Ik heb week smoothies gemaakt met 3 soorten fruit en viel niet af, dus durf het niet meer aanquote:Op maandag 21 september 2026 17:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Sinds ik bijna dagelijks een smoothie maak en daar eiwitpoeder doorheen gooi, kom ik makkelijker aan eiwitten.
Ja ok, maar dit is dus zonder doktersrecept. Ik was benieuwd of zij nou goedkoper zouden zijn dan zo'n echt commerciële partij als Wellis en dat is dus niet zo.quote:Op maandag 21 september 2026 20:11 schreef tanteklara het volgende:
Mounjaro 2,5 mg en 5 mg kosten met een doktersrecept 240 euro. bij Benu.
Ik denk zelfs dat Benu de echte commerciële partij is. Net als al die obesitasklinieken, die nu ook naast maagverkleiningen de medicijnen aanbieden. (ze moeten wat nu hopelijk de maagverkleiningen sterk verminderd zijn.) En die klinieken kosten ook heel wat meer dan de andere aanbieders.quote:Op maandag 21 september 2026 20:25 schreef BE het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is dus zonder doktersrecept. Ik was benieuwd of zij nou goedkoper zouden zijn dan zo'n echt commerciële partij als Wellis en dat is dus niet zo.
Wellis is 359 en Benu 389.
De prijs van de 5 pennen Saxenda die daar staan zijn absoluut niet de prijs die ze decareren bij mijn zorgverzeraar.quote:Op maandag 21 september 2026 20:06 schreef BE het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die het niet eerder zag, maar mocht er iemand willen weten wat het kost:
https://i.imgur.com/Y3JlGog.png
(Saxenda, Mounjaro en Wegovy)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |