Scalpersquote:Op zaterdag 5 september 2026 00:48 schreef MisterFox het volgende:
De PS5 Pro tikt inmiddels de ¤1450 aan. 650,- duurder dan twee maanden geleden. Waanzin natuurlijk…
Zijn toch allemaal resellers? Bij os direct 899$ zag ik gister (us site, eu is uitverkocht nu)quote:Op zaterdag 5 september 2026 00:48 schreef MisterFox het volgende:
De PS5 Pro tikt inmiddels de ¤1450 aan. 650,- duurder dan twee maanden geleden. Waanzin natuurlijk…
Congrats!!quote:
Voordat die prijs ook omhoog gaat!quote:
Ja zit te twijfelen om deze te kopen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Blood of Dawnwalker aan t spelen. Moet wel echt enorm wennen aan die directional block en attacks. Tis nie altijd even makkelijk (na de lange proloog dan, daarvoor viel t wel mee).
En ik krijg keuzestresssssWant vanwege de beperkte tijd in game kun je niet alle sidequests doen. Je hebt maar x aantal dagdelen en dan is t klaar.
Laat dat element van tijd je in ieder geval niet afschrikken, je kunt bijna alles doen in de gegeven tijd (inclusief alle vraagtekentjes, treasure hunts, bandit camps etc.)quote:Op zondag 6 september 2026 06:53 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja zit te twijfelen om deze te kopen.
Gisteren aan begonnen en in eerste instantie wat quests gedaan die ik tegen kwam en die allemaal timed waren.quote:Op zondag 6 september 2026 11:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Laat dat element van tijd je in ieder geval niet afschrikken, je kunt bijna alles doen in de gegeven tijd (inclusief alle vraagtekentjes, treasure hunts, bandit camps etc.)
Tot nu toe goed. Maar grafisch wel slecht met veel framedrops. Net proloog voorbij.quote:Op maandag 7 september 2026 22:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dawnwalker is toch wel erg goed hoor
Had nog maar 1 Time Segment over, dus de Blood Mass quest gestart.
Werd meteen geconfronteerd met de consequentie van het niet doen van een bepaalde side quest.
Ik de daarop volgende gebeurtenissen wordt een hoop duidelijk.
Verhaal, tot nu toe, echt ontzettend goed.
@:Peejtur hoe bevalt ie?
Weet jij misschien of je na de proloog nog een mogelijkheid hebt om directional fighting en directional blocking te oefenen?quote:Op zondag 6 september 2026 11:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Laat dat element van tijd je in ieder geval niet afschrikken, je kunt bijna alles doen in de gegeven tijd (inclusief alle vraagtekentjes, treasure hunts, bandit camps etc.)
Niet echt volgens mij. Hooguit op wat wolven en zwijnen in t bos.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Weet jij misschien of je na de proloog nog een mogelijkheid hebt om directional fighting en directional blocking te oefenen?
Ik vond de combat in de proloog nog wel te doen en daarna ging ik echt ineens 86x doodquote:Blijkbaar zit er in de proloog wel een side quest met Pieter, waar je dat oefent.
Maar die heb ik dus gemist.
Vind de combat namelijk nog best pittig en zou graag nog ergens oefenen.
Nee, Papa Pieterquote:
Ik vind vooral dat er bij mij (geen pro) af en toe t gras en de boompjes wat laat aan komen kakken in bepaalde scenesquote:Op dinsdag 8 september 2026 05:52 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Tot nu toe goed. Maar grafisch wel slecht met veel framedrops. Net proloog voorbij.
Ik heb gister idd tegen wolven en kleine groepjes banfie en soldaten geoefend, even teruggezet op easy/story puur voor het oefenen en op een gegeven moment klikte het iddquote:Op woensdag 9 september 2026 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Hooguit op wat wolven en zwijnen in t bos.
[..]
Ik vond de combat in de proloog nog wel te doen en daarna ging ik echt ineens 86x dood
Inmiddels begin ik t te snappen. Nog steeds moeilijk als er veel vijanden zijn, maar te doen.
Wat tips verzameld:
• Blocken is belangrijker dan aanvallen. Dus niet button smashen met aanval, maar rustig blocken en dan pas een paar aanvallen doe, en daarna meteen weer blocken.
• De perfect block werkt prima als je de block knop al inhoud. Het gaat alleen om de richting van je linkerstick in de juiste richting duwen als t schildje rood wordt. Je kan dus al prima de hele tijd aan t blokken zijn. Als je dan de richting mist, heb je altijd nog dat t tlt als omni block (kost wel stamina)
• Directional block is vooral wisselend bij de vijand VOOR je. Die kan alle kanten op. Maar vijanden links van je blok je altijd in direction links, en rechts in direction rechts. Dat scheelt al met grote groepen proberen te doorgronden, en die je omsingelt hebben
• Naast directional block is er ook nog de aanval in een bepaalde richting. Die is pas echt belangrijk als je de Perfect Riposte skill hebt gekozen. En dna hoeft t nog niet eens meteen goed te zijn (want je reactie is vaker niet dirct de juiste kant op). De tweede slag werkt ook nog.
Inmiddels lukt t, maar boy o boy wat ben ik vaak dood gegaan na de proloog
Maar als t eenmaal klikt vind ik t echt leuk werken Alsof je echt aan t zwaardvechten bent.
Heb ik ook alvast gedownload.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:29 schreef Questular het volgende:
Once human is zeker het proberen waard. Leuke game en gratis
Leuke game wel.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:27 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Ninja Gaiden Ragebound al een paar keer bijna gekocht dus in PS+ is altijd welkom.
Welke graphics mode speel je?quote:Op woensdag 9 september 2026 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat er bij mij (geen pro) af en toe t gras en de boompjes wat laat aan komen kakken in bepaalde scenesKale vlakte, plop plop plop gras.
Whut?quote:
Je gaat een volgende generatie nooit overleven als je consoles +¤1000 kosten en je alleen aan komt met God of War, Marvel rommel, Ghost of “…” en Horizon.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:38 schreef MMaRsu het volgende:
Zag t vannacht heel ziek idd. Fuck playstation man
Wat ik op de FP ook al zei: dat Kojima iets exclusiefs voor Xbox gaat onwikkellen is een positieve stap.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je gaat een volgende generatie nooit overleven als je consoles +¤1000 kosten en je alleen aan komt met God of War, Marvel rommel, Ghost of “…” en Horizon.
Mooizo. Sony heeft terecht een zieke schop onder zn reet nodig en mag weer nederig zijn richting consumenten.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je gaat een volgende generatie nooit overleven als je consoles +¤1000 kosten en je alleen aan komt met God of War, Marvel rommel, Ghost of “…” en Horizon.
Dit is PS3 all over. Pure Sony-arrogantie die elke paar generaties terug komt.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mooizo. Sony heeft terecht een zieke schop onder zn reet nodig en mag weer nederig zijn richting consumenten.
Is het wel belangrijk dat we even een uitstapje naar Xbox maken next gen.
Bouw je daar een leuke library op, zodra MS t weer verneukt (die worden na een generatie gewonnen te hebben ook weer arrogant) weer terug naar Sony die dan op de knietjes terugkrabbelt naar gamers
Nu bij de PS6. Straks ook bij de PS9?quote:Op donderdag 10 september 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is PS3 all over. Pure Sony-arrogantie die elke paar generaties terug komt.
Zijn ze al jaren, wordt steeds erger met ze. Is echt belangrijk dat Xbox met iets goeds komt dat mensen durven overstappen. Anders komen we nergens in de console markt. Sony alleen aan de top is een nachtmerrie voor consumentenquote:Op donderdag 10 september 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is PS3 all over. Pure Sony-arrogantie die elke paar generaties terug komt.
Ik heb ook een Xbox Series X en die is echt zoveel beter dan de PS5 op zoveel vlakken. Mn PS5 gebruik ik echt alleen voor de exclusives.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zijn ze al jaren, wordt steeds erger met ze. Is echt belangrijk dat Xbox met iets goeds komt dat mensen durven overstappen. Anders komen we nergens in de console markt. Sony alleen aan de top is een nachtmerrie voor consumenten
Ik ookquote:Op donderdag 10 september 2026 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook een Xbox Series X en die is echt zoveel beter dan de PS5 op zoveel vlakken. Mn PS5 gebruik ik echt alleen voor de exclusives.
Helaas niet zo goed gedaan, anders had ik hem al gekocht.quote:
Ik wil dan eerst games daadwerkelijk in de winkel zien en kunnen kopen. 6 jaar geleden een Series X gekocht voor Fable, Perfect Dark en State of Decay III.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is het wel belangrijk dat we even een uitstapje naar Xbox maken next gen.
Bouw je daar een leuke library op, zodra MS t weer verneukt (die worden na een generatie gewonnen te hebben ook weer arrogant) weer terug naar Sony die dan op de knietjes terugkrabbelt naar gamers
Waarom koop je iets voor games die niet bestaan en niet uit zijn, die zich totaal niet hebben bewezen.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wil dan eerst games daadwerkelijk in de winkel zien en kunnen kopen. 6 jaar geleden een Series X gekocht voor Fable, Perfect Dark en State of Decay III.
Perfect Dark komt niet meer en de overige 2 wachten we al 6 jaar op en komen zelfs naar de PS5. Ik wacht wel een paar jaar na release van een console of ik ‘m wel wil.
Ik heb me ingeschreven voor een Steam Machine. De Steam Deck heb ik al en is echt een prachtsysteem.
Gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zou toch wat zijn als Xbox in het geheim nu toch bezig is om de volgende generatie tóch met disc drive uit te brengen.
Grootste probleem is de productie van de schijven zelf. Dat wordt overal afgeschaald / gestopt. Xbox alleen, zelfs als het volgende generatie het dominante platform is, heeft daar niet genoeg vraag voor.quote:
Wat een aanstellerij joh...quote:Op donderdag 10 september 2026 09:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |