Die wachten maar evenquote:Op woensdag 2 september 2026 12:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ik zit met schooljaar start dus telkens mensen aan de balie hie
Ff kijken nogquote:Op woensdag 2 september 2026 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wachten maar even
kwaliteit gaat er in ieder geval op vooruitquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige regelmatige poster hier. Zal druk worden.
misschien had ie opeens wel een ... baanquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja die is hier altijd wel te vinden. Geen idee wat er gebeurt is.
Hij is al onderwegquote:Op dinsdag 1 september 2026 23:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
En optionele (gay) romance, just sayin'
De DLC is momenteel in de aanbieding voor net geen tientje.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn wel echt het soort spellen dat ik leuk vind.
Uiteindelijk meer een soort walking sim, maar deze had nog wel wat actie en plekken waarop je dood kon gaan.
Goede sfeer, niet al te veel jump scares, leuk verhaal.
Die zat er bij, dus die heb ik meteen erna gespeeld.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
De DLC is momenteel in de aanbieding voor net geen tientje.
Ah, klinkt dus iets als dat we kunnen overslaan. De main game zat ooit bij PS+ dus die staat al maanden geïnstalleerd om nog een keer te spelen. Net als Outer Wilds en Pacific Drive.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zat er bij, dus die heb ik meteen erna gespeeld.
Voelde voor mij meer als de epiloog daardoor.
Main game is wel echt beter dan e DLC, maar prima voor erbij. Duurt maar een uurtje of zo.
Komt door ps+ abbo verschillen ook denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
Sony is making 59% more money per active PlayStation user now than they were during the PS4 era, according to new data compiled by Niko Partners Director of Research and Insights Daniel Ahmad, who covers the video game market with a focus on the Asia and MENA markets. It translates to $230 more spent by the average active PlayStation user now than in 2018.
Niets van naughty dog zeker?quote:Op donderdag 3 september 2026 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Niets gemist door niet te kijken +1
Ze kunnen beter hun nieuws bundelen in goeie shows ipv deze nutteloze SOP's elke keer
nog niet, wel die monsterhunter meukquote:
Ja overal erg saai net ff gekekenquote:Op donderdag 3 september 2026 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog niet, wel die monsterhunter meuk
PS plus in de PS4 tijd versus PS essential nu is 50 om 70 euro uit mijn hoofd. Dat verschil valt nog mee. Dan zou het vooral zijn dat gamers meer uitgebreidere abbo's gekocht hebben.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komt door ps+ abbo verschillen ook denk ik.
Ja de basis en dan heb je nog de duurste. Die is echt wel een stuk duurder.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
PS plus in de PS4 tijd versus PS essential nu is 50 om 70 euro uit mijn hoofd. Dat verschil valt nog mee. Dan zou het vooral zijn dat gamers meer uitgebreidere abbo's gekocht hebben.
Er was ooit een actie dat je voor een jaar een duurder abbo kon kopen en die tijd werd dan bij je gewone PS+ tijd opgeteld. Toen had ik 4 jaar PS+extra voor 1 jaar +extra.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja de basis en dan heb je nog de duurste. Die is echt wel een stuk duurder.
Pick your battlesquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:13 schreef MMaRsu het volgende:
Iedereen Wolverine kopen
Lekker Sony producten blijven kopen om te laten zien hoe erg je het oneens bent met hun keuzes!
Nee die discs die komen niet meer terug
SonyGODENquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:13 schreef MMaRsu het volgende:
Iedereen Wolverine kopen
Lekker Sony producten blijven kopen om te laten zien hoe erg je het oneens bent met hun keuzes!
Nee die discs die komen niet meer terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |