0.5kg per week is eigenlijk een hele gezonde manier. Het lijkt dan niet zo snel te gaan, maar het is wel een hele fijne manier en voorkomt denk ik wel loszittend vel etc zoals
@ondeugend al aangeeft. Ik val zelf iets meer dan een kg per week af (gemiddeld), maar mijn target wat betreft caloriën is eigenlijk wel 0.5kg.
Net prik 9 gezet, -10,2kg. Afgelopen twee weken lijkt het iets minder snel te gaan, maar ik ga er van uit dat dit komt door creatine gebruik. Alles wat ik er over lees is dat je de eerste twee tot drie weken 1 tot 2kg kan aankomen, omdat je veel meer vocht vasthoudt.
Afgelopen weekend toch nog een nieuw record gehaald. Blijft raar op maar 9x,x te zien op een weegschaal ipv 1xx,x

Als ik nu ook nog eens van dat hele irritante allodynia zou afkomen zou het helemaal lekker zijn.
Ben vandaag wel heel erg moe. Weet niet of ik zie word, slecht heb geslapen of gewoon teveel heb gedaan, maar de eerste keer in 8 weken dat ik echt nul energie had. Tot een uur geleden. Toch nog 30min op 5km/h tempo gelopen en dat heeft mij wel weer wakker gemaakt

Had dit keer 5mg pen gebruikt waar ik nu dus 2 maanden mee doe. Volgende keer vragen of ik naar 10mg ben mag. Daar doe ik dan 4 maanden mee en prijs van 7,5 en 10mg pennen zijn gewoon hetzelfde hier in Zweden, dus zou gek zijn om 7,5mg te kopen. Dat click counting bevalt me wel en scheelt zoveel in de kosten.