Welke heb je?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:57 schreef BE het volgende:
Ik slik sinds het begin 's ochtends en 's avonds een capsule psyllium husks erbij en vooralsnog loopt alles heel soepel.
En tx voor de tip dat je evt. eerder mag spuiten. Ik begon op dinsdag, want die dag kwam het aan, maar maandag zou me beter uitkomen, dus ik ga gewoon vanavond ipv morgen spuiten.
Spuit bedoel je? Mounjaro.quote:
Neequote:Op maandag 31 augustus 2026 07:27 schreef BE het volgende:
[..]
Spuit bedoel je? Mounjaro.
Nu 3wk 2,5mg en -2,7
En dat na gisteren een dag vol carbs(zelfs een hele stapel McVities digestives met chocola.
)
Maar toch… Werd om 5u mijn bed uitgebeld en moest aan het werk. En ik was behoorlijk moe al, wilde juist uitslapen. En ik weet zeker dat ik zonder deze prikken nog heel veel meer gevreten zou hebben. Het waren in totaal 2800 cal, dat is te veel, maar daar had ik ook met het grootste gemak 4000 van kunnen maken.Maar nu dus niet.
Helaas voor mij heb ik daar nog steeds geen moeite mee.quote:Op maandag 31 augustus 2026 08:39 schreef DarkNemesis. het volgende:
[..]
Neepsyllium husks capsules.
Een hele stapel? Ik kan dat echt niet. Ik was zaterdag bij de sligro en daar kan je van alles proeven. Dus nam een klein stukje soort van donut met chocoladevulling. Rest van de dag misselijk geweest.
Ik kan gewoon geen zoetigheid meer eten
Ja, ik hou ook idd dit soort aanbiedingen in de gaten en heb toevallig van de week 5 potjes besteld. We slikken ze allebei thuis en dan meestal twee keer per dag eentje, dus ik kan weer even vooruit.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:25 schreef DarkNemesis. het volgende:
Ow die zijn helemaal niet duur
https://www.drogist.nl/lu(...)_Or7hmRoCrn4QAvD_BwE
Dat is met een andere app ook zo.quote:Op maandag 31 augustus 2026 08:51 schreef PoesDoos het volgende:
@:Flip doe je alles ook afwegen? Anders weet dat beest niet hoeveel hij van wat moet rekenen toch?
Ik heb dat ook hoorquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:44 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik ben wel een gewoontedier, dus ik heb maar 2 variaties in ontbijt, 2 variaties in lunch, elke dag een snackboxje met hetzelfde. Dat zeg ik dan ook gewoon: Lunch, zelfde als gisteren. En dat heb ik allemaal al een keer afgewogen.
8 weken Wegovy - 8,2 kilo kwijt - nog 19,1 kilo te gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:52 schreef ondeugend het volgende:
Oke ik wil mijn lijstje weer updaten/aanpassen (zonder flippert dan)
Dus mocht je je verse stand er in willen? Of als rookie? (BE)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |