden zich een beetje inhouden?
Staat er ook tekst op de achterkant?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je hebt toch kunnen lezen dat er inmiddels al t-shirts zijn?
Wat ze volgens jou verkeerd doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk op mijn posts, want daar leg ik volgens mij uit wat ze verkeerd doet.
Nope: https://www.sciencedirect(...)ii/S0749597823000560quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is gewoon al statistisch bewezen, in alles, met sollicitaties etc etc. Luyendijk heeft er nog een boek over geschreven.
Weerleg dit dan inhoudelijk en geef aan waarom jij denkt dat ik dit verkeerd zie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat ze volgens jou verkeerd doet.
Ja daag, er zijn inmiddels 5 topics hierover. Ik ga echt niet zoeken naar mijn reacties hierover.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Weerleg dit dan inhoudelijk en geef aan waarom jij denkt dat ik dit verkeerd zie.
Ik word hier toch zo ontzettend simpel vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is gewoon al statistisch bewezen, in alles, met sollicitaties etc etc. Luyendijk heeft er nog een boek over geschreven.
Jouw negatieve verleden met een witte man hoef je hier niet te komen botvieren hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja daag, er zijn inmiddels 5 topics hierover. Ik ga echt niet zoeken naar mijn reacties hierover.
Bedenk anders even waarom dit voorval zo veel kritiek van voornamelijk witte mannen oplevert.
Een van de eerste reacties die ik hier las was ongeveer dit:
Een user noemde Sophie een vuile racistische jodenhoer en vroeg zich af waar zij het lef vandaan haalde om witte mannen te beschuldigen van racisme.
Dat is toch veelzeggend genoeg?
Vooraan in de rij, man.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:46 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik word hier toch zo ontzettend simpel van
Okee. Ik doe dan ook maar even een 'Mubassie'.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:49 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jouw negatieve verleden met een witte man hoef je hier niet te komen botvieren hoor.
Als je meent dat die snol niets verkeerds heeft gezegd dan ben je wel ontzettend simpel.
Sowieso haar kapsel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee. Ik doe dan ook maar even een 'Mubassie'.
Wat voor negatieve ervaringen heb jij dan met Sophie dat je haar een snol noemt?
Heeft ze je destijds afgewezen? Komt daar die frustratie vandaan?
Terechte vraag waar men ws geen antwoord op heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Op vrijdag 21 augustus 2026 23:49 schreef Mubassie het volgende:
En toch roept haar actie zoveel gefrustreerde reacties op. Waarom?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Sophie is een domme recalcitrante trut in mijn mening maar dat heeft niets met haar geslacht te maken.
HAAR desillusies?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:00 schreef vul_maar_in het volgende:
luitjes houd het bij Sophie en haar desillusies.
OK, slotje, svp met dit fophef.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:00 schreef vul_maar_in het volgende:
luitjes houd het bij Sophie en haar desillusies.
Je doet raar. mensen mogen haar best in een ander licht bekijken dan dat jij doet...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
OK, slotje, svp met dit fophef.
Hyperbole much? Ik weet niet welke windmolens je hier precies in de weg staan. Maar het heeft echt niet veel met vrouwenhaat te maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Klein meisje doet een foute uitspraak over witte mannen en meteen staat er een heel leger aan schuimbekkende witte mannetjes klaar om haar te veroordelen als het ultieme kwaad.
Niet veel is nog altijd vrouwenhaat hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hyperbole much? Ik weet niet welke windmolens je hier precies in de weg staan. Maar het heeft echt niet veel met vrouwenhaat te maken.
Provocaties hebben altijd een agenda, dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je doet dat soort provocerende onzin niet omdat je geen agenda hebt.
Ik wilde net zeggen dat het allemaal maar relatief is dus ik denk dat we zo best af kunnen sluiten. We zijn allemaal mensen en het feit dat we hier kunnen kibbelen is een groot goed tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Provocaties hebben altijd een agenda, dat ben ik met je eens.
Maar ik snap die heftige en vooral hatelijke reacties niet zo goed.
Lach er gewoon om en ga verder met je leven.
Eens, maar wat mij vooral dwars zit is dat Sophie vanwege deze uitspraken doodsbedreigingen heeft ontvangen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat het allemaal maar relatief is dus ik denk dat we zo best af kunnen sluiten. We zijn allemaal mensen en het feit dat we hier kunnen kibbelen is een groot goed tegenwoordig.
Waarschijnlijk door het racisme van mevrouw Schwartz.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En toch roept haar actie zoveel gefrustreerde reacties op. Waarom?
Volwassen vrouw doet racistische uitspraak nadat we net 70 jaar lang te horen hebben gekregen dat racisme het ultieme kwaad is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Klein meisje doet een foute uitspraak over witte mannen en meteen staat er een heel leger aan schuimbekkende witte mannetjes klaar om haar te veroordelen als het ultieme kwaad.
Lach er gewoon om en ga verder met je leven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet veel is nog altijd vrouwenhaat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |